Opdatering Version 7.0 diskussion

Storm

Elite medlem
Reaktionsscore
1
Brug denne tråd til dine spørgsmål, meninger osv. så vi kan holde den anden ren.

Link til Version 7.0 Changelog: Version 7.0
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Forstærkning - antal af 'støtte' kampe der er taget del i
Denne del virker jo i grunden fin nok, men jeg er lidt skeptisk, for pt. tæller støtte medaljen allerede hvis man bakker en BB by op og hvis jeg ellers har set rigtigt også hvis man bakker sig selv op og meningen med det er vel at vise hvor god en holdkammerat man er, så det syns at være en stor fejl i den allerede nuværende version af medaljen, så mit spørgsmål er om det er samme tilfælde med denne eller? :)
Angrebsunderretninger! Har du brug for et par timers pause? Intet problem. Fikse emailunderretninger vil blive sendt til din indbakke omkring indkommende angreb, hvis nogen skulle få lysten til at udvide sit imperium ved prisen af dine landsbyer når du slapper af. Flere definerbare muligheder er tilgængelige for afsendelsen af de nævnte email
Kan godt være det er mig der har misforstået denne, men som jeg "hører" det, så betyder det at selvom man er en inaktiv noob der ikke går op i spillet, så har man med ekstra penge de samme fordele som folk der virkelig dedikere sig selv til ONLINE spillet og det vil jo ødelægge hele konceptet med onlinetider osv. for ikke at tale om at hvis det er tilfældet lyder det mere som om i gerne vil inbringe flere penge ved at give fordele til dem der har massere af dem (Skuffende) :huh:
(og det er ment som at jeg vil mene gode onlinetider ska røbe om det er en adel eller en ram, ikke pengepungen og en email der røber transit tiden)
Tribal Wars! Vent, spiller vi ikke allerede det?
En ny fane er blevet tilføjet til stammens menu, fra hvilken stammens ledere kan erklære krig på en anden stamme. Krigsmagerne har et antal af brugerdefinerbare muligheder til rådighed på Krigserklæringssiden, såsom krigens Titel og en inputboks i hvilken de kan udfylde en url til et eksternt forumtråd de har oprettet. Vi går videre - dette er ikke en ændring kun for nyheden af at være i stand til og "officielt" (spotte) at erklære krig - et antal af gode statistik-søgende funktioner er blevet tilføjet for din krigsmageriske bekvemmelighed.
Ingen problemer her, jeg ville bare sige at jeg intet mindre end ELSKER denne funktion, nu blir krige endelig synlige så vi slipper for alt det (Måske) haløjsa :p
Hall of Fame! En Hall of Fame side er blevet udarbejdet for hver Verden efter tur. Hver HoF indeholder nogle hurtige informationer omkring topspillerne, topstammen og et udsnit af Milepælene. Hall of Fames vil være tilgængeligt på alle tidspunkter - inklusiv efter en Verden er blevet lukket. På denne måde vil de spillere og stammen som besejrede alle andre i Verdenen, blive hædret i resten af Tribal Wars historie.
Ville somænd bare høre om dem fra V1 blir en del af det, for ville jo næsten være synd hvis de ikke gjorde efter det hårde arbejde :)
 
Senest redigeret:

Storm

Elite medlem
Reaktionsscore
1
Denne del virker jo i grunden fin nok, men jeg er lidt skeptisk, for pt. tæller støtte medaljen allerede hvis man bakker en BB by op og hvis jeg ellers har set rigtigt også hvis man bakker sig selv op og meningen med det er vel at vise hvor god en holdkammerat man er, så det syns at være en stor fejl i den allerede nuværende version af medaljen, så mit spørgsmål er om det er samme tilfælde med denne eller? :)

Denne medalje er så efter et antal af kampe som ens støtte er med i, og ikke bare at du støtter en eller anden.

Kan godt være det er mig der har misforstået denne, men som jeg "hører" det, så betyder det at selvom man er en inaktiv noob der ikke går op i spillet, så har man med ekstra penge de samme fordele som folk der virkelig dedikere sig selv til ONLINE spillet og det vil jo ødelægge hele konceptet med onlinetider osv. for ikke at tale om at hvis det er tilfældet lyder det mere som om i gerne vil inbringe flere penge ved at give fordele til dem der har massere af dem (Skuffende) :huh:
(og det er ment som at jeg vil mene gode onlinetider ska røbe om det er en adel eller en ram, ikke pengepungen og en email der røber transit tiden)

Du kan jo godt være inaktiv selvom du ikke er en noob. Men som der bliver sagt i næsten alle spil, så er det altid en god ide og tage en pause nu og da, og denne funktion er til de som gør det, men er nervøse for, om de bliver angrebet imens de er væk fra spillet. Desuden er der jo ikke mange stammer som tager de inaktive ind, så hvis folk bruger det på den måde er det jo deres eget valg. ;)

Ville somænd bare høre om dem fra V1 blir en del af det, for ville jo næsten være synd hvis de ikke gjorde efter det hårde arbejde :)

