opdatering af angrebspoint

seekhunt

Veteran
Reaktionsscore
0
Hej folk. Syntes det ofte sker at jeg ik rigtig får point for mine dræbte tropper. Jeg kigger ret ofte på hvornår den opdatere men syntes ik rigtig jeg stiger i rang på listen.

Jeg kan så se på medaljen med "Dagens angriber" at jeg har smadret nogen tropper i mit angreb. Men mine egne soldater skal vel ik komme levende tilbage før det tæller vel ?

Er der andre der har det problem eller er det mig der misforstår noget :confused:
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Det er fordi at en grøn rapport tæller nu i angreb en gul i morgen og en rød om en uge...

Så fremt jeg husker rigtigt ;)
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Jo det er det da... Det er skabt sådan for at du som angriber ikke skal have nemt ved at gætte hvor stacket en by er. Men det ødelægges en del af de nye medaljer som netop ikke slører dette faktum
 

seekhunt

Veteran
Reaktionsscore
0
at jeg får point gir mig da ik en idé om hvor mange flere tropper der er tilbage i byen hvis jeg mister alle mine tropper selv.
og ja medaljen tæller op, men jeg kan da ik se nogen mening i at det først er om 1 uge ? For de røde i hvert fald.
 

arcon the beast

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
at jeg får point gir mig da ik en idé om hvor mange flere tropper der er tilbage i byen hvis jeg mister alle mine tropper selv.
og ja medaljen tæller op, men jeg kan da ik se nogen mening i at det først er om 1 uge ? For de røde i hvert fald.

Dette kan regnes ud hvis du får dine points, du ved nivået på muren osv
 

seekhunt

Veteran
Reaktionsscore
0
hmm nåh. ja er stadig ik helt med. MEN lige meget hvad så tak til jer begge. Så længe jeg får point på et tidspunkt så er jeg lige glad med alt det andet :-D
så bare det ikke var mig der misforstod noget ;-)
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Pointen er at hvis du mister en fuld nuke på byen og får lad os sige 25k point så skal der bare en nuke mere til og du er igennem imens hvis du kun får 5k point så er den rimeligt stacket. En del af det løber dog i sandet fordi du til dels kan vide det ved at kigge på hvor meget du sænker muren. Dog giver det gode hints om hvor meget du mangler når du mærmest kun ridser muren....
 

seekhunt

Veteran
Reaktionsscore
0
så i forhold til at få point med det samme og udregne der så "venter" man med point og ved så kun at man enten har mistet alle sine tropper man sendte afsted eller man fik nogen med hjem. Hmm kan da godt se pointen, men hvis man virkelig vil ofre x antal tropper og de alle dør, så tror jeg da stadig jeg ville sende et hold tropper mere afsted netop for at se om jeg kan rense byen helt ved 2. omgang tropper. OG hvis de så blir røde så vil jeg måske holde inde.
Så ja takker igen, kan godt se det nu. Selvom 1 uge er pænt lang tid. Men lige meget hvad så har jeg da fået over 100 point idag på angreb. Om de så er 1 uge gamle eller 1 dag... Det aner jeg jo så ikke.
Men stiger da på både angrebs og point listen :)
 
Top