Nu holder I kraft *BEEEP * OP

Status
Ikke åben for yderligere svar.

MonGoose

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Hvad sker der, kan man ikke tåle at høre kritik

Man kan sgu da ikke udelukke/undertrykke folk, bare fordi de påpeger nogle uoverensstemmelser !!!

At banne folk, ingame og på forum, uden angivelse af grund, og uden varsel, det er jo barnligt --- latterligt.

Nu må TW team komme ud af busken, stå frem og fortælle om hvad de går og laver


MonGoose
 

kacy

Junior medlem
Reaktionsscore
0
Gir MonGoose fuldstændigt ret!

Censur af spilleres indlæg ved at slette dem..gentagende gange (her henviser jeg naturligvis til bl.a. Disright's som jeg håber andre også har nået at læse inden de blev slettet).
Udelukkelse af spillere uden at give dem begrundelse og uden varsel.

Tyder på alvorlige problemer med TW-teamet og at der trænger til at der bliver kigget godt og grundigt på om ikke der skal ske udskiftninger!


Kacy
 

arcon the beast

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Manerer

Det er også forbudt at provokere moderatorene unødvendigt. Poster som kun bliver oprettet for at skabe splid imellem spillere og personale vil blive fjernet og forfatteren af en sådanne post vil blive straffet.

Spillere, der bevidst handler mod opbygningen af et samfund vil blive nægtet adgang til disse fora.
 

blueberry

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Jaha...

Så genom att spamma forumet med ett antal posts som visar samma sak så tror ni att man kommer att ändra på vad som är beslutat av supporten?

Nu är ni så dumma så det måste ryka ur öronen. Kom med några riktiga felaktigheter och skriv utförligt om vad som har hänt och varför den "stora massan" skulle ha intresse av just detta.

Att man inte fick sin krigsförklaring godkänd? Har den stora massan intresse av just detta?

Som jag sa i en tidigare post "ta bort specialregeln om angrepp via multikonton"

Så är det bra med det
 

MonGoose

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Ikke så meget det!!!

men man kan ikke bare udelukke en spiller permanent - ingen advarsel, ingen begrundelse
sidder sgu næsten også bare og venter på jeg også bliver censureret bort
 

blueberry

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
@ moongoose

Aha

Mr Disright har en kanska lång historia bakom sig med liknande brott mot reglerna och har flertalet tillfällen postat brev och kommunication från både interna forum och support.

Han är väl medveten om vad som gäller och som en del av TW-teamet så måste han ju inse att det inte går att göra såhär ostraffat.

Kalla det "Suicide by Cop" om du vill.

Att ni sedan försöker att hålla igång den här ofruktsamma diskussionen i samma anda, lär inte hjälpa.

Ändra på formuleringarna och visa sakligt vad som är fel och varför det skulle intressera den stora massan.

Följ reglerna och vad dom säger om kritik på moderatorer, så vi får en saklig diskussion?
 
Senest redigeret:

MonGoose

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Det her har jo ikke en skid med Disright - men om hvad det er TW-team'et går og laver..

Der er stillet et mistillidsvotum til dem - det må de så se at komme frem i skoen, og så svare på tiltale. Det at de render rundt og sletter tråde, og laver BANs ingame som på forum, øger da på ingen måde tilliden til TEAM - og det er da om noget skuffende...

Hvad Dis har lavet og ikke lavet, er mellem ham og TEAM - er jeg såmen ligeglad med, men når andre spillere er blevet nysgerrige og forlanger svar, men så blot bliver slettet fra spillet, og får deres indlæg slettede, så bliver jeg sgu sur.

TW-team - jeg nære absolut ingen tillid til jer, og er sikker på flere og flere andre har det på samme måde. Kom nu ud af busken
 

blueberry

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
misslillitsvotum?

3 spelare?...ge dig moongoose, jag tror inte det hjälper om du så tar hit hela din "noob"-klan för att klaga, om det inte finns något sakligt att anföra i saken.

Lär dig en sak: Att bli arg hjälper sällan, bättre att retirera och byta taktik då man blivit slagen
 

MonGoose

Nybegynder
Reaktionsscore
0
blåbær

Hvilke tre skulle det være - er sikker på min noob-klan består af mere end tre - og er sikker på der er flere noob-klaner som er enig med mig...
 

blueberry

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
fortælle ting til nogle spiller som ødelægger spillet for andre.

