Mest interessante forum indlæg, nominering

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
I sidste uge bad jeg folk om at sætte op bedste spammer, så i denne uge bliver det sat op efter hvem man syntes der til gengæld laver de mest interessante forum indlæg. Så drenge og piger, hvem vil i helst se skrive endnu mere på forum?

De nominerede:

Skolehaven
Horace the Cheese
Boss
Wildere
Dekani
Alex89

Jeg beder igen denne gang om at man kun nominerer en person. På forhånd tak for jeres deltagelse :)
 
Senest redigeret:

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Nominere skolehaven.
For han kommer med alle mulige gode oplæg :laugh:
 

R.I.P.

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Nu hvor mit første valg skolehaven er blev nomineret så tager jeg mit næste valg.

Jeg nominere Horace the cheese da hendes tråd er mega interessant at læse, sjove, sarkastiske og næsten altid omhandler om et mærkeligt forhold til Skolehaven og Tobias2008 af en eller anden mærkeligt grund.
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Jeg nominere Boss, fordi man aldrig ved hvilket "Dagens Spørgsmål" han nu har smækket op uden og tænke sig om :laugh:
 

R.I.P.

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Jeg nominere Boss, fordi man aldrig ved hvilket "Dagens Spørgsmål" han nu har smækket op uden og tænke sig om :laugh:

Jeg tænkte også på at nominere ham, men som du siger han tænker sig aldrig om, så jeg kunne ligeså godt stemme på Miss, så jeg valgte ikke at stemme på de 2 men en tredje :)
 

Horace the cheese

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Jeg nominere wildere, når han beslutter at rulle sig ud kommer der ALTID noget interessant og absolut værd at læse fra ham :)
Han bruger tid på at overveje hvad han vil skrive og det er aldrig spam, en der for min skyld gerne måtte være endnu mere forum-aktiv :):)
 

L33T

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Hmm lidt sværere faktisk men tror den falder på Alex89
andet valg efter skole :p

Og hvis man kunne nominere storm gjorde jeg da det :D
 
Senest redigeret:
Top