PPW1 Info

Don Brisser

Junior medlem
Reaktionsscore
0
Hej V4 :)

En lille kort Historie Omkring PPW1.

Da den lille stamme PPW1 blev grundlagt, af vores leder KG. vokset vi ret hurtigt og fik en masse af de gode spiller inde fra V1 med i stammen, men vi fik ikke nok, så vi vokset os endnu større og begyndet at optag en masse medlemmer som vi ikke rigtigt kendte og så stadigvæk gjorde vi, da alle sammen skulle vær bekendte af Medlemmerne og Hurtigt Lå vi nummer et. den stamme som alle sammen skal vær efter eller vær "venner" med.

vores Ledelse blev Hurtigt lavet ved Valg af alle de gode gamle venner inde fra V1 og vi var kørerklar og giv hårdt til den.
vores daværene Diplomat Rebz, lavet en stort stykke arbejde inden for Diplomatiet, og ingen hastværk som mange andre havde gang i, med at skulle ha en Forbund M.m
nej han gjorde det smart og ventede på hva andre stammer gjorde og derefter valget han vores Diplomati ud fra det af.

inden længe var vi Fjender Hos VOG som vi var lidt hårde ved fra starten af, vi var fjender nærmeste fra dag 1 af.
jeg kan kun giv ros til VOG, for jeres spil og jeres måde at håndter det på da vi lå presset på jer, i har min respekt.

vi prøvede en forbund med Rs og en par andre men vi har ikke kunne få det ud af hinanden som vi har ville desvære og det var det som blev vores undergang i stammen her til sidste.
den Gamle/nye ledelsen gjorde hva de kunne, men følte ikke vi havde Stammen´s opbakning desvære :(

en stamme som også skal ha Ros er klart E.T. i har været hårde ved os og gjordt en meget flot stykke arbejde, men i skal ikke ha hele fortjeneste at vi er faldt fra hinanden, men lige så meget vores egen!

jeg vil gerne takke fra ledelsen side af til vores Iap´er og gamle Forbunde for vores samarbejde og venskab vi har haft mens det har stået/stod på og klar alle vores medlemmer som har været igennem PPW1 en tur.

jeg vil her med erklærer PPW1 for en lukket stamme som er færdigt i denne verden.

Ledelsen har samme besluttede at vi ikke længere skal forsætte som en enhed.

Forsat god spil/jagt på udvidelse :)

P.s Undskyld for stave fejl, men er lidt ordblind.
 

witchdk

Elite medlem
Reaktionsscore
2
egentligt trist i falder fra hinanden, for i var vist den stamme som alle kunne være enige om var fjenden....smiler


men tak for rosen
 
Senest redigeret:

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Et fint afslutningsbrev :) Og tak for rosen + tak for kampen.

Som jeg nævnte til en af jeres folk inden jeres opløsning i en PM, så virkede det lidt som om V1 var blevet jeres hovedpude og i havde glemt hvad der betyder noget i opstarten.

At i selv bærer en stor del af skylden for jeres opløsning vil jeg give dig ret i, men dermed ikke sagt at vi ikke var med til at besegle jeres skæbne. Der blev i hvert fald slået med store søm en kort overgang ;)

@ Witch Ja det med at være alles fjende er vel noget vi alle forsøger at undgå. Med undtagelse af endgame når man går efter at blive enevældig stamme ;) Men hurra for at "alles" fjende er væk og tilbage til diplomatiet. Jeg ved i hvert fald et par stammer der nu mangler en fjende :rolleyes: ( nej det er ikke E.T. :p )
 

ulven4569

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
en stamme som også skal ha Ros er klart E.T. i har været hårde ved os og gjordt en meget flot stykke arbejde, men i skal ikke ha hele fortjeneste at vi er faldt fra hinanden, men lige så meget vores egen!


helt ærlig hvis ikke vi havde taget jer i ***** så ville i sikkert stadig lave et eller andet diplomatisk misk mask og ligge rang 1
 

explanation?

Senior medlem
Reaktionsscore
0
PPW1 gjorde et imponerende diplomatisk stykke arbejde da de fik alle til at vende sig imod RS :) Desvaerre var det maaske denne succes der gjorde jer lidt overmodige da der begyndte at slaa gnister imellem jer og ET :) Men aergeligt at i broed sammen, jeg havde ellers regnet med i ville naa langt.
 

opaw

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Jeg takker også for kampen - Det har ikke været kedeligt at være nabo til PPW.

Jeg kender jo de fleste af de oprindelige PPWer fra min tid som v1 spiller - enten som gamle fjender eller som gamle venner - og i nogen tilfælde som begge dele. Det gør mig lidt ondt at se at mange af de glimrende folk ikke er kommet til deres ret endnu - Det håber jeg at i hvert fald nogen af jer kommer til at gøre nu.

Jeg tror at PPW lavede to fejl:

Dels bestod PPW udelukkende af v1 spillere, hvilket nok førte til at PPW glemte at de nu skulle op mod de bedste spillere fra de andre verdener, og at de nu ville få betydelig mere modstand end de nogen sinde har fået på v1 hvor de udgør kræmen.

Dels begyndte PPW at optage alle mulige spillere fra k55 - store som små. Det betød, at jeg pludselig var omringet af PPWer, og hvis jeg skulle angribe nogen måtte det nødvendigvis blive en fra PPW. Spillerne fra PPW havde nok opdaget det samme, og der var ikke rigtigt andre end mig tilbage de kunne angribe. Derved havde PPW skabt sig en fjende - og heldigvis var jeg ikke den eneste det var gået sådan på grund af PPWs meget lempelige optagelsekriterier. Pludselig var PPW gået i krig mod stort set samtlige stærke spillere fra v2 og v3 på en gang - og det skulle gå galt.

Jeg ønsker medlemmerne af PPW held og lykke frem over hver enten vi mødes i krig eller fred.
 

R.I.P.

Elite medlem
Reaktionsscore
0
er lidt ked af at de bedste for V1 ikke længere udgøre en stor trussel da de som sagt var god kriger men valgte at stå alene imod 2 andre verdener.

men i har ihvertfald gjort jer fortjente til at blive husket her i V4 :D

god vind til jer frem over :D
 
Top