pas på med iap eller ally med disse

2nice

I træning
Reaktionsscore
0
ja vil så lige komme med lidt info om stammen *VoR* inne på server 2
de er slet ikke til og stole på jeg har sendt brev til alle deres iap og forbund om dette osse så de ved om hvad der sker :)
( well det var kun held jeg kunne göre det eller ska jeg kalde det at jeg var smart :) når de begyndter og angribe os så skrev jeg alle deres iap og allys ned de hade dette oppe på deres forum side og i dag ser jeg så det ikke står der mere :) hahaha jeg er jo for god )

okej her er så lige den korte historie om dem vi har haft iap med dem i riktigt lang tid og så begynder de og angribe os uden at sige noget om dette og jeg har nu hört fra flere stammer at de har gjort det mod flere ind bare os

// 2Nice
 

ASexySock

Nybegynder
Reaktionsscore
0
I can only speak English and a little German so sorry for any inconvenience.

First off I must say I have some good translators in my tribe :D


Can we get a list of the tribes that were backstabbed? And does *VoR* have anything to say to help their side of the story?


Lastly is there going to be an organized war over this with TG and allies vs VoR?
 

2nice

I træning
Reaktionsscore
0
sry but no there will be no war here i just told all there allys and iap abut this info aswell ...
and im sure the ohter tribes i got the same info from has told there story to there iap and allys aswell coz i told em to do this if your tribe wasent one of those then u dont get this info sry man ..

this is just to warn all ohters agenst there style of play
 
Top