Mister en stor hær mod lille hær

tore555

Veteran
Reaktionsscore
0
Det takker jeg da for, men jeg tror ikke, det er nødvendigt :)
Jeg er omringet af nybegyndere, der tilsynladende er stoppet, to okay landsbyer, som jeg stadigvæk kan rulle rundt, og så et hav af spillere fra den stærkeste og tredje stærkeste stamme, så dem kan jeg ikke meget i mod ligegyldig hvad :)

tror ikke du for problemer med VVK:D
de har travlt med at slås mod DaW og ass.

K.K. ved jeg ikke med
 

RasmusXF

Nybegynder
Reaktionsscore
0
VVK håber jeg da ikke, da min stamme er i forbund med dem ;)
KK vil jeg helst ikke hilse på, men det ligner også, at en af deres medlemmer blot opsnuser alle de forladte eller inaktive landsbyer. Det er bare trist område, jeg er i. Der er kun to modstandere, hvor vi kan have en fair kamp
 

tore555

Veteran
Reaktionsscore
0
VVK håber jeg da ikke, da min stamme er i forbund med dem ;)
KK vil jeg helst ikke hilse på, men det ligner også, at en af deres medlemmer blot opsnuser alle de forladte eller inaktive landsbyer. Det er bare trist område, jeg er i. Der er kun to modstandere, hvor vi kan have en fair kamp

du er heldig jeg har engenting at slå på i mit område
 

RasmusXF

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Ja ok, så er jeg alligevel lidt heldig. Det er nok også svært at undgå spillet udvikler sig til at blive en kold krig for de fleste. Dem der ikke ligger yderst i deres stammes område kan heller ikke meget, medmindre de gider bruge 24 timer på tur/retur i et angreb :)
 

RasmusXF

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Jeg takker for hjælpen fra jer alle, jeg nappede lige en tur til hans landsby igen. Modstanden var godt nok lavere, men der var stadigvæk betydelig forskel.

Angriberen har vundet
Held (set fra angriberens side)

6.5%
Moral: 93%

Angriber: RasmusXF
Landsby: Skjult (Skjult) K56

Antal: 40 140 225 25 45 0 20 0 0
Tab: 4 14 22 0 4 0 2 0 0

Religion: Dine tropper var velsignet.

Forsvarende: Skjult
Landsby: Skjult (Skjult) K56

Antal: 0 47 0 0 0 0 0 0 0
Tab: 0 47 0 0 0 0 0 0 0

Spion Information
Råstoffer spioneret: 5.017 3.873 530
Bygninger: Hovedbygning (Trin 12)
Kaserne (Trin 7)
Stald (Trin 5)
Værksted (Trin 1)
Første kirke (Trin 1)
Smed (Trin 11)
Forsamlings plads (Trin 1)
markedsplads (Trin 3)
Skovhugger (Trin 16)
Lergrav (Trin 16)
Jernmine (Trin 13)
Farm (Trin 11)
Lager (Trin 14)
Gemmested (Trin 3)
Mur (Trin 10)

Bytte: 4.312 3.329 459 8100/8100

Skade forårsaget af rambukke: Muren er blevet smadret og nedgraderet fra trin 13 til trin 10
 

Spamburg

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Har været meget uheldig der.... Har bare ingen at angribe.... Der er inen ordentlige barbarbyer og jeg er omringet af en kæmpe spiller :eek: mega uheldig.... Skal meget langt for at overtage byer...
 
Top