MMD Erklærer Krig mod 2010 !

opaw

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Det er måske en krig om at tage flest barbarbyer - Men den virker umiddelbart lidt tam den krig
 

R.I.P.

Elite medlem
Reaktionsscore
0
tror at mmd bare skal opgive denne krig da de ikke er aktive i den og det samme gælder for 2010.
 

witchdk

Elite medlem
Reaktionsscore
2
er i slet ikke klar over at man faktisk ikke skal erklære krig i forum mere
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
tror at mmd bare skal opgive denne krig da de ikke er aktive i den og det samme gælder for 2010.

Well...det er så der du tager fejl, jeg ka love dig at inden for 2 uger, har vi taget 5 af deres byer, hvis ikke flere :D
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
er i slet ikke klar over at man faktisk ikke skal erklære krig i forum mere

Jo da men det handler vel også om at skabe noget forumaktivitet. Og så giver det folk mulighed for at høre lidt om hvad der sker rundt om i verden. Men ellers har du ret der er ikke nødvendigt, men hyggeligt :D
 

opaw

Elite medlem
Reaktionsscore
0
er i slet ikke klar over at man faktisk ikke skal erklære krig i forum mere

Nej, det var jeg i hvert fald ikke opmærksom på - men nu har jeg nærlæst de nye regler og det er rigtigt at der er noget at være opmærksom på for gamle spillere.

For at nye spillere kan være med her vil jeg lige repetere de gamle regler - og hvis du ikke kender dem skal du bare springe dem over for ikke at blive forvirret.

Tilligere var det sådan at reglen om at spillere med delt internetforbindelse ikke måtte koordinere deres angreb, blev ophævet 48 timer efter at en krig var blevet erklæret på forum. Det gør den ikke mere. Hvis man har delt ip - skal man være opmærksom på denne ændring.

Tilbage står så at det ikke har nogen effekt om en krig er erklæret eller ej.

Jeg synes nu at det er en hyggelig tradition at krige bliver erklæret her. Det gør det nemmere for alle parter at følge med i hvad der sker ude omkring i verdenen.:eek:

Dog længes jeg ikke efter den "tradition" der var på v2, hvor en eller anden gik ind på forum og erklærede en krig mellem to stammer, som personen slet ikke var medlem af. Da det ikke var alle der var lige kvikke til at tjekke om den der erklærede krigen havde noget med de "krigsførende" stammer at gøre betød det jo at nogen stammer kom ud i nogen meget bitre krige.:(
 

Conzeq

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Jeg synes nu at det er en hyggelig tradition at krige bliver erklæret her. Det gør det nemmere for alle parter at følge med i hvad der sker ude omkring i verdenen.:eek:

Eller du kunne bare skaffe en spion i samtlige top 10 stammer, så ved du hvad der sker rundt omkring. ;)
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Side 1:
Tribes: MMD MMD~A
Players:

Side 2:
Tribes: 2010
Players:

Timeframe: Forevigt

Totale erobringer fra modsatte side:

Side 1: 1
Side 2: 0
Difference: 1

image.php


Points værdi af totale erobringer fra modsatte side:

Side 1: 5,090
Side 2: 0
Difference: 5,090

image.php




_________________________________________________________________

Så er starten gået af, nu står vi bare med en 2010 i opløsning tror jeg, sørme trist nu vi rigtigt sku igang :/
 

Lord Peanut

I træning
Reaktionsscore
0
Ja det er flot :rolleyes: 22 dage før en adling af en fjende , godt nok en lang rejsetid i må have til hinanden?
 

Conzeq

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Der er vidst ikke meget seriøsitet omkring denne krig. :D Men det skyldes måske også, at adling af barbarbyer bare er laaaaaaaangt mere interessant?
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Hehe..Well, kommer tid kommer råd ;)
en god stamme forhaster sig ikke ud i ting de ikke kan styre,
nu er det jo sådan at V4 gerne sku vare lidt længere end 22 dage, så fra min side ser jeg ingen grund til at vi sku skynde os... det vil så sige, at nu gør jeg, men havde ikke lige regnet med stammen overgav sig efter den første bølge ???
Vi stod faktisk med over 11 af deres byer klar til adling, men ligepludselig hed de ikke længere 2010 byer ??? hvilket var meget frustrerende, når det nu var kommet til deres tur :D
 

opaw

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Verden 4 har ind til nu været præget af en underligt dans:

Først samles alle spillerne i nogen store stammer, der erklære krig mod alle. Så opløses stammerne og efter et stykke tid samles folk i nye store stammer, og det hele starter forfra. Der har ikke været meget krig i det.
 

Grevensfejde

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Personligheden forsvinder jo ikke fra en spiller bare for de går fra RS til en anden stamme, stamme eller ej så er en fhv. RS spiller til hver en tid en person der ule set i mit univers.
 
Top