Opdatering: version 8.17

LiamAird

Elite medlem
Reaktionsscore
7
Kære spillere,

Vi er glade for at kunne præsentere jer for version 8.17. Vi har lavet en del ændringer - vi er ret sikre på, at der er noget til enhver!

Opdateringen til version 8.17 vil ske d. 13.11.2013 mellem klokken 11:00 - 13:00. Der vil forekomme en kort nedetid i denne tidsperiode.

Opdateringen vil indeholde følgende funktioner/Fejlrettelser.


Live rangering

- Point og rang vil nu opdatere omgående, der ville ikke skulle ventes før man kan se sine fremskridt.

Præstationer

- Omdøbt medaljer til præstationer.
- Ekstensive forbedring til at se dine fremskridt, både for daglige og normale præstationer.

8.17screen.png

- Hurtig adgang via ny profilmulighed.
- Lad os endelig høre, hvis der kan laves flere forbedringer!

Menuændringer

- Kortet er blevet flyttet fra sin tidligere placering, ved siden af bynavnet, da vi lagde mærke til, at nye spillere havde svært ved at finde denne, da de forventede alle vigtige områder kunne tilgås via hovedmenuen i toppen.
- Profil er en nylig oprettet menumulighed, for at gruppere alle spiller-specifikke informationer til et sted. Det tillader også nemmere adgang til din profil, præstationer og venner.
- "Log ud" og "Notesbog" er de mindst-brugte menupunkter og kun nu findes i bunden. Dette er også gjort for at gøre plads til Kort og Profil.
- Fjernet "Bloker spiller"-mulighed fra besked og rapportmenuer. De kan nu findes i Profil.


Kort

- Forøget standardkortet for ikke-plus brugere fra 8x8 til 9x9.
- Flyttet visningen af koordinater til kortet, så der er mere plads til selve kortet.
- Tilføjet mulighed for at bruge kortgrafikken fra mobil app.


Diverse

- Tilføjet mulighed for ikke at blive spurgt igen efter at have pluspoint. Dine præferencer kan nulstilles i indstillingsmenuen.
- Tilføjet en ny rapportsletnings-mulighed for at kunne vælge hvor længe arkiverede rapporter vil forblive gemte - maksimalt 2 år, standard 3 måneder.
- Ny menu på landsbyoversigten samler informationer om kirkeindflydelse og flag.
- Top 3 spillere og stammer i ranglisten vil nu blive vist med speciel grafik.
- Tilføjet mulighed for adgang til mobilversionen af Tribal Wars ved følgende URL: m.tribalwars.dk
- Tilføjet mulighed for at opsætte delt netværk under for-registrering.
- For at forhindre misbrug er det kun de første 5 spillere, der tilmelder sig spillet via et personligt invitationslink, der vil blive placeret nær dig. Det vil hellere ikke være muligt at angribe nogen af de byer, der er placeret i nærheden af dig, fra et invitationslink i 21 dage.
- Små mindre forbedringer og fejlrettelser.
 

phil20

Senior medlem
Reaktionsscore
1
spiller med det på den engelske verden. og synes det er træls at kortet er flyttet, jeg synes det lå godt der hvor det lå før. men ellers er jeg generalt optimistisk omkring det men lad venligst være med også at rykke fanen for stammen.
 

witchdk

Elite medlem
Reaktionsscore
2
spiller med det på den engelske verden. og synes det er træls at kortet er flyttet, jeg synes det lå godt der hvor det lå før. men ellers er jeg generalt optimistisk omkring det men lad venligst være med også at rykke fanen for stammen.

jeg spiller på net og der har vi også det nye.....noget rod med kortet....men tror nu man vender sig til det
 

phil20

Senior medlem
Reaktionsscore
1
jeg spiller på net og der har vi også det nye.....noget rod med kortet....men tror nu man vender sig til det

som jeg selv sagde spiller jeg med det på den engelske verden og er lidt træt af kortet er flyttet og det samme med fanen for stammen og så kunne jeg heller ikke helt finde mine venner til at starte med XD
 
Top