Ah.

Äntligen nåt matnyttigt i diskussionen?
Det handlar alltså om "intellegence"? Eller om att man fått "inside information" angående spelares Bann?

I det här spelet är det inte så svårt att lista ut saker och ting. Det gäller bara att tänka till lite, hålla ögonen öppna. Det finns också spioner överallt, i alla stammeforums, mm.

Som jag tidigare förklarat, så för att en spelare skall bli straffad, så kräves det ett brott mot reglerna. Om det finns ett brott mot reglerna, så finns det även en anmälare. Om det finns en anmälare, så finns det ju i allafall någon mer en Support som vet om att någon blivit anmäld?

Sen kan man chansa (eftersom support numera inte talar om vad som händer med en anmälan) på vinst och förlust....
Eller också så går man till statestik programmet och kollar aktiviteten på den spelare man anmält.
Står det "noll" "0" "zero" i hans aktiviteter, behöver man ju inte gissa...

Enkelt va?

Sen, en spion behöver inte "läsa" i ett forum att en spelare blivit bannad, det räcker ju att han inte gör några inlägg, svarar på post mm?

MonGoose, mitt nick är Blueberry, inte blåbär, ok? Eller skall jag kalla dig något annat också?
 
Senest redigeret:

kacy

Junior medlem
Reaktionsscore
0
For at gå direkte til sagen..kan vi stole på TW-team når de udøver kraftig censur og banner spillere permenet uden varsel eller begrundelse bare fordi de tør skrive noget de ikke bryder sig om kommer frem??

Betyder "splid" al kritik eller hver hentydning til at der måske kan være problemer med teamet?

Og Blueberry..det er mere end 3 spillere..
 

blueberry

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
For at gå direkte til sagen..kan vi stole på TW-team når de udøver kraftig censur og banner spillere permenet uden varsel eller begrundelse bare fordi de tør skrive noget de ikke bryder sig om kommer frem??

Betyder "splid" al kritik eller hver hentydning til at der måske kan være problemer med teamet?

Og Blueberry..det er mere end 3 spillere..

beter man sig dåligt och postar bara för att skada samfundet och spelet, så reagerar inte jag över att man blir bannad utan varning. Speciellt inte om man ingått i TW-teamet och kan anses veta vad man gör.

Ja, ok, mer en 3 spelare? hur många då?, 4?

Gör som reglerna säger, sätt ihop en saklig frågeställning och posta den i "generellt", om det är så att den stora massan har intresse av detta. Och, ta hit lite mer "spelare" som uttalar sig i saken. Att 3-4 spelare för 250-300 andra spelares talan angående saker och ting i spelet, är inte tillfredställande.

Ni må vara diplomater i era stammar, men det innebär inte att ni kan framställa en enda person personliga åsikt. Det är skillnad på "spelet" och sådant här. Det hänger tyvärr inte alls ihop.
 
Senest redigeret:

LiamAird

Elite medlem
Reaktionsscore
7
EN TING, LÆS!

Folk bliver ikke bannet og udelukket fra forum/spil uden grund. der er en grund til at visse spillere er blevet udelukket. DISSE GRUNDE DELER VI IKKE MED ANDRE END DEN PÅGÆLDENDE SPILLER!

Jeg er personligt træt af at høre om at der er korruption i dette team.
SÅ FOR ALLES SKYLD.
Det er mig og NoSkillz der styrer support/Multihunt på v3, kun os. JEG SPILLER IKKE PÅ V3, og tager derfor ingen sider i nogens krige, er personligt ligeglad hvem spilleren er. Hvis en spiller har snydt, bannes han derefter, modtager en passende straf, UANSET størrelse, stamme, antal byer osv.
jeg banner ikke folk hvis ikke der er belæg for det! jeg ved ikke hvor mange gange jeg har fortalt dette.
Jeg er neutral i alle ban, har intet personligt at ligge imellem det hele.

Husk, Før i angriber teamet, så vær lige sikkert på om du overhoved ved om han har snydt. Det kunne jo hænde at du ikke aner en skid om spilleren...

