Lillephil !!!

Lillephil

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Nogen der kan huske Lillephil ??? den spiller der altid har det med at blande sig i den helt store politik, ofte med rimelig stor succes :) dog ender han tit og ofte emd at gøre sig vælder upopulær og få det hele f*cked up på en mega nice måde ;D !!

Den Lillephil er stadigvæk mig, og jeg er nok snart tilbage :D !! problemet er bare at jeg ikke kan huske nogen navne på de folk jeg tidligere har spillet sammen med, udover et par stykker (så jeg kan jo rent faktisk godt huske nogen haha) :p

Men altså, er slet ikke up to date ang. TW, såååå mit spørgsmål er om der kendes til nogle planer om en verden der snart starter ?? eller om en af de verdener der allerede er igang først lige er startet ???

jo tak ;D !!
 

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Dit navn siger mig måske noget, hvis du har spillet verden 2 ;)

Men verden 8 er den nyeste..

Den største har 3 byer, så den er ret ny :p

42 dage har den været igang ;)
 

Flyverskjul

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Kender det navn, Mener bare ikke det er for noget godt, desværre...

Men velkommen tilbage...

V8 er ikke så gammel, evt kunne man starte der :cool:
 

Lillephil

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
kan godt huske dit nanv Miss ;D jo jeg har spillet på verden 2 :)

og Flyverskjul jeg kan sagtens være en skide rar person, men altså man kan jo ikke rigtig spille TW uden at blvie upopulære overofr nogen ;D vel ?

Tror nok det jeg blev mest upopulær var for at være "mellemmand" i et plot der skulle fjerne Baron1344 fra kortet og ødelægge det for ham :p
jeg som "mellemmand" endte så med at være den eneste der blev opdaget xD !!!
 
Senest redigeret af en moderator:

Gorange

Junior medlem
Reaktionsscore
0
Det er sørme længe siden jeg har hørt noget fra dig phil :D

Godt at se at du er tilbage :)
 

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
kan godt huske dit nanv Miss ;D jo jeg har spillet på verden 2 :)

og Flyverskjul jeg kan sagtens være en skide rar person, men altså man kan jo ikke rigtig spille TW uden at blvie upopulære overofr nogen ;D vel ?

Tror nok det jeg blev mest upopulær var for at være "mellemmand" i et plot der skulle fjerne Baron1344 fra kortet og ødelægge det for ham :p
jeg som "mellemmand" endte så med at være den eneste der blev opdaget xD !!!

Det var da godt :) Baron1344, han blev smadret senere hen i spillet :eek:

Han har dog skiftet navn til CB aka Carebears :D
 

Lillephil

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
haha Gorange, ja det sku længe siden :D !!

sad lige og tænkte på at jeg syntes det er lidt fedt at have lavet en tråd der hedder "Lillephil af Lillephil" ;D !! hehe
 

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Det er måske lidt mærkeligt, men det siger vi ikk til nogle :rolleyes:
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Han har dog skiftet navn til CB aka Carebears :D

Ikke fordi jeg skal lege stave lærer, men altså .... "Aka." Står for "Nick" og eftersom hans navn er Carebears blir det så Aka. CB ikke omvendt .. i know.. details, but come on xD
 

Lillephil

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Ikke fordi jeg skal lege stave lærer, men altså .... "Aka." Står for "Nick" og eftersom hans navn er Carebears blir det så Aka. CB ikke omvendt .. i know.. details, but come on xD

Hvis det her nu var Facebook....


LIKE!
 
Top