Mere end 1000 byer

Status
Ikke åben for yderligere svar.

m-k-jensen

I træning
Reaktionsscore
0
hej jeg ved ikke om det er det rigtig stæd jeg skriver, men nu prøver jeg lige, kan det være rigtig at hvis men har mere ind 1000 byre kan men ikke se det i oversigten, for det gør det da meget svært og spille når men ikke lige kan hoppe fra by til by, men at men skal blader alle sinne byre igenem, håber i kan få styr på det,

mvh m-k-jensen
 

Storm

Elite medlem
Reaktionsscore
1
Dette problem er Innogames allerede opmærksom på. Der arbejdes på en løsning, men jeg kan ikke sige hvornår den kommer.

Beklager evt. gener det måtte have.
 

m-k-jensen

I træning
Reaktionsscore
0
Dette problem er Innogames allerede opmærksom på. Der arbejdes på en løsning, men jeg kan ikke sige hvornår den kommer.

Beklager evt. gener det måtte have.



ja for det er ikke serlig nemt og bruge spillet på den måde, men ja håber i for det løst hurtig

mvh m-k-jensen
 

explanation?

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Saavidt jeg har forstaaet betyder det bare at byerne vil vaere paa 2 sider istedet for du kan vise dem alle paa en side? :) Hvis du gerne vil have et hurtigt overblik er 2 faner vel den ideele loesning :)
 

witchdk

Elite medlem
Reaktionsscore
2
hvad med at dele byerne op i grupper så behøver man sjældent at se alle på en gang
 

haps

Senior medlem
Reaktionsscore
1
nu vil jeg ikke sidde og sige at MKJ er en noob... men går da stærkt ud fra at han HAR delt byerne op i diverse grupper. Men at det er en BUG som gør han slet intet kan se. (måske?)
 

Xorhitan

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Man har hver sin spille stil.. Og som man kan se på hans score.. er hans vist helt iorden :)
 

haps

Senior medlem
Reaktionsscore
1
Lidt off topic at snakke om score, men nu du bringer det på bane... så har jeg da flere MBA end ham og er kun halv så stor :p
 

Xorhitan

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Det var blot en bemærkning - at man ikke behøver at diskutere folks spille stil her. Da han kom med et spørgsmål, som blev besvaret :)

At der så efterfølgende bliver svaret udover. Ja. Det er Off topic ;)

Tråden låses. Når der kommer nyt info om sagen. Kan den blive låst op igen :)
 
Senest redigeret:
Status
Ikke åben for yderligere svar.
Top