Det var alt fra mig..
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
Folk bliver ikke bannet og udelukket fra forum/spil uden grund. der er en grund til at visse spillere er blevet udelukket. DISSE GRUNDE DELER VI IKKE MED ANDRE END DEN PÅGÆLDENDE SPILLER!


sjovt nok er det jo ikke sådanne det forgåre det er aldt efter hvem adminsne kender hvad man får advide har jo beviser på admins har lavet noget lordt
i en tilider kendse hvor ander spiller viste om ban før nogen ander selv før dem der bliv bannet

så den måde admins her inde arbejter på er aldt efter hvem de kender



JEG KAN KUN RÅDE FOLK TIL AT RINGE TIL SPIL EJERNE OG ANMELLE ADMINSE FOR ADMINS MISBRUG VI SKAL HAVDE DE ADMINS UD AF SPILLE VARDEN HAR SELV KONTAGT TIL EJERNE OG DET ER FLINKE FOLK
SPØR HVIS I IKKE KAN FINDE DERS NR
 

NoSkillz

Nybegynder
Reaktionsscore
0
For at gå direkte til sagen..kan vi stole på TW-team når de udøver kraftig censur og banner spillere permenet uden varsel eller begrundelse bare fordi de tør skrive noget de ikke bryder sig om kommer frem??

Betyder "splid" al kritik eller hver hentydning til at der måske kan være problemer med teamet?

Og Blueberry..det er mere end 3 spillere..

Hvornår synes du at jeg hade haft tid at give dem spillerne en varsel,
når jeg må rense efter deres spam?

De står i forums reglerne at man må ikke skabe poster for at prøve skabe split mellem spillere og team.

Da spilleren som startede spammen forsøgte for cirka 1.5 uge siden skabe split i teamet og blev der varslet.

Er man med i Tribalwars team og synes der er små fejl i teamet,
skal man sige de til Community Managern (mig) så jeg vil få vide de.

Men som de ser ud nu har jeg et team som virker,
og jeg haver tillid til dem allesammen.

The-Cleaner, admin abuse?
Om du har beviser på de er jeg meget interesse for at se dem,
for jeg kigger dagligt og finder ikke nogle snyd fra mine admins.

Til er allesammen, så skal jeg nu i ugen skrive om reglerne lidt så dem kan førstå reglerne bedre. (Men med sager som disse ting falder omskrivelsen længer ned på to do listen.)

Lukker tråden så jeg hinder med at skrive om reglerne.
 
Senest redigeret:

bille

Senior medlem
Reaktionsscore
1
Det er sjovt som folk her går rundt med tankerne: "Jeg har fået dette at vide , derfor tror jeg på dette , og det er det eneste rigtige"

Som noskillz siger, så er det ikke et spørgsmål om at i kritiserer teamet, men at i rent faktisk sviner teamet til og modsætter sig deres beskeder. Enhver der har sat sig ned og ført en dialog med et team-medlem, vil opleve at vedkommende er til at snakke med, hvis blot det foregår i en fornuftig højde, hvor man ikke skal synke ned til det nuværende niveau.
I skal huske på, at der er altid 2 sider af én sag. Ved eksempelvis ban, får den pågældende spiller mulighed for at forklare sig, og hvis det viser sig at det modtaget ban var forkert, så bliver vedkommende også åbnet igen. Der er altså ALTID en grund til ban.

Derudover skal det siges ENDNU en gang, at den admin som er admin på v3 ikke selv spiller der og er derfor fuldkommen neutral, på trods af at han har fortid i en stamme fra samarbejdet mellem DDH, VVK, ½'erne, TBV og Dis. Så endnu en gang jeres formodninger, for det er kun formodninger, som i har fået sat ind i jeres hovedet af en manipulerende person, der tror han/hun kan herske verdenen.

Vær sød forsøg at hæve niveau af jeres henvendelser til teamet, såeldes vi kan få en fornuftsbaseret dialog igang. Vi i teamet er self også kun mennesker og fejler derfor også, men som jeg tidligere nævnte, så banner vi ikke uden grund, men på beviser som vi har liggende foran os. Men hav i tankerne, at i fejler lige så meget og, selv om i tror det, så har i ikke altid ret !

Tak herfra - og kom glad !
 
Status
Ikke åben for yderligere svar.
Top