nye mails og rapport ikon

Status
Ikke åben for yderligere svar.

seekhunt

Veteran
Reaktionsscore
0
Jeg syntes det er irriterende at hvis man f.eks. har flere mails liggende eller rapporter som er ulæste, hvis man så går ind i "mappen" med mails eller rapporter går ikonet væk som hvis man skulle have læst dem alle med det samme. Det er pænt irriterende hvis man misser en mail og den så ik stadig står og siger man jo altså har nye stadigvæk. Kan det ik laves sådan så de ikoner de blir der indtil alt er læst. ellers kan man jo stire sig blind for at være sikker på man har læst alt nyt.
 

schou

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
jeg syntes også det er irriterende men derfor behøver der ikke at komme nye ikoner
 

seekhunt

Veteran
Reaktionsscore
0
øh nej? eller NÅRH min tekst kan måske misforstå's det er ikke nye ikoner men for at pointere at det var når der var nye mails og rapporter.
 

schou

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
ja nu ved jeg hvad du mener og ja jeg syntes også ikonet skulle blive ved med at være der indtil man havde læst det hele
 

The-Dwarf

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Jeg synes det skal bare blive som det er. Paa .net er jeg en meget aktiv sitter og efter 3 dogn havde jeg tre sider af sitting reports. Alle de reporter gider jeg simpelt nok ikke læse. Hvis ikoned bliver kan jeg ikke se om der kommer nye reporter
 

The-Dwarf

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
De snakker altsaa om et ikon naar du bare ser din by i generalt saa du kan se om du har flere reporter. Ve har ikke brug for et ikon for ulæst
 

seekhunt

Veteran
Reaktionsscore
0
det var sku da en dårlig undskyldning. undskyld jeg siger det. Hvis du har så mange rapporter du ik gider læse dem så skal det gå ud over os andre ?
Nej det ikon skal sku blive der til alt er læst. så må dem der ik gider læse alt gå ind og læse. og jeg snakker jo ik kun rapporter det er både for post og forum og rapporter at ikonet forsvinder bare man går ind i mappen og det er særdeles usmart hvis der ligger en vigtig besked man skal svare på.
 

Lauras

Veteran
Reaktionsscore
0
Hvad med, at man bare altid kigger under rapporter/post når man logger på.
Så kan problemet da ikke være så stort?
 

seekhunt

Veteran
Reaktionsscore
0
problemet er heller ik at se de nye mails f.eks. 1. gang man logger på om morgenen. men de fleste svare man jo på hvilket gør at de svarede mails ryger i top og de ulæste ryger længere ned. det vil sige at midt i det hele ligger de nye mails lige pludselig. eller afhængig af hvor mange man har så ligger der nu nogen på side 2 måske? og så hvis man svare på et spørgsmål som kræver man måske lige skal tjekke noget som gør man går ud af mail mappen når man så kommer tilbage ser det ud til at man ik har flere nye mails da ikonet forsvinder med det samme man har været derinde.

Derved blir det først en jungle at finde de nye mail som ligger øh midt i det hele eller er der nogle på side 2 eller øøhh ?
 

seekhunt

Veteran
Reaktionsscore
0
i så fald spurgte jeg i "forslag og diskussion" Men umidelbart er forslag ikke så velkomne men det her er vist mere blevet til en diskussion om hvem der er bedst til at huske eller ej og andre mærkelig ting der blev blandet ind her.

så tror bare jeg stopper for det her forslag gik da i hvert fald slet ik.
 

The-Dwarf

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Det her forum er for Forslag og diskutioner om forslagende. Jeg kan ikke lige forslaged og siger hvorfor ikke
 

seekhunt

Veteran
Reaktionsscore
0
åh jo. men der trods alt forskel på at diskutere emnet end at diskutere om folk har et problem eller ej.
 
Status
Ikke åben for yderligere svar.
Top