Ny Community Manager

Storm

Elite medlem
Reaktionsscore
1
Så skete det endelig. En ny Community Manager er kommet til Tribal Wars og nu begynder der snart at ske ting og sager, både i forummet og i spillet.

Jeg er lige begyndt, og skal bruge noget tid på at lære de forskellige værktøjer at kende. I skal dog fortsætte som i har gjort, og husk at bruge Support til spørgsmål, bugs osv. Det nytter intet at sende mig PM's.

Der har været en del snak om en Verden 4, men jeg har intet hørt om dette endnu. Så snart jeg ved mere får i det selvfølgelig at vide i god tid.

Lad os sammen forsøge at opbygge det bedste community i hele Norden. :)
 

Hejle

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Velkommen... Håber at du får bygget den bedste community i hele Norden. Vi har jo også de bedste spillere i Norden.
 

Spamburg

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Ja det har vi :D:D:D:D:D:D:D

Det var sgu da også på tide vi fik en CM ;) Men tillykke med posten :) Håber du vil varme stolen op til mig, til om 3 år når ejg også er 16 :D:D:D
 

Jolle

Junior medlem
Reaktionsscore
0
Velkommen Storm..

Vi skal nok få det bedste community i HELE Norden
(måske skal vi stræbe efter verdensherredømmet bagefter?:p)
 

Baron1344

I træning
Reaktionsscore
0
Hej Storm

Og velkommen til :) endlig kom det vi havde ventet på i lang tid :) især mig ..

Jeg vil da ønsker dig held og lykke med jobbet , og håber du for sat gang i tingene

I sær verden 4 så vi alle har ventet langtid på .. og vi alle glæder os til den dag den kommer ..

Og ja jeg Håber at du får bygget den bedste community i hele Norden op . :)

Med venlig hilsen
Baron 1344/Michael
 

Yan88

Veteran
Reaktionsscore
0
Jeg er glad for at høre at vi har fået en CM:) Så kan vi jo snart få v4 åbnet:cool:

Tillykke til storm!:D
 

Sbye

I træning
Reaktionsscore
0
Stort tillykke Storm :)

må du få alt den held og lykke du skulle få brug for på jobbet :)
 

Storm

Elite medlem
Reaktionsscore
1
Allerførst vil jeg gerne lige sige tak for de venlige og rare velkomster. :) Det er dejligt at være her.

Sådan som jeg ved det SKAL man være fyldt 18 år før man kan træde til som community/admin :)

Hvorfor skriver de så altid: "Du skal være over 16 for at få jobbet" når der mangler en CM??

Jeg tror du blander det lidt sammen her Spamburg. Jeg har endnu ikke set en ansøgning, hvor de skriver, at man skal være 16 eller derover for at blive CM. Derimod har jeg set ansøgninger der handler om moderator, supporter osv. hvor man skal være 16 år.
 
Senest redigeret:

Lauras

Veteran
Reaktionsscore
0
Så skete det endelig. En ny Community Manager er kommet til Tribal Wars og nu begynder der snart at ske ting og sager, både i forummet og i spillet.

Jeg er lige begyndt, og skal bruge noget tid på at lære de forskellige værktøjer at kende. I skal dog fortsætte som i har gjort, og husk at bruge Support til spørgsmål, bugs osv. Det nytter intet at sende mig PM's.

Der har været en del snak om en Verden 4, men jeg har intet hørt om dette endnu. Så snart jeg ved mere får i det selvfølgelig at vide i god tid.

Lad os sammen forsøge at opbygge det bedste community i hele Norden. :)

Velkommen Storm. Rart at se der endelig er sket et mirakel og en CM er kommet til den danske server.
En V4 har dog været på tale meget længe og testet af den tidligere CM med hans team, så... måske du alligevel kan sige lidt mere? Eller blot afvise der kommer en indenfor overskuelig tid ;)
 
Senest redigeret af en moderator:
Top