Påskefred 2009 ?

Status
Ikke åben for yderligere svar.

Maestro

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Påsken nærmer sig med hastige skridt...

Dette betyder jo at mange mennesker, rejser ud og besøger familien og drikker sig fra sans og samling.

Så kommer jo det slemme spørgsmål, rejser vores spillere også ud og drikker ...

Vi frygter det jo, men vi håber da på det modsatte.

Dog er vi alligevel nødt til at sikre os, at vi ikke sårer nogen, så hvis vi skal have påskefred,
hvor længe skal den så strække sig over?

Vi vil starte med, at få alle folk til at skrive, hvilke dage de mener vi skal have fred i.

Påsken løber jo fra d.09.04 til og med d.13.04 Så hvis du mener at vi skal have fred i alle dagene
skriver du selvfølgelig bare det.

Dette betyder så ikke at der automatisk kommer fred, men dette vil resultere i at vi kan lave en
afstemning, for hver verden om hvorvidt de ønsker fred eller ej, samt hvilke dage det eventuelt skulle være i .

Dette emne vil så blive aflåst i morgen d. 31.03 kl. 22:00 hvorefter afstemningerne vil blive sat op.

Mvh

TW Support
 

jeedi

I træning
Reaktionsscore
0
neej... ingen fred!!! påsken er helligedage. dvs at folk er mere hjemme der end i hverdagene. så de har jo faktisk bedre muglighed for at forsvare sig selv i påsken
 

Jokerware

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Ingen fred, når det er påske har vi endelig tid til at få slået nogle store huller rundt omkring.
 

Betina

Nybegynder
Reaktionsscore
0
jeg syntes der skal være fred d. 9/4 - 13/4 da der er mange som er til påskefrokoster, det vil sige folk ikke er hjemme, og ikke har mulighed for at komme til en computer.
 

Menza

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Jeg syntes ikke der skal være påske fred, vil gerne være i stand til at angribe, selvfølgelig er det ærgeligt for dem på ferie, men de kan vel bygge noget forsvar og lager før afrejsen? Men kan godt gå med til fred fra d. 9 til d. 13, eftersom det jo nu en gang er helligdage.
 
Senest redigeret:

Qiin

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Jeg siger ingen fred. Påsken er ikke en ferie hvor langt de fleste skal noget fast vil jeg mene, så der er rig mulighed for at være online, sikkert også mere end i hverdagene for mange.

Ingen fred!
 

jeffdk

Nybegynder
Reaktionsscore
0
fred

syntes der skal være fred.. der er mange som skal noget i påsken.. har studeret det lidt..

der er nogle som er hjemme men også mange som skal på ferie..

derfor mit råd fred
 
Status
Ikke åben for yderligere svar.
Top