Omkring medaljer / genopstandelse

seekhunt

Veteran
Reaktionsscore
0
Hej folkens. Jeg prøvede at søge først men kunne ik lige finde noget om det her.

I hvert fald så vil jeg høre om der er nogen gevinst ved at få de medaljer eller om det bare er til blær ?

Og ikke mindst så forstår jeg ikke den nederste medalje "genopstandelse" Man skal starte forfra 5 gange for at få den. Men hvis man starter forfra blir ens by så ik "slettet" og man skal starte forfra med at bygge den op. Eller blir den bare "flyttet" til et andet sted på kortet og man kan så bygge videre derfra hvor man var. I så fald så forstår jeg det stadig ikke da jeg er genstartet 1 gang og først kan igen den 16. Og hvis min by blir "slettet" så er der da ingen der vil gøre det nummer 5 gange.
 

explanation?

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Hej folkens. Jeg prøvede at søge først men kunne ik lige finde noget om det her.

I hvert fald så vil jeg høre om der er nogen gevinst ved at få de medaljer eller om det bare er til blær ?

Og ikke mindst så forstår jeg ikke den nederste medalje "genopstandelse" Man skal starte forfra 5 gange for at få den. Men hvis man starter forfra blir ens by så ik "slettet" og man skal starte forfra med at bygge den op. Eller blir den bare "flyttet" til et andet sted på kortet og man kan så bygge videre derfra hvor man var. I så fald så forstår jeg det stadig ikke da jeg er genstartet 1 gang og først kan igen den 16. Og hvis min by blir "slettet" så er der da ingen der vil gøre det nummer 5 gange.

Den bliver slettet og du starter paa ny, der af genstarte ;)
 

seekhunt

Veteran
Reaktionsscore
0
hmm ok. men det er der da ingen der vil gøre 5 gange i et spil?
gir da ingen mening for mit vedkommende?

Og hvis så ikke engang for nogen større belønning for det andet end medaljen så er det jo helt lige gyldigt.
 

explanation?

Senior medlem
Reaktionsscore
0
hmm ok. men det er der da ingen der vil gøre 5 gange i et spil?
gir da ingen mening for mit vedkommende?

Og hvis så ikke engang for nogen større belønning for det andet end medaljen så er det jo helt lige gyldigt.

Medaljen er nok mest ment for sjov da det ikke ligefrem er nogen god bedrift at have vaeret noed til at genstarte 5 gange i spillet. Men det er jo ligesom at det giver en medalje naar du adler dig selv og/eller draeber dine egne tropper :)
 

Storm

Elite medlem
Reaktionsscore
1
hmm ok. men det er der da ingen der vil gøre 5 gange i et spil?
gir da ingen mening for mit vedkommende?

Og hvis så ikke engang for nogen større belønning for det andet end medaljen så er det jo helt lige gyldigt.

Du tænker for meget. :p Som explanation? siger, så er det nok mest for sjov.
 

seekhunt

Veteran
Reaktionsscore
0
ja ok ok. var nu også bare mest for at se om jeg misforstod noget ;-)

Men fint nok tak for svarene :)
 

Flyverskjul

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Den medalje du snakker om,er faktisk rimlig væsenlig...

Vil f.eks aldrig nogensinde arbejde sammen med en spiller der han fået den.Der findes ikke folk,der er så uheldige de skal genstarte 5 gange,Men der findes dårlige spillere :p
 

Spamburg

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Den medalje du snakker om,er faktisk rimlig væsenlig...

Vil f.eks aldrig nogensinde arbejde sammen med en spiller der han fået den.Der findes ikke folk,der er så uheldige de skal genstarte 5 gange,Men der findes dårlige spillere :p

I min opstart i v. 3 var jeg da så uheldig at jeg skulle genstarte 3 gange før det gik godt (og blev stadig brugt som farm)
 

Cookie?

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
I danske verdener hvor rimmen ligger meget tæt op af coren så er der god sandsynlighed for at det sker, da der ikke er langt at gå for at farme de nystartede. Desværre så mister vi også en del spillere på den måde da de aldrig rigtigt bliver afhængige som os andre. Jeg har kun alt for ofte set folk der er dumme nok svin over for ny startede spillere til at noble dem allerede samme sekund begynder beskyttelsen slutter, fordi de ved at de under ingen omstændigheder kan have nok tropper til virkelig få nytte af moralen indvirkning :mad:
 

seekhunt

Veteran
Reaktionsscore
0
tja. Men ellers var nu slet ik sådan noget jeg tænkte på. Tænkte mere bare på antallet af gange der kræves. Mest af alt når ens by blir taget tilbage til 0 og man tilmed så skal vente omkring 2 uger før man så kan genstarte igen så er det jo en process der vil en del tid inden det vil være de 5 gange. Så mest bare det der undrede mig.
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Nej egentlig ikke for der er kun en begrænsning på hvor tit du manuelt kan genstarte. Hvis du bliver noblet lege efter begynderbeskyttelsen så kan du starte med det samme igen. Dvs at den i praksis kan erobres på kun 3 uger. Du starter et sted du ikke bryder dig om og genstarter med det samme. Derefter kan du nobles efter en uge (der slutter din begynder beskyttelse) dette sker igen efter endnu en uge, men hov her må du også genstarte såfremt du ikke bryder dig om stedet. Vi er her faktisk kun på godt 14 dage og du har allerede 4 genstarter ;)

Scenariet forudsætter at jeg har forstået medaljen rigtigt ;)
 

opaw

Elite medlem
Reaktionsscore
0
I danske verdener hvor rimmen ligger meget tæt op af coren så er der god sandsynlighed for at det sker, da der ikke er langt at gå for at farme de nystartede. Desværre så mister vi også en del spillere på den måde da de aldrig rigtigt bliver afhængige som os andre. Jeg har kun alt for ofte set folk der er dumme nok svin over for ny startede spillere til at noble dem allerede samme sekund begynder beskyttelsen slutter, fordi de ved at de under ingen omstændigheder kan have nok tropper til virkelig få nytte af moralen indvirkning :mad:
Jeg har også tit set folk være modbydelige mod newbees - og jeg kan kun opfordre stammerne til at tage sig godt af newbees. Tribal Wars bliver kedeligt, hvis det ender med at blive en lille sammenspist flok der spiller det.

Hvis man genstarter og er med i en ordenlig stamme, bliver ens nye by stacket, så den ikke kan blive nopet ud i det øjeblik begynderbeskyttelsen ophæves - Og der skal som regel ikke så meget til, da dem der angriber har elendig moral.
 
Top