maks antal point

Knollie

Nybegynder
Reaktionsscore
0
hej,

hvordan kan det være at en spiller kan angribe med:

6000 øks
2912 let kav
300 ram
25 kata

og byen har 7976 points.

i alt: 6000+11648+1500+200+7976=27.324 points

når en farm maks kan producere 24.000 points, så er det faktisk umuligt.
Byen er ikke en bonusby.
 

candyman

Nybegynder
Reaktionsscore
0
points er ikke det samme som pop...Du får flere points end indbygger når du bygger din by op. f.eks Akademi giver alene 512 POINTS men kun 80 POP
 

ham-fra-hb

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Okay den er jeg med på...

Men er det godt at have mange/meget "Pop"??

Tjooo... Du kan jo ikke have en stor by uden at have en stor befolkning ;) Det giver dig jo mulighed for at få bedre tropper, adelsmænd, større råstofproduktion etc.

Men når det kommer til angreb så er der en faktor der hedder "moral" der trædder i kraft. Hvis du angriber en by der er betydeligt mindre end din egen, så vil dine troppers moral falde og de vil derfor ikke være så slagkraftige.

Men dette med moralen er en, for det meste, en ubetydelig faktor efter min mening :)
 
Senest redigeret:

Maestro

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Jeg vil nu ikke sige at det er en ubetydelig faktor, hvis jeg angriber en anden spiller og jeg kun har en moral på 50% så vil dette betyde at det kun er 50% af mine tropper som jeg angriber med, der har nogen effekt.

De sidste 50% gør ikke andet end at surmule, fordi de syntes at man er total unfair... :eek:
 

bille

Senior medlem
Reaktionsscore
1
Jeg vil nu ikke sige at det er en ubetydelig faktor, hvis jeg angriber en anden spiller og jeg kun har en moral på 50% så vil dette betyde at det kun er 50% af mine tropper som jeg angriber med, der har nogen effekt.

De sidste 50% gør ikke andet end at surmule, fordi de syntes at man er total unfair... :eek:


Men forskellen på dig og den du angriber skal være stor før det egentlig spiller ind ! ^^
 
Top