Ny Community Manager

Storm

Elite medlem
Reaktionsscore
1
Hej kære venner.

Jeg er blevet færdig med mine studier og kan nu kalde mig selv for Webintegrator. Desværre kommer dette med en pris, da jeg ikke kan overleve på dette job alene, og er derfor nødt til at afslutte jobbet så jeg kan modtage dagpenge indtil jeg finder et fuldtidsarbejde, eller kommer på universitetet til sommer.

Det har været en fornøjelse og glæde at servicere jer, og jeg vil savne al jeres ballade, skøre idéer, gode idéer samt vores op- og nedture sammen. Dette er virkelig det bedste job jeg har haft, og det skyldes alle jer som har taget så godt imod mig fra starten, og været med til at støtte hele spillet, fællesskabet og vores fine team. :) Mange tak til jer allesammen, og mange tak til teamet for al det arbejde i har lagt i det hele. Det har gjort mig stolt af at være en del af teamet. :cool:

LiamAird vil overtage Tribal Wars fra søndag d. 1 maj 2011, som den nye Community Manager. Mange af jer kender ham nok allerede, og ved, at han nok skal holde niveauet højt. :) Så tag godt imod ham.

Jeg vil nok stadig hænge lidt rundt her, så det er ikke sikkert, at i har set det sidste til mig. ;)

Med respekt og stolthed
Storm
 

L33T

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Ses Storm :)
Nice to Meet you!
Velkommen Liam :)

Hmm storm overvejer du så at spille TW stadig? :)
 

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Tak for en fed tid sammen Storm..

Du har virkelig gjort det godt ;)..

Dog er der nogle ting som måske kunne gøres anderledes, men vi er alle forskellige :)..


Velkommen til Liamird..
 

R.I.P.

Elite medlem
Reaktionsscore
0
du har gjort et flot stykke arbejde storm :)
Du vil blive savnet :)

Velkommen til LiamAird
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Hip hurra var sku på tide den gnavpot smuttede :p

Ej det pjat, held og lykke fremover, og fandme et flot stykke arbejde du har lavet :)
 

zteal

Veteran
Reaktionsscore
0
I'm going to miss u Storm ;'(

Men velkommen til Liam håber du bliver lige så god som Storm ;)
 

Patrioten

Senior medlem
Reaktionsscore
0
for mig er manden bag det jo stormen, ærgeligt den driver over... :(
men alt held til dig fremover, håber måske at se dig InGame :eek:

Og "velkommen" liam - fuld tiltro herfra ;)
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Jeg vil gerne takke for en fantastisk tid Storm. Jeg har ikke kendt andre CM's da jeg ikke nåede at lære din forgænger at kende før han efterlod os uden en afløser. Jeg vil især takke dig for det store arbejde du og dit team har gjort for at få tingene til atter at køre.

Jeg vil naturligvis også byde LiamAird velkommen. Jeg har jo snakket lidt med ham førhen og jeg tror på at han vil blive en god CM. den smule jeg kender til ham der mener jeg at han har udvist den karakterstyrke der skal til for at mestre hvervet.
 

Sparrow

Junior medlem
Reaktionsscore
0
Jamen, et stort TILLYKKE herfra.. :D

Så må vi håber du snart får et fast arbejde ellers må vi jo bare se frem til sommer og håbe du kommer igen..:p

Såh, men tusind tak for denne gang, ven..:cool::wave:
 

City Champion

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Ayeaye

Ayeaye Community manager synd at du vil efterlade os:(
Velkommen til Liamaird var du ikke også community manager i Grepolis forum?
 

Storm

Elite medlem
Reaktionsscore
1
Jo, Liam er også CM for Grepolis. ;)

Det er jo som sagt min sidste dag her på posten som CM, men jeg har valgt at hjælpe til hvor jeg kan som almindelig Admin/Moderator (eller som Liam siger, hans slavedreng). Det betyder jo så at i ikke helt slipper for mig rundt omkring endnu. ;) Det bliver lidt mystisk ikke at tjekke alting hver dag og holde styr på det hele, men nu får jeg da tid til at søge arbejde og bygge videre på mit eget projekt.

Tak for jeres venlighed, tålmodighed og gode ønsker.
 

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Jubii.. Vi vil heller ikke kunne undvære dig storm :)..

Du har været en super CM.. Hvis Liam også er/var på grepolis, må han da have haft meget arbejde :laugh:..

Men det er godt vi ikke slipper for dig, for vi vil ikke af med dig ;).. Du skal blive her :eek:
 

Jolle

Junior medlem
Reaktionsscore
0
Tak for en god tid Storm!

Velkommen til LiamAird, glæder mig til at se dig :)
 

LiamAird

Elite medlem
Reaktionsscore
7
Jeg vil sige tak til Storm for alt hans hårde slid, i sin tid som CM. Det gør det nemmere for mig, at komme ind og styre det! :)

Det er slet ikke det sidste vi har set til Storm, da han stadig bliver i teamet. (han for ikke lov til at smutte så nemt!).

Der vil i den næste tid blive lavet lidt små ændringer på forummet, lidt i teamet, og måske også en ansøgningsrunde, for at få nogle nye medlemmer i teamet.

Jeg ser frem til at arbejde sammen med jer alle.
 
Top