Ny Community Manager

Storm

Elite medlem
Reaktionsscore
1
Velkommen Storm. Rart at se der endelig er sket et mirakel og en CM er kommet til den danske server.
En V4 har dog været på tale meget længe og testet af den tidligere CM med hans team, så... måske du alligevel kan sige lidt mere? Eller blot afvise der kommer en indenfor overskuelig tid ;)

Mange tak :)

Nej, jeg har intet hørt om V4 endnu, og det er fordi, jeg skal være mere fortrolig med værktøjerne og systemet. Sådanne ting sker jo ikke lige inden for en uge, ikke sandt? Men som jeg har fortalt flere gange, så informerer jeg om det så snart jeg ved noget.
 

Lauras

Veteran
Reaktionsscore
0
Mange tak :)

Nej, jeg har intet hørt om V4 endnu, og det er fordi, jeg skal være mere fortrolig med værktøjerne og systemet. Sådanne ting sker jo ikke lige inden for en uge, ikke sandt? Men som jeg har fortalt flere gange, så informerer jeg om det så snart jeg ved noget.

Rart der er kommet en CM. Jeg kritiserer skam ikke, da du er ny og klart det tager jo lige 5 min. at komme ind i tingene :D Tak mine indlæg med et gram salt... (eks supporter LOL )

Held og lykke. Jeg dukker op her indimellem selvom jeg har droppet spillet, da jeg venter på nyt om den næste Scandinavian War ;P
 

SoffY003

Nybegynder
Reaktionsscore
0
velkommen til Storm.

Jeg vil begynde med at sige vlekomme til Storm, og håber at du får mange gode og sjove timer med dette spil, jeg håber også at du får nogle godt opgaver som du vil løse med stor iver
"S"
 

Spamburg

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Jeg siger lige velkommen igen :) Håber du vil få sat det hele igang og blive en god CM som føre den danske server videre i historien (Det kommer nok ikke til at ske :p)... Men håber også at du vil få en scandinavian wars op at køre :D Så kan vi vinde over svenskerne og nordmændene en gang til :p :D
 
Top