Mit ønske til en verden 15!

tobi4981

Spilentusiast
Reaktionsscore
2
Jeg ved godt at verden 14 lige er startet,, Men den er lidt træls at man ikke (Kan) Og Kun kaN! Være på hele tiden!! Jeg vil gerne men kan ikke hele tiden Jeg vil skrive nogen ønsker her og i andre skal gerne give jeres ønsker alle de tekniske ting skriver jeg ikke da det er de her ting jeg mener mangler.. Sry for ingen , eller . er doven lige nu til grammatik...

En Vigtig detalje!! Jeg syntes Nat bonus er det værste der kan ske ja du er beskytte om natten MEN!! Det her er bedre! En Sleep mode som de engelsek speed server det gør spillet mere Fair en sleep mode man skal aktivere i mindst 8 til maks 12 om dagen hverdag Det gør følgene /Du producere ikke ress din by ændre sig ikke/Du kan ikke blive anrebet adlet eller noget ligne/ Du kan ikke aktivere den med det samme du kan maks sætte den til at starte en time efter den tid du er på nu/Hvis du sender angreb ud som er til for at cleane der efter at du går i sleepmode mens angrebet er under vejs er det kun et besøg! ingen tropper elller andet vil dø!/ Folk ville være nød til at sende adeltog og nøje holde øje med hvornår en sleepmode er slut man skal vente!! Skal vente 12 timer før den kan aktiveres igen! Ok sådan.. Øhhh Tænker en No Haul med ingen Flag (fairplay) Ingen reduceret bygge tid! Ingen 20% Ekstra bonus,, Kun simpel Premium og Account manager hvis man vil det... (FA kan ikke burges i no haul) Så syntes jeg runden skal starte uge 28 eller 29 så industri ferien er begyndt så alle kan være med.. Speeden skal være 1.5 Det giver godt til minerne uden at gå alt for stærkt,, DER ER DEN HER DEJLIGE REGL Sry caps jeg vil til føje ... Når du joiner en stamme kan du ikke forlade den, Angribe spillerne i den, Kun supporte spiller i den, Du kan ikke slette stammen, Så folk ville få tid til at tænke godt over hvilken de vil joine! og søster stammer vil være nøtte løst der efter vil det være lækkert med 5-8 i hver stamme ikke mere.. Bue skytter og bueskytter til hest skal være med det kan hjælpe strategien godt! Der skal ikke være questes med de er alt får meget hjælp bare back to start med det.. Jeg har lige været på .net lækker grafik det er en af de gamle men det kunne være fedt HVIS Og kun hvis vi kunne få lov at spille med den.. jeg får snart et Nostalagisk anfal :) Det er så dejligt at se igen Paladin med ingen Våben siden Lygten citere en fra .net "Bonfire maked noobs pro since w38" Han har ret! Account sitting skal være tilladt og en ting hvis din sleepmode starter og du account sitter en skal man ryge ud ellers er det en slags unfair hed agtig noget,...

havde lige en ide til sådan en fed verden den kunne være cool at kunne bruge sine sommer ferie på at starte den op hvis det eventuelt er umugeligt kunne det være godt hvis Classic ville blive det :)

Skriv endelig hvad i tænker
 

isak

Nybegynder
Reaktionsscore
0
nice ! :)

lyder godt er ikke helt sikker på at jeg forstår din erstatning med natbonus, men ellers er jeg enig specielt med speeden 1,5 er klart den bedste hastighed :)
 

mosterdk

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Helt enig med dig ville være dejligt med sådan en verden med de indstillinger i Fair play kaldes det:D
 

witchdk

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Jeg vil gerne indrømme jeg ikke helt kender dette sleep mode, men en tanke fra mig er at den kan udnyttes, altså adle en by fra fjenden og så have den timet til aktivering lige efter.

fair play.....tjaaaa

er det netop ikke fair play der er forsøgt lavet på casual
 

tobi4981

Spilentusiast
Reaktionsscore
2
Kan godt se det med Sleepmode Hehe og spiller selv tit med dem på speed verdnen :) Nå men natbonus får mig er meningsløs den må kunne erstattes af noget vil se om jeg kommer på noget i løbet af ugen
 

tuborgchefen

Spilentusiast
Reaktionsscore
1
altså jeg har altid fortrukket hvis man kan være minimum 15 i en stamme tempo 2 og simpelt forskning og self skal vi kunne farme
 

Newplayer*

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Tvivler på at de vil lave ny "natbonus" eller noget til at erstatte det, TW er jo ikke kun dansk. og vi er de eneste som klager over dette :)
 

opaw

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Jeg mener da at vide at net har servere uden natbonus, man kan spille på hvis man vil være fri for natbonus.
 

DeeLu

Senior medlem
Reaktionsscore
3
jeg kunne faktisk godt tænke mig at prøve en verden hvor man ikke kan farme mere end andre (altså det der system hvor man kan farme så meget rås når du har 1 by, men at det du kan farme stiger, udfra antallet af byer du får).

det syntes jeg er fair - og egentlig også bare for at prøve det xD
 

Avelia

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Er det ikke en del af spillet, at der er fri farmning?
Det er en af de ting, som jeg synes er fair, fordi det er en faktor der er bestem af, hvor meget tid en spiller bruger på spillet.
Andre ting som f.eks. bonus råstoffer osv. er bestemt af, hvor mange penge man bruger på spillet. (Hvilket jeg synes er fair nok, så det er ikke en kritik af dette element).

Synes umiddelbart, at det er en fair regel, at dem der bruger mest tid på spillet har en fordel frem for andre, dvs. dem der farmer mest har en fordel frem for dem der ikke farmer så meget? :).

Kan dog godt se det praktiske i reglen, for folk, der ikke har tiden til at farme i samme mængder som nogle spillere formår. :).
 

Newplayer*

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
jeg kunne faktisk godt tænke mig at prøve en verden hvor man ikke kan farme mere end andre (altså det der system hvor man kan farme så meget rås når du har 1 by, men at det du kan farme stiger, udfra antallet af byer du får).

det syntes jeg er fair - og egentlig også bare for at prøve det xD
Så vil det jo være svært for folk at komme højt eftersom hvis en spiller har 1 by og en anden har 10 så er ham på 1 jo total færdig og kan ikke engang komme op
 
Top