Råstof Oversigt

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Ved jeg har sagt det før .. MEN .. Jeg ku altså virkelig godt tænke mig en funktion i Markedspladsen/Forsamlingspladsen, hvor man kan se hvor mange rås Træ/Ler/Jern der er på vej tilbage når man farmer...

Jeg blir sindsyg af og sku bruge lommeregner på alle mine farm angreb, for ik at tale om den er ved at løbe tør for batterri vidst xD
 

DeeLu

Senior medlem
Reaktionsscore
3
det ville være en fantastisk ny funktion som jeg også mener der kunne bruges :) det er jo belastende at sidde (ligesom Dekani) og udregne hvor meget gods af hvert råstof der ialt er på vej hjemad :p
 

LiamAird

Elite medlem
Reaktionsscore
7
Hvis nogen kan lave et eksempel på, hvor disse råstofstællere skulle placeres, så ville det pynte godt på det forslag, der bliver sendt ind :)
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Havde noget ala det her i tankerne.. Så sku der self. stå Træ / Ler / Jern oppe over antal råstoffer.. Men i bund og grund det her..
Dertil ku man evt. tilføje et par muligheder for at vælge ens tidsvindue.. f.eks. Hvor mange af hver rås kommer hjem indenfor 1 time .. eller 5 timer osv. osv. så man på den måde ku planlægge frem uden at mishandle sin lommeregner ;)

Blot et eks. med stedet.. ku også være i Marked f.eks.
2012-06-19_0706.png
 

killermachine

Senior medlem
Reaktionsscore
2
Det lyder som en god idé, og så en tilføjelse:

At man også kunne se det i lageret, så man vidste hvornår man får røde tal hvis man ikke komer på og bruger af det inden.
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Syns den tilføjelse lyder ganske fornuftig.. ;)

Når det så er sagt, så er denne funktion self. primært rettet mod opstarten af spillet, da der ikke vil gøres meget brug af det længere hen..
MEN som både i og jeg ved, prøver i at få flere aktive spillere på .dk, så for os erfarne der kommer tilbage konstant ville det være en fed ting til planlægning af hva man skal bygge de næste timer frem osv.
Og for de mindre erfarne ville det være alletiders mulighed for at konkurere om hvem der har mest rås på vej hjem, ku gi os nogle flere aktive spillere og måske ovenikøbet flere der havde lyst til at fortsætte den aktive stil..
Vi ved jo alle noobs ikke ligefrem er kendt for deres farmingskills, men med et sådan overblik ku de nok hurtigt se at "Mange bække små, gør en stor å" ;)

Det var så den rationelle forklaring.. Faktum er jeg bare blir vanvittig af og sidde med min lommeregner ..såå plzzz xD
 
Top