MMD vs. 2010, 2010 = Svaghed

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Lord Peanut i dag klokken 10:31
Hej

Jeg skriver på vegne af forbundet imellem stammerne PPW1, K.K. ,~F~SØ ,~F~A og ~F~. Vi betragter stammen 2010 som vores gode venner og vi sammarbejder med dem om en fælles fjende på nuværende tidspunkt. At i har erklæret krig imod dem er ikke særligt heldigt , og jeg vil gerne gøre opmærksom på at det kan få alvorlige konsekvenser for jer hvis den krig fortsætter !


Mvh Lord Peanut

Diplomat for stammen ~F~

___________________________________________________________________________________________________________________________________

Personligt har jeg aldrig set noget mere svagt i mit liv, dette er da et tydeligt tegn på at 2010 ik har det andre steder end i munden, hvis der er en ting jeg ikke har respekt for, så er det når en stamme ska blande alle andre ind i en krig de selv provokerede frem, lige så snart de ikke ka klare sig længere..! :mad:
 

explanation?

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Respekt til MMD for ikke at bukke under for det diplomatiske pres. Glaeder mig til at se om de kan leve op til deres bad ass attitude ;)
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Respekt til MMD for ikke at bukke under for det diplomatiske pres. Glaeder mig til at se om de kan leve op til deres bad ass attitude ;)

Takker & ved ikke om vi ka klare os mod alle dem, men en ting er sikkert, Bad ass attituden forblir, og det gør vores beslutninger osse :)
 
Top