Nye muligheder for gratis Plus Point

bille

Senior medlem
Reaktionsscore
1
Davs derude
Jeg går udfra at størstedelen af os har prøvet, og dermed kender til, at have en Plus-konto. For enkelte af os er det dog ikke (altid) nemt at finde kapitalen til at kunne betale for de eftertragtede plus-point det kræver. Derfor må vi jo ty til de gratis muligheder der, gudskelov, findes.
I mine øjne er det dog negativt, at der enten er tale om købsbetingede muligheder eller gratis abonnementer i en begrænset tidsperiode, hvor man efter x antal uger bliver opkrævet penge hvis man ikke er opmærksom (jeg holder mig dog fra disse, men andre gør muligvis ikke?). Dertil kommer der også de lange undersøgelser, som man også kan gennemføre som gerne tager over 20 minutter. Jeg har dog oplevet at det ikke er hver gang den registrerer ens handlinger gennem disse undersøgelser og dermed ikke modtaget det man forventede ved at bruge tid på disse undersøgelser.

Mit forslag er således, at man i TW skulle være i stand til at optjene plus-point ved at se diverse reklamevideoer; en mulighed jeg ved eksisterer fra andre sites. Dette har umiddelbart flere fordele, i sær for brugerne:
1. Brugeren undgår at skulle registrere sig på nye sider konstant og dermed modtage en masse spam-mails.
2. Brugeren undgår at spilde tid på lange (og ubrugelige?) undersøgelser, som vedkommende alligevel ikke er interesseret i.
3. Brugeren undgår at blive fanget i et skjult abonnement, hvor vedkommende månedligt bliver opkrævet et beløb
4. Brugeren undgår at der åbnes nye faner eller vinduer med indholdet som skal gennemgås for at kunne modtage pointene, men kan i stedet blive på TW.
5. Brugeren undgår at miste point ved gennemførte handlinger fordi der ikke er den rette kommunikation mellem TW og den site man besøger. (Der er altså større garanti for at modtage credits da al aktion sker i TW)

Man kunne dog godt forestille sig at beløbene man modtager er mindre end de nuværende, men med en potentiel ubegrænset mængde reklame-videoer kan man med jævne intervaller optjener plus-point. Mængden af plus-point vil således afhænge af længden af videoen, hvis man sætter en base der hedder 1 point pr. 2-5 sekunder.

Anyway, jeg ville blot dele mine tanker og ser frem til at få lidt feedback :)
Det skal desuden nævnes, at det danske TW-team allerede har modtaget en lignende post fra mig i deres support-indbakke - det var før jeg begav mig tilbage til forummet efter nogle års fravær :)

Tak fordi du (måske) lyttede
-Bille
 

Lynskinke

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Jeg synes det er et rigtigt godt og fornuftigt forslag. Kan ikke se nogen negative ting ved idéen. Jeg synes helt klart, at TW-spillere skal have mulighed for video'er, i stedet for spam og skrald! ;)
 

hawk

Nybegynder
Reaktionsscore
0
hejsa den rigtig god ide.
nu er det sådanne jeg kan godt undvaere lidt penge til plus point, men men siger jeg bare, nu har jeg prøvet 2 gange at betale over sms, de tager mine penge men jeg får ikke denne code man skal bruge.
og skriver man til support og denne hjemme side mopay kan de ikke hjaepe.
hvad siger i andre til denne. jeg har efterlyst måde man får denne code på,men intet svar på dette.
 

tobi4981

Spilentusiast
Reaktionsscore
2
Hvis der skulle være reklame film skulle der også være en daglig grænse! Så Innogames stadig tjener på TW :p

Der er jo også premium market! Først så jeg det som noget negativt indtil at jeg fandt ud af mange spiller tjener en masse pp som de kan bruge på sig selv i den nu verende ver den eller næste!
 
Top