opgradering af spejdere, hvordan?

michmich

Nybegynder
Reaktionsscore
0
I introen om kampsystem står der om spejdere, at de kan opgraderes til niveau 2 og 3 (evt. mere?). Men jeg kan ikke finde frem til, hvilke bygningskrav o.a. der skal til, for at man opnår mulighed for at "efteruddanne" sine spejdere til disse højere niveauer. Er der ikke nogen på forum, der kan hjælpe med denne info?? 1000 tak! /michmich
 

Maestro

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Vi ville meget gerne have haft den mulighed i verden 2, men det fik vi ikke lov til, så nu håber vi at vi får lov når vi skal have verden 3.
 

michmich

Nybegynder
Reaktionsscore
0
jeg forstår svarene således at opgradering af spejdere er mulig i V1, men ikke fx i V2. Desværre fik jeg ikke rigtig svar på det centrale :confused:, nemlig hvilket lvl af smed skal man være på, for at denne mulighed bliver tilgængelig for spejder i V1?? ;) /michmich
 

The-Dwarf

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
For at gore dem lvl 2/3 skal du bare gaa til smeden og gore det. Du skal bare have resourcer og et stort varehus
 

Madsmor

Nybegynder
Reaktionsscore
0
For at gore dem lvl 2/3 skal du bare gaa til smeden og gore det. Du skal bare have resourcer og et stort varehus

Jeg kan intet gøre ved spejderne i min smed. Der står bare "udforsket" :eek: Så nu spørg jeg bare : hvad gør en klog, og hvad gør jeg??:rolleyes:
 

Netsrac

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Det er også v1 jeg henviser til.

Man kan ikke opgraderer sine spejdere, da der findes våben til ens paladin.. Og våbenet som er beregnet til Spejdere hedder Kalids kikkert :)

Den gør det samme :)

HVERKEN verden 1 eller 2 har dette opgraderings mulighed med spejderene :)

De har istedet Paladinen/din helt :)
 
Top