Mulig tilføljelse til FA

Rapture

Junior medlem
Reaktionsscore
2
Hej

Farm Assistenten er en af de ting jeg med glæde betaler plus for, da den ikke giver nogen en egentlig fordel, men blot gør noget som man kan i forvejen en del lettere. Så det er en super ting i har fundet på der :)

Jeg ved ikke om det er muligt at lave, men jeg kunne godt tænke mig at jeg havde en mulighed for at gemme alle de byer jeg allerede har angreb på vej imod.. Eventuelt som en checkbox, ligesom jeg kan vælge at skjule rapporter som indikerer fuldt tab.

Den ville i hvert fald flittigt blive brugt her, da jeg tit sidder og springer de byer over som jeg allerede er ved at tømme ;)

/TF
 
Senest redigeret:

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Det lyder umiddelbart som en tilføjelse der burde være teknisk mulig at lave :)

Er der andre der har kommentarer til dette forslag?
 

DeeLu

Senior medlem
Reaktionsscore
3
jeg vil også indrømme det ville fungere godt, da jeg selv også er træt af at jeg hopper over byer som kommer med gule eller røde rapporter :p

samt det er irreterende at bladre flere faner igennem, bare for at se, at man stadig er igang med at angribe dem :p
 
Senest redigeret:

Foaly

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Stjernen under brugerens profil er en like/dislike funktion ;) Desuden kan du i toppen af tråden rangere den :)
 

Lynskinke

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Jeg har et andet forslag. Det kunne være fornuftigt at have farmlimit (ligesom den der er i forsamlingspladsen) inde i FA.. ;)
 
Top