online/offline status

Don Funk

Veteran
Reaktionsscore
2
Jeg vil hermed gerne foreslå at man gør det muligt for mentoren, selv at bestemme om man skal vise om man er online eller offline.

Alle ved at der snydes fra tid til anden. Jeg vil naturligvis ikke sidde her og remse alle mulighederne for snyd op, da denne post ikke skal være en instruktionsbog i hvordan man kan snyde i spillet. Inden folk kommer for godt igang, så nej.. jeg snyder ikke, jeg er bare god :p

Netop fordi nogle snyder, så er der også fare på færre når man tilmelder sig som Mentor.
Man kan nemlig som lærling se om Mentor er online, og dette er livsfarligt for enhver Mentor, da dette giver den snydende part mulighed for at se hvordan døgnrytmen er hos Mentor, samt om Mentor er gået i seng som sædvanligt således at der kan laves et fejt overraskelses angreb.

Jeg vil jo f.eks gerne deltage i Mentor ordningen, jeg føler jeg kan bidrage med en hel del viden til langt de fleste, men jeg ved også at jeg har en del fjender rundt om som vil gøre hvad som helst for at nappe min byer hvis de ellers kunne på ærlig vis.. Derfor vil det da give mig en regulær mulighed for at deltage i Mentor programmet, om denne online/offline status blev lavet om til noget man selv kunne slå til og fra.
 
Top