+ point

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Som i sikkert kan se handler det om + point..
Jeg tænkte på.. Nu hvor verden 2 snart er ovre, så ville jeg lige høre noget om + pointene..
F.eks har jeg brugt + point til de næste 3 måneder. Men denne verden slutter om 2 måneder..
Hvad sker der så med de resterende ? Bliver de sat over på en anden verden el løber de bare ud i sandet ?
Håber der er nogle som kan svare på mit spørgsmål..
Mvh miss
 

Storm

Elite medlem
Reaktionsscore
1
Dine Plus Point er globale på den samme konto. Dvs. at din konto med PP på Verden 2 er den samme som på f.eks. Verden 7. Køber du PP på V2 og ikke bruger dem, kan du altså gå til V7 og bruge dem istedet.
 

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Det ved jeg..
Mener: jeg har aktiveret + til 3 måneder, men verdenen slutter om 2 måneder..
Hvad sker der så med de resterende + dage ?
 

Storm

Elite medlem
Reaktionsscore
1
Hvem siger at den slutter om 2 måneder? For så har den person da mere information end jeg har.

Men som altid, så prøv at snakke med Support når den tid kommer.
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Dine plus point følger dit kontonavn og ikke en verden. hvis du vil spille under nyt nick så kan du flytte dine plus point fra en konto til en anden med den funktion i plus der hedder overfør.... Så kan slet ikke se problemet....
 

Flyverskjul

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Lad os tage et eksempel, folk forstår den vidst ikke.

Man aktivere sin pluskonto til d. 01.08.11 f.eks (altså har forlænget den til nogen måneder mere, istedet for en månede af gangen)

Og lad os så sige innogames kommer med en udmelding at verden vil afslutte d. 01.06.11


Hvad sker der så med de 400pp man har aktiveret til de sidste 2 måneder der ? Det er sådan spørgsmålet lyder.
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Tjae jeg vil tro det bare er ærgeligt, men jeg har jo så selv kun kontoen på auto forlæng når jeg spiller... dvs den er maks aktiv en måned frem, hvilket svarer til den normale varsel for inno om at lukke en server...
 

Storm

Elite medlem
Reaktionsscore
1
Som sagt, så prøv at snakke med Support om det hvis den slags sker. Det kunne jo være at vi var fleksible. ;)
 
Top