Opdatering Version 7.0 diskussion

JohnnyCash

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Angrebsunderretninger! Har du brug for et par timers pause? Intet problem. Fikse emailunderretninger vil blive sendt til din indbakke omkring indkommende angreb, hvis nogen skulle få lysten til at udvide sit imperium ved prisen af dine landsbyer når du slapper af. Flere definerbare muligheder er tilgængelige for afsendelsen af de nævnte emails


Hvad kommer der til at stå i de emails? Og hvilke muligheder er tilgængelige?
 
Senest redigeret:

Flyverskjul

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Dette kunne godt få mange til at stoppe med Tw.

Plus Konto [url2=http://forum.tribalwars.dk/showthread.php?p=19472#post19470]^[/url2]

Konto Manager! Konto Manageren er en købsbar udvidelsespakke til din nuværende Plus Konto med et par nye funktioner konstrueret til at lette forvaltningen af en stor konto, ved at tillade delvis automatisering af forskellige kedelige opgaver. Din konto skal opfylde både et minimum antal af krævede landsbyer (standard: 20, kan være forskelligt pr. Verden), og have en almindelig Plus Konto aktiveret i mindst den tid, du ønsker at aktivere Konto Manageren i. Aktivering kan blive sat til enten 14 eller 30 dage.

Angrebsunderretninger! Har du brug for et par timers pause? Intet problem. Fikse emailunderretninger vil blive sendt til din indbakke omkring indkommende angreb, hvis nogen skulle få lysten til at udvide sit imperium ved prisen af dine landsbyer når du slapper af. Flere definerbare muligheder er tilgængelige for afsendelsen af de nævnte emails

Landsby Manager! De af jer, som har Account Manageren aktiveret på jeres konto vil blive tildelt for muligheden, for at sætte udvidet byggekøer op. Op til et bestemt antal af byggetrin (standard: 50) kan blive fyldt ud på Landsby Manager siden - De forskellige Hovedbygninger vil så forsøge at udføre disse ordrer en efter en, og når der er nok råstoffer tilgængelig.

Troppe Manager! Magen til Landsby Manageren i funktion, kan Troppe Manageren tillade spillere at bestille et ønsket antal tropper til rekruttering pr. landsby. Disse vil så blive rekrutteret når råstoffernes og farmpladsernes krav er mødt - de sættes på pause hvis dette ikke er tilfældet.

Markeds Manager! Spillere vil være i stand til at sætte en antal (standard: 50) af periodiske råstoftransporteringer (Handelsruter) imellem landsbyer for at maksimere deres råstofforbrug effektivt. Landsbyerne involveret vil naturligvis være nødt til, at have det krævet antal Handelsfolk tilgængelige. Hvis kravene til en transportering ikke er mødt på det tidspunkt, det er ment at skulle sende, vil transaktionen blive sprunget over indtil den næste planlagte tid.
 

Flyverskjul

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Det kedelige arbejde jaa, Men gør osse dette til en god Tw spiller at man SELV kan finde udaf at bygge,sætte tropper igang, tagge indkommende angreb..osv...

Konto Manager! Er sgu bare en fordel for Noobs...Der aldrig har kunne finde udaf dette selv :rolleyes:
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Er enig, beklagede mig også over den sidst, men ser jeg pludselig at man ikke kan vinde over en spiller, på trods af man sidder og sender kl. **** om natten, så stopper jeg sku :huh:
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Tjae der findes scripts der gør nærmest det samme så ser ikke problemet. Standard for 1k+ kontoer er at logge ind og bruge massrecruit. om du bruger de 2 min hver dag eller kommer på efter en uge er for mig ligegyldigt. Der er ressbalance scriptet hvilket nok er mere bevendeligt for de fleste end markedsmanager. Angrebsunderretningerne tagges af mange på angrebsID, hvilket er lige så nemt at tagge med som en spamning af din mail med 1k angrebsbeskeder. Umiddelbart kommer jeg personligt næppe til at bruge kontomanager når jeg kan få scripts til det samme. Lovligt endda :laugh:
 

gollum

Nybegynder
Reaktionsscore
0
I ver. 7, under oversigten/tropper er der ud for adelsmænd i nogle byer et +, hvis man holder musen over +èt kommer der en popup, hvor i der står "Billige Adelsmænd Tilgængelige: 4" f.eks. Hvad betyder det?

**Der er ingen som kender svaret på dette? Storm??**
 
Senest redigeret:
Top