Ny verden

.KTK.

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Hej

jeg er en ny spiller her på de danske servere, jeg har spillet på TW.net i ca. 2 år og har så lige opdaget at der er en dansk server :) (med mangel på smileys i forhold til .net)

Jeg prøvede at starte i V3, men startede ved siden af en spiller med 75000 point, så tror at jeg vil vente til V4 før jeg joiner, det ville tage for lang tid at nedkæmpe en med 75000 når man kun har 61 point ;)

så jeg tænkte bare på om der er nogen løse rygter mht. til V4?
 

lonning

Senior medlem
Reaktionsscore
1
du kan også godt starte i verden 1 den er uden kirker :p hvis du vil det.jeg ved nye folk har en chance derinde :D
selvom du starter ved en stor spiller kan det godt være man ikke har tid til en som lige er begyndt ;)
og det kan jo være de bare har nogle få byer derude men ikke har tid til og lege derude i kanten ;)
 

.KTK.

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Jeg har spillet i en del tid, og ved hvordan man spiller.
Men ligefrem at kunne tage til V1 og kæmpe mod 100-200k spillere med de sølle 61-100 point man starter med xD

bliver nok lidt svært, så derfor er jeg startet i V3


men det er ikke sikkert at jeg bliver der, for at starte i "the core" er nu altid det sjoveste =)


så er der nogen rygter om v4?
 

lonning

Senior medlem
Reaktionsscore
1
så er der nogen rygter om v4?

vi får afvide hvornår den begynder når dem der har med det og gøre ved det. der har været jeg ved ikke hvor mange emner om det spørgsmål. og de er blevet sure over det spørgsmål for de ved ikke hvornår den begynder



men du har en god chance i verden 1 bedre end den er i verden3 vil jeg mene. der hvor jeg ligger i verden3 har man ikke den store chance med mindre man har venner der hjælper en med support o
 

tore555

Veteran
Reaktionsscore
0
V3 er altså nem at starte i

da jeg startede lå jeg op af vogn06 (han havde 193.000 point på det tidspunkt) men jeg klare mig da meget godt
 

Lauras

Veteran
Reaktionsscore
0
Som I kan se så søges der en ny Community Manager. Så der kommer ikke nogen V4 før denne person er ansat. Så vi kan kun vente til dette er sket... Når personen er fundet vil en V4 nok desværre ikke være det første der vil ske, men det er jo op til den nye CM.
 

.KTK.

Nybegynder
Reaktionsscore
0
nå okay, hvor lang tid plejer sådan noget at tage så? det er vel ikke noget der ligefrem sker hver dag.
 

.KTK.

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Det skal du ikke spørge om.... jeg fik en mindre skideballe da jeg spurgte om det...

haha xD

Det var vel også i on-topic sektionen?
Der var en grund til at jeg lavede den her tråd i off-topic, folk kan svare hvis de har lyst, og hvis de ikke har så er der ikke rigtigt noget at blive sur over :)


Jeg ved godt at de sikkert ikke ved det, og jeg spørger egentligt også bare om de har en ide om hvor lang tid det kan tage, om det er 2 dage eller 6 måneder's tid vi snakker om :)
 

Spamburg

Elite medlem
Reaktionsscore
0
.KTK. sagde:
Jeg har spillet i en del tid, og ved hvordan man spiller.
Men ligefrem at kunne tage til V1 og kæmpe mod 100-200k spillere med de sølle 61-100 point man starter med xD

... Startede da ved siden af nogle okay store spillere..... Nu er jeg da en af dem XD Det gik ret hurtigt....
 

.KTK.

Nybegynder
Reaktionsscore
0
... Startede da ved siden af nogle okay store spillere..... Nu er jeg da en af dem XD Det gik ret hurtigt....

jeg har slettet min konto i V1.

venter til V4 :)


har alligevel en del der skal gøres i world 41 på .net serverne
 

Jolle

Junior medlem
Reaktionsscore
0
Jeg tror ikke der går så lang tid, jeg kan se at man under support anmodning (in game) kan vælge Verden 4 som et emne...
Det tar jeg som et tegn på at den snart kommer;)
 

Lauras

Veteran
Reaktionsscore
0
Jeg tror ikke der går så lang tid, jeg kan se at man under support anmodning (in game) kan vælge Verden 4 som et emne...
Det tar jeg som et tegn på at den snart kommer;)

Der vil ikke komme nogen V4 før der er en ny CM.

Så beklager, men der er nok lang tid at vente endnu.... :S
 

VeLuX

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
... Startede da ved siden af nogle okay store spillere..... Nu er jeg da en af dem XD Det gik ret hurtigt....

vi har faktisk nogle ganske få spillere som prøver at starte op inde i ~VV~'s centrum, Heeh det er mega grineren :)
 

Spamburg

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Nedern for dem..... Men ja ellers mega grinern.... Er blevet smadret af en -WW- for nylig..... Men det gør ikke så meget.... Men ellers mega fedt for jer :)
 
Top