Ny verden

Status
Ikke åben for yderligere svar.

Lauras

Veteran
Reaktionsscore
0
verden 1 på tribalwars.net er ikke genstartet indnu og den har været der i over 5 år

Så er alle på den verden åbenbart ikke "venner" eller i det man kalder META.

Det er så op til CM om en verden skal genstarte. Hvis den er Vundet og alle er på samme side eller i samme stamme, så er der teknisk set ingen grund til at fortsætte.

Jeg husker ikke hvilken verden på .net der lukkede for tilgang af nye spillere, men den genstartede.

Men ingen verdener på .dk er på nogen måde i nærheden af at være vundet. Der er kampe over alt, så de kan godt køre længe. Husk på IAP er for det meste midlertidigt, og de stammer der har IAP mange gange bekriger hinanden når årsagen til IAP er forsvundet/bekæmpet.
 

Hilly

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
En verden kan restartes af Community Manager når den er vundet.

En verden er vundet ved, at der kun er 1 stamme / meta (flere stammer i forbund) tilbage.

Det er sket på flere udenlandske servere at de er blevet re-startet. Så starter alle på 56 points med 1 by ;)

Rart at vide servere bliver genstartet, frygtede de bare ville stå tomme. Men spillet er uendeligt i den forstand at man spiller uden et decideret mål. Må være pænt bittert at være i live på en server og så blive taberdømt.

Og tænker om vi ikke bare kan kalde forbund for forbund, i stedet for metaer. Lyder så travian agtigt.
 

Lauras

Veteran
Reaktionsscore
0
Rart at vide servere bliver genstartet, frygtede de bare ville stå tomme. Men spillet er uendeligt i den forstand at man spiller uden et decideret mål. Må være pænt bittert at være i live på en server og så blive taberdømt.

Og tænker om vi ikke bare kan kalde forbund for forbund, i stedet for metaer. Lyder så travian agtigt.

Meta (af græsk μέτα, meta 'efter')
Ordet betyder normalt 'udover'

Så det er vel "udover" din egen stamme - ergo forbund eller META...

Men hvis det gør det nemmere for dig, så bruger vi naturligvis kun ordet forbund.....
 

opaw

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Meta (af græsk μέτα, meta 'efter')
Ordet betyder normalt 'udover'

Så det er vel "udover" din egen stamme - ergo forbund eller META...

Men hvis det gør det nemmere for dig, så bruger vi naturligvis kun ordet forbund.....

Hvis man ikke acceptere at besvare spørgsmål på norsk, synes jeg ikke at man bør svare på græsk - der kan hurtigt opstå babylonsk sprogforvirring her.

Spillet er ganske vist uendeligt, men det er ikke sjovt at spille hvis de store spillere ikke kæmper mod hinanden og kun angriber alle de små. Hvis spillet bliver for kedeligt er der god mening i at genstarte det. (Verden 2 er slet ikke der henne, men det er tæt på - og det er en diskussion der ikke hører hjemme i denne tråd - det var min fejl at bringe det på banen).

Min pointe med denne tråd er bare at der er rigtigt mange der udtaler sig negativt om kirker, men jeg ville bare finde ud af om der ikke skulle være en fan-klub af kirker - der på et eller andet tidspunkt kunne tænkes at være med til at starte en ny verden op med kirker.
 

Spamburg

Elite medlem
Reaktionsscore
0
... Synes bare de er irreterende og gør spillet mere uforståelige... Min yndlings verden er verden 1 da jeg har fuldstændig styr på den.... (Og fordi jeg er størst der :D) Men synes bare kirker ikke er mig.....
 

Spamburg

Elite medlem
Reaktionsscore
0
... Synes jeg ikke... Synes bare det er dumt... Hvis en stor spiller angreb en lille spiller som har mere kirke end ham selv og den store bruger cirka 20% flere tropper og alligevel vinder den lille ... Altså det ment med større er at han har flere tropper.... Så synes jeg hellere at kriken skal være tilgængelig for alle spillere til en vis størrelse....
 

dræberdaniel

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
men hvis man angriber en by uden for kirke radius og den by man angriber fra er i kirke radius så angriber tropperne med fuld styrke så jeg kan ikke se det dårlige med kirker. Men så længe der er natbonus på verden 4 er jeg ligeglad med resten
 

Spamburg

Elite medlem
Reaktionsscore
0
... Synes bare det kunne være fedt hvis den kun var tilgængelig til spillere der var under en bestemt størrelse....
 

opaw

Elite medlem
Reaktionsscore
0
... Synes bare de er irreterende og gør spillet mere uforståelige... Min yndlings verden er verden 1 da jeg har fuldstændig styr på den.... (Og fordi jeg er størst der :D) Men synes bare kirker ikke er mig.....

Det er fint at du har det sådan - og så kan du bare spille på de verdener uden kirker. Det jeg vil frem til her at hvordan en ny verden med kirker kan komme til at se ud.
 

opaw

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Vi har en verdne uden og to med.... synes godt at der kan komme en uden...

Hvis du læste mit tidligere indlæg foreslog jeg også at gamemasterne skulle arbejde med at vi fik en verden mere uden kirker og en verden mere med kirker.
 

.KTK.

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Jeg synes at V4 skulle være på den her måde:

speed 1.5
ingen kirke
ingen morale
voksende barbs (bedre farms!)
ingen bonus
ingen archers (hvis de da er her?)
ingen paladins (hvis de da er her?)
Natbonus


:D
 

tore555

Veteran
Reaktionsscore
0
en god måde verden 4 kunne se ud

x10 speed
MED kirke
MED morale
barbar byer vokser til 2000 (eller mer)
MED bonus byer
MED bueskytter
MED paladin
MED Natbonus
 

.KTK.

Nybegynder
Reaktionsscore
0
hvorfor med morale?

så mister man jo ekstra tropper mod alle dem der sakker bagefter. :)
Det gør det også alt for svært fuldstændigt at fjerne folk, da deres sidste byer bliver stort set uindtagelige.
 
Status
Ikke åben for yderligere svar.
Top