MMD Erklærer Krig mod 2010 !

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
MMD har netop erklæret krig mod stammen 2010, da vi havde en IAP og de nægtede og stoppe med at angribe os, på trods af, at vi overholdte vores del af aftalen med 100% !
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Spild af god krudt her i starten af verden 4

Personligt er jeg enig, men samtidig kører jeg NUL Tolorance politik, overfor Stammer der Faker en Aftale, som jeg selv kæmper for at Ære...!

Så derfor vil jeg hellere ligge i en krig, end blive kigget på som en svag stamme der finder sig i alt, vi finder os ikke i nogen & så er jeg ligeglad hvor store de er, vi bakker ikke ud og vi kæmper med næb og kløer..!
 

-U2-

I træning
Reaktionsscore
0
Troede 2010 havde nok i, at hjælpe ~f~, K.K. og PPW1 :p

Men glæder mig da til at se resultatet af den krig ;)
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Troede 2010 havde nok i, at hjælpe ~f~, K.K. og PPW1 :p

Men glæder mig da til at se resultatet af den krig ;)

Tjaa..ville man mene..hehe :)
Men nu har vi jo nok alle set listen med stammer der er mod
RS & RS-A, såå, personligt hælder jeg sku til stammen alle går
imod, sån for at udjævne scoren lidt :D haha

Har osse allerede haft en lille krig med ~F~ jo,hehe så mangler vi jo bar to til XD haha
Ej bare en Joke :p
 
Senest redigeret:

Sir Angelo

Elite medlem
Reaktionsscore
5
Opdatering

Lidt opdatering:

Side 1:
Tribes: 2010
Players:

Side 2:
Tribes: MMD MMD~A
Players:

Timeframe: Sidste uge

Totale erobringer:

Side 1: 5
Side 2: 3
Difference: 2

image.php


Totale erobringer fra modsatte side:

Side 1: 0
Side 2: 0
Difference: 0

image.php


Points værdi af totale erobringer:

Side 1: 4,765
Side 2: 2,832
Difference: 1,933

image.php


Points værdi af totale erobringer fra modsatte side:

Side 1: 0
Side 2: 0
Difference: 0

image.php
 

Cookie?

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Troede de var i krig, men de slås jo kun om hvemd er kommer først til nærmeste barbarby :D Bedste jokes der har været indtil videre :p
 

explanation?

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Krig skal ikke nødvendigvis bygge på overtagelser

Hvis den ikke er bygget paa overtagelser vil den ikke goere andet end at hive begge stammer ud i *host* mudder *host* til halsen :rolleyes: Saa kan godt vaere det en krig men stadigvaek en daarlig en af slagsen :p
 

Conzeq

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Man går jo heller ikke i krig for at dræbe fjendens tropper, men derimod for at få mere land :cool:
 

iguess

I træning
Reaktionsscore
0
meget muligt jeg kan nu godt lide at nakke folks hære men det er nu sjovere at tage deres byer 151 ms senere :D
 

Grevensfejde

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Fint nok at nedkæmpe en fjende, at overtage en by det er også en del af spillet, Men der fra så at smadre en spiller eller tage spillerens eneste by det er lidt skod i mit univers. Vi skal slås og bekrige hinanden men ikke dræbe andres spille glæde.
 

Lord Peanut

I træning
Reaktionsscore
0
Det er en del af spillet at erobre ell miste byer og nok den del der tiltaler de fleste. Ville personligt ikke spille spillet her hvis ikke risikoen var at man kunne komme til at starte forefra og man kunne miste alt hvad man har bygget op, det der gør det værd at spille er netop risikoen :)
Hvis du ønsker et spil der ligner tribal wars hvor du ikke kan miste dine byer så prøv Astro Empires.
Ellers har Bigpoint jo seafight som koster et læs penge at spille bare for at være med. Men det kender grevkarsten vist allerede?
 

Grevensfejde

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Seafight jo sjovt men dyrt, og ret kedeligt i længden, skrev at man kunne spille dette spil med ære, og hvor meget ære man spillet med her er ret meget op til den enkelte. Tro mig har prøvet mange gange i andre verdner her at starte forfra så det er ikke lige det der bekymre mig her. Men det er nok lige så surt for mig at starte helt forfra som en anden, her i spillet. For mig gælder det bare ikke om at dræbe andres spille glæde, men sådan er vi jo så forskellige.
 

Cookie?

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Nu er spilleglæde mange ting, og personligt ville jeg ikke stoppe med at angribe en spiller bare fordi han modsat naboen er en dårlig taber ;)
Sagt med andre ord så er jeg ligeglad om det er en spiller med 1, 2 eller 10 byer, hvis han mister spilleglæden af modgang så er jeg det dumme ****** som fjerner hans spilleglæde. For i min verden må man elske alle dele af et spil så meget at man har lyst til at spille det selv når modgangen kommer. Det er også en del af spilleglæden for mig. Altså risikoen for at tabe ;)
 

opaw

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Det er jo en del af spillet at man skal starte forfra en gang i mellem, og selv den bedste spiller kan blive nobet ud hvis omstændighederne er til det - ingen kan føle sig helt sikre her.

Det er rigtigt hårdt hvis man som jeg har prøvet at komme fra rigtigt mange byer og så skal starte forfra - her må man håbe at man har en rigtigt god stamme der kan støtte en, for ellers mister man modet.

Der er dog spillere der her i starten synes det er rigtigt sjovt at farme sine naboer vild og voldsomt - efter princippet hvorfor farme en barbarby, eller en inaktiv spiller når man kan farme en aktiv. Her er det at mange nybegynder mister modet - til gengæld kan det være en god spiller man farme ud på den måde, og i så fald starter han eller hun bare forfra og tager hævn senere i spillet.

Kort og godt - Det kan betale sig at behandle sine modstander med respekt.
 

iguess

I træning
Reaktionsscore
0
tja, jeg elsker at farme andre aktive spillere og mener bare at det er en smart måde at skaffe sig af med sine modstandere.

og ja man kan være meget uheldig som fx mig :D
 

R.I.P.

Elite medlem
Reaktionsscore
0
er krige færdige eller hvad?


Side 1:
Tribes: 2010
Players:

Side 2:
Tribes: MMD MMD~A
Players:

Timeframe: Forevigt

Totale erobringer:

Side 1: 25
Side 2: 23
Difference: 2

image.php


Totale erobringer fra modsatte side:

Side 1: 0
Side 2: 0
Difference: 0

image.php


Points værdi af totale erobringer:

Side 1: 30,525
Side 2: 29,891
Difference: 634

image.php


Points værdi af totale erobringer fra modsatte side:

Side 1: 0
Side 2: 0
Difference: 0

image.php
 
Top