Milestones

lanselot10

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
kan jo ikke udelukke at den har overset din rambuk, men vi må jo se billede eller om 45 min når den opdatere igen :)
 

noob king

Nybegynder
Reaktionsscore
0
I started 2 day efter you guys and i have Du har allerede plyndret 1000 landsbyer :D
 
Senest redigeret:

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Tillykke til Carebears og Bakaj der som de første har rundet 1k point. Jeg håber rækkefælgen er korrekt :)

Også tillykke til IAmLegend og Paton der som de første har rundet 1k MBF håber også her at rækkefølgen er rigtig.

Forventer at den første runder sølv i røver snart... kom så så langt er der heller ikke op til millionen :D
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Tillykke til Reds der som den tredje har nået over 1k MBF. Med den stigning jeg så har det nok gjort et lille indhug i en eller andens tropper :laugh: gad vidst hvem der tabte mest på det :p
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Tillykke til Comte Adiv med 3. pladsen til 1k point. Regner med jeg altid har ret nu der ingen aktivitet er omkring dette :p
 

Bakaj

Nybegynder
Reaktionsscore
0
;)

smiller... var vist lidt før CB på 1.000 p. men må bare snuppe 3.000 p så. :D
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Tillykke med det :)

Tjae Bakaj... jeg kan ikke sige hvem af jer der kom først da jeg ikke var på da i passerede de 1k point... Jeg kunne kun se at CB var foran med x antal point da jeg kiggede ind. Jeg beklager hvis det ikke er korrekt, men med mindre der er mere sikkerhed for at det er omvendt så er jeg ikke meget for at ændre det så længe efter...
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Congratulations to -SelbstVerliebt x3 with the medal and with being first to 10k ODA and ODT
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Tillykke til gnilre som er den første til 10k MBF. Tillykke til RimmeL der er nr 2 til 10k MBA. Jeg ved ikke hvem af jer der passerede 10k MBT så i er bare sat ind efter hvem der har flest pt. Men gætter at den ene måske har besøgt den anden :p
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Jeg har crediteret Manden for at være nr. 3 over de 10k MBA, men også Djævelene og Spoon har passeret 10k MBA siden mit sidste gæstelogin. Hvis ingen sikker klarlægning kommer så forbliver det således ;)
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Tillykke til Bakaj og The-Cleaner som er første og anden til 3k point. Jeg vil muligvis indtil den 1. August have problemer med at opdatere disse milestones og beder derfor jer spillerne om at ligge det i tråden når der er nogen der passerer en milestone. Det eneste jeg kan se i længere tid bagud er by erobringer. pointstigninger udløber samme dag i de værktøjer jeg kender til der er nøjagtige nok.
 
Top