Ris og Ros af Julekalenderen

Foaly

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Nu hvor julekalenderen er overstået og der kun mangler at blive uddelt julepræmien, såvil teamet bag julekalenderen gerne ris og ros for det arbejde der er lavet. Hvad var godt? hvad var mindre godt? hvad manglede? osv...

Herfra vil vi sige at det var et meget stort arbejde at lave for meget få menneskers fornøjelse. Vi havde håbet på flere deltagere, men må tage til efterretning at grundlaget for konkurrencer måske ikke er til stede på .dk.
 

L33T

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Hmm ja jeg var meget godt igang med så mistede jeg net :p også kom jeg lang bagud også opgav jeg:p

Syntes faktisk den var meget god ikke noget herfra :)
 

lanselot10

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Mener at jeg skrev i en af besvarelserne, at det var et godt arbejde i lage i det :)
Dette vil jeg holde fast i, synes det var nogle gode og underholdende opgaver undervejs :)
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Det er jo ik fordi man ik vil vinde 400 pp .. er bare mere konkurencen som sån, det er ret svært at være med når man ik har mulighederne for at overføre billeder til com. og ej heller penge til og lave alt det pjattede julestads :huh:
 

Flyverskjul

Elite medlem
Reaktionsscore
2
...

Meget hygge, gode opgaver der selv ville sætte den største nørd lidt i jule humør :cool:

Fortyder lidt man ikke deltog lidt mere selv, andet end bare at kigge med :eek:
 

Lamba

Veteran
Reaktionsscore
3
Kanon initiativ som jeg klart er med på næste jul hvis jeg og den er her. ;)

Det er bare ret svært at være med når man ikke har mulighed for at overføre billeder grundet gammel ****etelefon og heller ikke penge til at lave alt det konfekt, osv. til nogle af de andre.

Desuden vil jeg blankt, hvis jeg ikke allerede har gjort det, indrømme at jeg begyndte at give op på de der 'find X antal et eller andet' eller 'find ud af hvor nissen har gjort Y'.. og lignende. Det blev simpelthen mere tidskrævende og arbejdslignende end sjovt.

Den med regelfortolkninger var i samme boldgade, men havde et sjovt element i at vi selv skulle forklare nissen hvorfor den ikke måtte være en gavebod i spillet. :)
 

Navia

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Synes den var meget hyggeligt, men må indrømme, at lige det der med at få overført og uploadet billeder, var jeg heller ikke så god til, og jeg havde endda lavet alt gøglet, så skulle bare have uploadet :)
Synes også det var lidt tidskrævende, at skulle finde ting her på forum, så det droppede jeg også, men synes det var hyggeligt, at følge med de forskellige dage, og se, hvad der nu blev fundet på :p
 
Top