Markering af byer på kortet.

Jokemon

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Jeg fik den ide efter at vi havde en del problemer med at flere fra vores alliance har angrebet og adlet den samme by, at det kunne være rart med en funktion hvor man kan claime byen på kortet.

Vi har på stamme forum en tråd hvor man kan skrive hvilken by man ønsker at tage, men da alliancen er stor kan dette godt blive lidt uoverskueligt, og der er ikke nogle der kikker der inden de sender råstof raids afsted. Dette har resulteret i unødvendig tab til "friendely Fire"

Iden er at man skulle kunne markere byen på kortet så det er synligt for stammen/alliancen at man ønsker at adle denne by.
 

Gede hyrden

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Hvad mener du helt nøjagtigt ? Altså hvis i alligevel bruger jeres claim forum hvorfor så have dem farvede ? Du kan jo bare kopierer kordinaterne og så gå ind i claiming forummet og trykke ctrl + f og søge efter nummeret.

Men kan godt se ideen med at have de claimede byer farvede men jeg tror bare det vil gøre det mere indviklede for spillerne at claime en by end det er nu.
 

Jokemon

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Jeg tænkte at man kunne tilføje en muglighed i dette billede som heder claim eller linende. Når man går det så ville den by blive farvet på kortet for all i alliancen, på den måde behøver jeg ikke at kikke 20-30 poster igennem på forum før jeg sender mine Let Kavaleri ud for at hente råstoffer i en barbar by. Jeg har mistet alt for mange tropper på at byen er blevet taget af et alliance medlem efter jeg har sendt mine troper, og jeg ved at der er andre som har linende problemer.





Barbar landsby
Koordinater: ***|***
Points: 592
Spiller:
Stammen:
Ligge inden for kirkens radius
Styrke Som angriber: 100%
» Centrer kort
» Send tropper
» Send råstoffer
» Tilføj til favoritter
» Claim by i alliance i 5 dage

Mine 5 cent!


håber dette kaster lidt mere lys på ideen.
 

Hilly

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Ja det ville være perfekt.. Så slap man stort set for at kommunikere med sine medspillere, med mindre man skal have support ;)
 

ksif

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Ja det ville være perfekt.. Så slap man stort set for at kommunikere med sine medspillere, med mindre man skal have support ;)

Hvornår har du sidst spurgt efter support?
godt så... så kunne vi faktisk slippe for at tale helt sammen :)
 

opaw

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Jeg synes nu også det lyder kompliceret. Det er jo en del af spillet at man snakker sammen i stammerne. De stammer der er bedst til det, overlever, og dem der ikke kan finde ud af det dør.

Det synes jeg er en glimrende ordning.
 
Top