nationaliteter på .dk

Status
Ikke åben for yderligere svar.

seekhunt

Veteran
Reaktionsscore
0
Dette er mest henvendt til admins etc. men andre spillere må da også kommentere.


Nu er det sådan at jeg har været her i snart 2 måneder og efter hånden kigger godt på kortet, spillere og stammerne og der er noget der undre mig.

Fordi, så vidt jeg kan forstå er tribal wars på en del sprog efterhånden. Så det genere mig lidt når jeg skriver dansk til en spiller og personen så svare tilbage på engelsk tysk eller tilmed polsk.

I form af at jeg spiller på .dk serveren af TW forstår jeg ik hvordan en tysker f.eks. kan oprette sig. Meningen med de forskellige servere er vel at .dk er til dk folk og nu som eksempel den tyske server er for den tyske befolkning. Så de genere mig lidt at andre nationaliteter kan oprette sig.

Er det forkert og kedeligt at sige fremover skulle der blive lavet en form for begrænsning så systemet kun godtagere spillere med danske ip adr.
Fra andre steder ved jeg at dette kan lade sig gøre nemlig.

Så ellers er det mig der er kedelig? eller er hele meningen med ."et eller andet" at det kun skal være tekst osv. for det pågældende sprog.
 

bille

Senior medlem
Reaktionsscore
1
Du skal tænke på , at mængden af danske spillere er lille, hvilket vil betyde det er de samme 100 danskere spillere som spiller på de forskellige verdener .. Og hvordan skal den danske version så udvikle sig ? Det ender med at det ikke kan betale sig for dem at holde det kørende, og dermed må vi finde en anden tribalwars at spille på !!
Og vi ender med kun at kunne spille på de nuværende 3, måske 4 verdener hvis vi er heldige, da der ikke er nok spillere til at starte en ny verden !
 

seekhunt

Veteran
Reaktionsscore
0
så lige meget på hvilken ."noget" kan alle fra hele verdenen komme på ? og ja er måske kedeligt men syntes bare også samtidlig det er lidt irritabelt. Måske lidt dobbelt af mig men ja. min holdning. Og har det fint hvis der kun var 1 verden. kunne være hyggeligt og tror da nu ikke der kun er 100 danskere imellem de næsten 6000 spillere. men ser din pointe.
 

bille

Senior medlem
Reaktionsscore
1
Men folk foretrækker forskellige settings .. så 1 verden er ikke nok hvis du skal tilgode se folk .. og ved ikke at have deres foretrukne kan du også "smide" folk væk

Kan godt se hvad du mener , forsøger bare at sætte spørgsmåltegn ved det d;
 

pomelo

I træning
Reaktionsscore
0
Hvis der er nogen der skriver til dig på tysk, polsk, tyrkisk osv, skal du bare bruge Google Translater, og hvis du ikke ved hvad for et sprog det er skal du vælge "registrer sprog"

Bare en lille hjælp til det der med at folk svare tilbage til dig :D
 

LiamAird

Elite medlem
Reaktionsscore
7
Hvis der er nogen der skriver til dig på tysk, polsk, tyrkisk osv, skal du bare bruge Google Translater, og hvis du ikke ved hvad for et sprog det er skal du vælge "registrer sprog"

Bare en lille hjælp til det der med at folk svare tilbage til dig :D

hvis folk skriver til dig på en af de oven nævnte sprig, så skal det rapporteres til Support Teamet, da det er imod reglerne.

og så gider man altså heller ikke sidde og bruge google translate fordi man prøver at komme i dialog med en ;D
 

seekhunt

Veteran
Reaktionsscore
0
øh nåh ok. jamen så kan jeg da melde en del folk jeg har skrevet engelsk til og nogle med tyske stamme og sprog. + der da en der ligger lige ved siden af mig hvor at personens nationalitet står som værne fra polen.

