Lego stop motion videoer.

antso

Nybegynder
Reaktionsscore
0
ok, hvad med travian? eller så mange andre spil ligesom tribal wars...der er jo temmelig mange.
 

Spamburg

Elite medlem
Reaktionsscore
0
... Kan du ikke lige fjerne det der fra din beskrivelse med at du hader mig og ikke kan lide thefighter???
 

Spamburg

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Jamen jeg medler dig hvis det er du ikke fjerne det, og det er der i parentes på øverste linje!
 

Lillephil

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
de er okay dine film.

lige et par kommentarer med på vejen:

den første er rigtig god. der er mange fede effekter, såsom blodet på ( bla. tuschen eller hva det nu var).
den anden og den tredje er ikke så gode. Det går alt for stærkt til at man kan finde ud af hvad der sker, der er dog nogle fede lydeffekter.
den fjerde og femte (stamme krigen) kan jeg godt lide. Den har du lagt noget arbdejde i. desværre er der et par billeder hvor dine fingre kommer med på billederne, og der er mange billeder med dårlig baggrund (rod, kasser etc.). og derudover må jeg sige at dine katapulter er meget grimme.
Under det sidste store angreb er der nogle billeder med forskellig belysning, og det ser mærkeligt ud.


hvad er det du bruger som blod på våben og på jorden ???
og hvad er det du bruger som pile ??


til sidst kunne du også lige se min:
http://www.youtube.com/watch?v=zeA1NJ3uFhU
 

jakob5568

Nybegynder
Reaktionsscore
0
i gymnasiet skulle vi lave et projekt i billedekunst, hvor vores gruppe valgte at lave en lego stopmotion film. det var helt sikkert det fedeste projekt i klassen men vi fik kun 9 :( sikkert fordi det ikke havde voldsomt meget men billedekunst at gøre. :p
 
Top