Opdatering: Version 8.15

LiamAird

Elite medlem
Reaktionsscore
7
Kære spillere,

vi har en ny opdatering klar til dig, som vi er ret spændte omkring. Glem ikke at tilkendegive din mening om opdateringen.


Opdatering vil ske d. 28/8 mellem klokken 11.00 - 13.00.
Der vil forekomme en kort nedetid i dette tidsrum.
------

Konkurrencer
Tilføjet en nyt periodisk system, kaldet udfordringer.
I udfordringerne bliver du, og alle andre der spiller Tribal Wars, delt op i 2-4 hold, der alle kæmper om at blive de bedste i 24 timers udfordringer.
- Udfordringerne kan rangere fra at være om hvem der kan besejre flest spydkæmpere til hvilket hold, der kan plyndre flest råstoffer.
- Hvert holds fremskridt kan ses i ranglisterne (Her er et billede fra vores beta test.)
- Vinderne af hver udfordring vil blive belønnet, med en tidsbegrænset bonus.
- Vi satser på at starte de første globale konkurrencer i starten af september!

Kontorepræsentation
Tilføjet muligheden for at definere hvor meget en kontorepræsentant kan gøre med pluspointene på en konto. Du vil være i stand til at vælge eller fravælge følgende:
- Adgang til pluslog
- Aktivering af tidsbegrænsende plusfunktion, som pluskonto eller kontomanager.
- Brug af omgående plusfunktioner, som halvering af konstruktionstid

Mobile forbedringer
- Rettet det mobile stammeforum til, så det har et mere mobilvenligt layout.
- Flagfanen vil nu indikere styrken af flagene, før de bliver tildelt.
- Forbedret style og indhold på flere andre sider, som venner og ranglisten.
Disse ændringer er synlige både i den mobile browserversion af spillet og i app's.

Andre ændringer
- Indholdet af menuen i bunden vil blive centreret i stedet for venstrejusteret for bedre synlighed.
- Forbedret pop-ups på enheder, forskellige steder i spillet.
- Fjernet indstillingsmuligheden til at fravælge drop-down menuerne, da det sjældent var brugt.
- Mindre tekst- og visningsændringer.
 
Senest redigeret:

DeeLu

Senior medlem
Reaktionsscore
3
de der konkurrencer lyder lidt specielt.. sådan set bryder jeg mig ikke om det bare af at læse dem må jeg indrømme. Men det kommer jo selvf. an på hvor "gode" bonusserne er.

Men elsker det med kontorepræsentationen!
 
Top