Nu har jeg jo allerede lavet et Hall of Fame og brugt en del tid på det, men jeg regner da med den kommer derpå også. Ellers søger jeg da efter det. ;)
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Iorden :)

Men jeg brøds mig nu stadig ikke om at i afskaffer dårlige onlinetider, det er jo ligesom en af de største fordele/ulemper man som spiller kan have, det er jo ikke for sjov man sidder oppe til kl. 4 om natten for at sende et tog og derved overraske fjenden, men nu kan han jo bare stå op og læse sin mail, sende support og så er det ødelagt :/
For ikke at tale om massefakes blir irrellevant, da man jo ikke behøver følge med man bare ska spotte dem i sin mail, så kan jeg sku ikke se hvordan man ska tage en fjendeby på stører afstande mod en spiller med den konto :(
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Sort seer :p

Helt klart det stadig vil hjælpe. hvem gider kigge 1,5k fakes igennem? :xmas biggrin:
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Mig :p
For det er der kampen ligger, i skills, onlinetider og gennerel indsats, nu kan man bare betale sig fra at arbejde AD :(
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Hvis du mener det seriøst så sender du for lidt fakes :D Når fjenden sender angreb på dig gang tallet med 10 og send den modsatte vej :xmas rolleyes:
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Hvis du mener det seriøst så sender du for lidt fakes :D Når fjenden sender angreb på dig gang tallet med 10 og send den modsatte vej :xmas rolleyes:
Det kan så diskuteres til udødelighed, men nu er det der irretere mig mest, nu også det faktum at man på den måde afskaffer dårlige onlintider for folk med mange penge (Selv har jeg sku ikke mange) Så det halvere mine chancer for at tage byer fra de "rige" kan man sige og fordobler de "riges" chancer for at holde deres byer, det syns jeg meget simpelt bare er snyd :/

Mand uden mange penge - Må sidde og kæmpe sig igennem fakes og lave sansynligheds udregninger for hvor fjenden angriber med andre gøre en indsats (Derudover mister han muligheden for at ramme "dårlig onlinetid" konceptet, da manden med penge altid vil ku se hvor hva rammer)!

Mand med mange penge - Ska ikke lave andet end lige at logge på med jævne mellemrum og tjekke sin mail samtidig, hvis der er inkommende (Med andre ord, ikke lave en skid andet end lige at støtte byen der blir ramt af adler som mailen røbede) :/

Og noget helt andet er at så kan man jo aldrig masse fake mere og sende 4 adler over stører afstande, for manden med nok penge kan altid se det og bare ignorere alle fakes
 
Senest redigeret:

R.I.P.

Elite medlem
Reaktionsscore
0
My bad.

Er det ikke bedre at fremskynde processen til Version 7.0 på andre server, da den under præstere lidt, til hvad den kan fordi serveren er jo helt ny, og de flest funktioner virker bedste til spiller med langt flere point.
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Findes der en lignende for milestones? eller kan jeg først se dem når de første opnår dem? eller har jeg overset et sted at klikke ind på den?
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Ok det kunne bare være rart at vide hvad målene er. Jeg ved at spillere har stået for det i mange lande og det ville være rart med en for spillerne passende detaljeringsgrad :)

Findes der btw en shortcut på forsiden til hall_of_fame/milestones eller må vi selv vide stringen?
 
Senest redigeret:

Storm

Elite medlem
Reaktionsscore
1
Ok det kunne bare være rart at vide hvad målene er. Jeg ved at spillere har stået for det i mange lande og det ville være rart med en for spillerne passende detaljeringsgrad :)

Findes der btw en shortcut på forsiden til hall_of_fame/milestones eller må vi selv vide stringen?

Jeg kender ikke til de konkrete mål, kun at der er milepæle efter erobret byer, samlet point og MBA. Det samme gælder stammerne.

Nej du misforstår det med milepælene. De vil automatisk dukke op på hall of fame siden. Se her:
hall_of_fame1.png

Der er ikke et link på forsiden, da der skulle komme et link i spillet.
 

JohnnyCash

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Hvis jeg smider en adel mod en spiller der sover, så når han selvfølgelig ikke at tagge osv.
Men så når han vågner, kan han købe et eller andet, så får han en mail med detaljer?! er det rigtig forstået?

Hvis det er, er det sgu ved at være lidt for langt ude.
 

Kronborg

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Hvis jeg smider en adel mod en spiller der sover, så når han selvfølgelig ikke at tagge osv.
Men så når han vågner, kan han købe et eller andet, så får han en mail med detaljer?! er det rigtig forstået?

Hvis det er, er det sgu ved at være lidt for langt ude.

Tror den skal forstås sådan at man får mail når angrebet bliver sendt. - Så den du angriber vågner og ser mailen, så kan han tagge ud fra den tid..
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Jeg er enig med dig Loco, syns sku de ødelægger hele konceptet med gode onlinetider :(

Som vi snakkede om igår, så er det næste nok at man kan få 50% råstoffer i timen for et beskedent Plus beløb :huh:
 
Top