Rettet Lag

haps

Senior medlem
Reaktionsscore
1
Jeg er vidst ikke den eneste der har problemer med LAG i øjeblikket... og med den prisstigning der er kommet på plus, så er det bare ikke acceptabelt.

Det bedes venligst blive rettet ASAP!

generet med 6033ms ventetid
 
Senest redigeret:

Storm

Elite medlem
Reaktionsscore
1
Jeg er vidst ikke den eneste der har problemer med LAG i øjeblikket... og med den prisstigning der er kommet på plus, så er det bare ikke acceptabelt.

Det bedes venligst blive rettet ASAP!

generet med 6033ms ventetid

Jeg har ikke kontakt med Innogames før i morgen og har først hørt om lagget i dag. Så jeg kan ikke forstå, at du kommer på forummet og nærmest befaler en løsning, fordi du ikke finder det acceptabelt at skulle betale en lille smule mere for Plus, selvom du har fået en masse nye opdateringer, funktioner osv., og igen ikke engang retter din henvendelse til Support. Jeg er skuffet over denne nærmest nedladenhed over for Teamet.

Jeg finder forhåbentligt ud af det i morgen, men jeg er nødt til at bede om jeres tålmodighed indtil da.
 

Storm

Elite medlem
Reaktionsscore
1
Efter en samtale med Innogames, lader det til, at den nye opdatering forårsager den lag der har været. De er fuldstændig klar over problemet og arbejder på højtryk for at finde en løsning, men der kan desværre ikke gives et tidspunkt for, hvornår de regner med at få det lavet.

Lad os håbe, at det ikke varer for længe. :) Og jeg beklager eventuelle gener det må have.
 

Flyverskjul

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Vil i hvertfald være dejligt,hvis det blev fikset ret hurtigt...Det slet ikke til at arbejde med!
 

Zimquik

Spilentusiast
Reaktionsscore
4
Kan kun se det fra en vinkel :) "Lad os sætte prisen op og lad det hele lagge fra vores dejlige opdateringer"

GO BACK AND TAKE THE STUPID PRICE WITH YOU!

Synd man ikke rigtig kan boykotte plus uden det har virkning på dine byer -.-'

PS. Du klare det godt Storm, alligevel vi har haft vores problemer ;-) Håber du stopper med at glo i mine PM's nu haha. ;)
 

Sir Angelo

Elite medlem
Reaktionsscore
5
lol?

genereret på 24037ms Servertid: 22:11:22 19/04/2010

Godt at jeg ikke skal breake eller lave adeltog lige nu :p

Men lidt trist at man skal vente hver gang man skifter landsby eller skal kigge på kortet :)
 

Flyverskjul

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Alt fungerer fint her :confused:

For spillere der har sat på v3 denne aften,har det været et helvede. Simpelthen umuligt at spille med genereret på 24037ms på Servertiden.

Men det er blevet bedre her sent på aften,trods tidligere..det må jo betyde TW-Teamet laver bare lidt,så fint fint :)
 

R.I.P.

Elite medlem
Reaktionsscore
0
der var heldige vis ingen lag idag, så tror at de har ordnet problemet.
så godt arbejde :D
 

tore555

Veteran
Reaktionsscore
0
Lagger det? Jeg spiller på alle verdener og har INGEN problemer med lag (for at sige det venligt;)). Men det kan jo godt være det lagger for andre ind mig, men har selv ingen problemer;)

Og til jer andre, min lagger bare ikke:p:p:p:D:D:D
 

tizac

Junior medlem
Reaktionsscore
0
vil sige der stadig er store lagg problemer for mig på v3.

er der noget nyt ?
 

Sir Angelo

Elite medlem
Reaktionsscore
5
Det skifter en del.

Har den næsten altid på omkring 50-150ms, men nogle gange kommer tallet op på omkring 3000-4000ms.
 
Top