Præst

gadekjaer

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Når nu der er kirker i nogle verdener, kunne det ikke være en ide en en præst, som også kunne bygge en af, lige så men kan med en paladin?
 

gadekjaer

Nybegynder
Reaktionsscore
0
måske velsinde de tropper han er med, men han skulle kun være i de byer der er kirker :D
 

egholm

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Så skal der vel også være mulighed for at bygge en moske med en imam, en Synagoge med en Rabbiner osv.
 

phil20

Senior medlem
Reaktionsscore
1
egholm de skulle være en mulighed allerede hvis det er rigtigt. der er ingen forskel om der er en præst eller ej. men hvis der skal laves en præst, så skal han da kunne øge ens velsignelses radius til en by som ligger uden for ens normale velsignelses radius.
 

tobi4981

Spilentusiast
Reaktionsscore
2
Ok rigtig god ide her er af jeg tror kunne være fedt ved det ;)

En Præst har Tager Ca 1000 Pop han koster 100.000 Af hver ress tilgælgel velsigner han ens tropper ude for kirkens radius?? er jeg langt ude..

Det velsigner ikke bedre hvis der er flere præste men hvis præsten dør ville det kun give halv velsignelse så derfor ville det være smat at have 2-3 stykker med.. Ide?
 

phil20

Senior medlem
Reaktionsscore
1
tobi4981 sagde:
En Præst har Tager Ca 1000 Pop han koster 100.000 Af hver ress tilgælgel velsigner han ens tropper ude for kirkens radius?? er jeg langt ude..
jeg synes det er for meget han skal fylde og koste
 

DeeLu

Senior medlem
Reaktionsscore
3
så det ligefør han faktisk er for billig med de evner :p man behøver nemlig ikke at bekymre sig når man begynder et nyt område nemlig :)
 

Sir Angelo

Elite medlem
Reaktionsscore
5
Begynder man med et nyt område, så har man da en kirke i baghånden klar som kan stå klar indenfor nogle få min. :p
 

DeeLu

Senior medlem
Reaktionsscore
3
ja det kommer jo an på om man har benyttet sig af teknikken af ikke at have første kirke ude Angelo.. ellers skal man vente 2 timer (standard tid)
 
Top