Og derfor jeg mener at kan sku godt være dk er lille. MEN .dk server må nu altså gerne være for dk folk og ingen andre. Hvor mange verdener der så er genere mig sku ik så meget.
 

LiamAird

Elite medlem
Reaktionsscore
7
deres nationalitet må gerne stå der.
evt. om du lige skulle tage og læse Sprog reglen igennem.

og dine anmeldelser skal have noget belæg - alstå mail til at vise deres sprogbrug.


men kan sagtens følge dig, men vil det sige at du kun spiller på .DK serveren?
 

seekhunt

Veteran
Reaktionsscore
0
ja selvfølgelig skal det vises. men i hvert fald har jeg da en stamme tæt på mig der kun taler tysk eller engelsk.

Og ja har været her siden d. 18 feb. så da jeg er dansk er jeg selvfølgelig på den danske server?
 

LiamAird

Elite medlem
Reaktionsscore
7
godt være du spillede på den engelske server, det er der jo mange der gør, inklusiv danskere, og EN masse andre spiller fra alle lande i verden. (ca)
Ville de så også skulle lukke og kun have åben for spiller der bor i UK & USA?
 

seekhunt

Veteran
Reaktionsscore
0
nja altså i så fald hvorfor så lave alle de forskellige .et eller andet?

er det så kun fordi tekst osv i spillet skal være på dansk f.eks.
og en .no for norsk? end at det kun er spillere fra det pågældende land.
 

seekhunt

Veteran
Reaktionsscore
0
ja ok ok. kan godt se det nu. og læst sprog reglerne. Men i så fald er der da 2 brugere tæt på mig der kun skriver i tysk. MEN jeg tror ikke jeg vil køre mere i den her sag for nu. men spille videre :D
 

tenzy

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Ville de så også skulle lukke og kun have åben for spiller der bor i UK & USA?

nej for vi kan jo godt snakke det engelske sprog ;)

så der giver jeg seekhunt ret fordi du hvis du får et polsk brev så vil jeg nok bare tænke :confused:

(og Google Translate grammatik funger ikke super godt)
 

Gede hyrden

Senior medlem
Reaktionsscore
0
har lige et spørgsmål til den her tråd, lad os nu sige at der er en stamme som har alt i profilen osv på fx polsk, kan man så godt reporte dem uden at de har skrevet polsk til dig ?

Simon
 

lord amruan

Nybegynder
Reaktionsscore
0
§10) Sproget

Tribalwars er et internationalt spil, dog er denne version af spillet Dansk, så alle profiler i spillet skal være på enten Dansk, Svensk, Norsk eller Engelsk - Skulle du falde over en med en profiltekst du ikke kan tyde på grund af sproget, så bedes du informere Support Teamet.

Det er ikke tilladt at lave stammer for kun en nationalitet, de interne foraer skal også holdes i et forståeligt sprog, som minimum er Engelsk, Dansk, Svensk eller Norsk.


Så ja hvis du støder på en profil du ikke kan forstå eller ikke står på en af de 4 godkendte sprog, burde du melde det.
 

Lauras

Veteran
Reaktionsscore
0
Det er jo op til hver spiller hvad de vil gøre med de overtrædelser de støder på på deres vej rundt på serveren, men jeg vil klart anbefale, at overtrædelser meldes. Google er ok, men absolut ikke fejlfri....

Accepterer du overtrædelsen en gang er det jo lidt vanskeligt at klage over den på et senere tidspunkt....
 

Gede hyrden

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Tja, jeg vil da rapportere det næste gang jeg ser at en bliver ved med at skrive polsk eller andet, vidste ikke om det var lovligt eller ulovligt herinde heller..
 

rubba

I træning
Reaktionsscore
0
..

bare og raportere ganske mange av vvv det da;P og en del twb spillere og hun. på v1.dk de har polsk og hva de ikke har av skrift språk på sine profiler
 
Status
Ikke åben for yderligere svar.
Top