Rygtebørsen

Wanna Play?

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Hjælp hjælp de deler sig gør de :eek:
Multi-madness, nu kan de lave nær uendeligt mange wings og søster-stammer og hvad de nu mener de vil kalde deres tåbeligheder :huh:

Hvorfor dog også nøjes med én når man kan lede så mange frygteligt dårlige stammer til den sikre undergang? :confused:
Seriøst hvor er det pinligt at se de stammer der vælger at igen forsøge at rekruttere sig frem..nu spredt over utallige stammer :eek:

Men åbenbart er det ikke nok af et hint med en vognstang at medlemsgrænsen sættes ned til 20. Næste gang må vi så håbe på indstillinger der gør det umuligt at supporte og sende råstoffer udenfor stammen, måske det er nok :p
Men til da, alle stammer med akademier, wings og søster-stammer (osv.) vil ikke være stammer NPG samarbejder med på nogen måde. Lad være med at skrive ang. IAP eller (føj føj) Forbund, I vil IKKE få det :laugh:
 

kenned

Senior medlem
Reaktionsscore
0
3 stammer med 20 medlemmer i hver, det er da ikke så galt.. har da set størrere stammer både have ^A og ^W ud over hovedstammen hvor de kunne have op mod 40 medlemmer i hver stamme, så 3 stammer er vel slet ikke så slemt endda :)
 

Meibatsu

I træning
Reaktionsscore
0
Jeg synes også lige at folk skulle komme ind i kampen, og så lade vær med at lave alle de MEGA META´er.
 

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Come on.
Lad dog folkene have det sjovt.. Synes selv det er for dårligt at lave 3-4-5 understammer. Men hvis det er det de vil så lad dem endelig gøre det..
Dem der gør det bliver også nogle af de første som bliver nakket.
 

tobias2008

Veteran
Reaktionsscore
0
Hjælp hjælp de deler sig gør de :eek:
Multi-madness, nu kan de lave nær uendeligt mange wings og søster-stammer og hvad de nu mener de vil kalde deres tåbeligheder :huh:

Hvorfor dog også nøjes med én når man kan lede så mange frygteligt dårlige stammer til den sikre undergang? :confused:
Seriøst hvor er det pinligt at se de stammer der vælger at igen forsøge at rekruttere sig frem..nu spredt over utallige stammer :eek:

Men åbenbart er det ikke nok af et hint med en vognstang at medlemsgrænsen sættes ned til 20. Næste gang må vi så håbe på indstillinger der gør det umuligt at supporte og sende råstoffer udenfor stammen, måske det er nok :p
Men til da, alle stammer med akademier, wings og søster-stammer (osv.) vil ikke være stammer NPG samarbejder med på nogen måde. Lad være med at skrive ang. IAP eller (føj føj) Forbund, I vil IKKE få det :laugh:


Nu spiller jeg ikke V7 men følger med og har faktisk et seriøs spørgsmål til alle i forbindelse med den generelle holdning vedr. medlemsantal.

enhver ved at de seriøse og gode stammer har placeret en del spioner/(venner) i andre stammer,jeg vil påstå nogen op til mellem 10 og 20 spillere der er informanter.
Kan man påstå disse er skjulte medlemmer til stammen og kan de indregnes i dennes stamme medlems antal og gør det den pågældende stamme til en massrekruit stamme.kan man det ,er der så ikke en hvis dobbeltmoral og hvem sætter egentlig normer for om man kaldes det ene eller det andet ,hvad er rigtig og forkert.

kan en leder der har 60 medlemmer tillade sig at påstå den der klandrer dem som massrekruit stamme og har holdning til max 20 medlemmer er en leder der ikke magter en sådan størrelse på 60.
Hvad er rigtig og hvad er forkert,oplys mig:)
 

Meibatsu

I træning
Reaktionsscore
0
Nu spiller jeg ikke V7 men følger med og har faktisk et seriøs spørgsmål til alle i forbindelse med den generelle holdning vedr. medlemsantal.

enhver ved at de seriøse og gode stammer har placeret en del spioner/(venner) i andre stammer,jeg vil påstå nogen op til mellem 10 og 20 spillere der er informanter.
Kan man påstå disse er skjulte medlemmer til stammen og kan de indregnes i dennes stamme medlems antal og gør det den pågældende stamme til en massrekruit stamme.kan man det ,er der så ikke en hvis dobbeltmoral og hvem sætter egentlig normer for om man kaldes det ene eller det andet ,hvad er rigtig og forkert.

kan en leder der har 60 medlemmer tillade sig at påstå den der klandrer dem som massrekruit stamme og har holdning til max 20 medlemmer er en leder der ikke magter en sådan størrelse på 60.
Hvad er rigtig og hvad er forkert,oplys mig:)

Der er ikke noget der er rigtigt eller forkert, der er bare forskellige holdninger og spillemåder :) og spionage bliver man nok aldrig fri for, uanset hvilket spil man spiller.
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Nu spiller jeg ikke V7 men følger med og har faktisk et seriøs spørgsmål til alle i forbindelse med den generelle holdning vedr. medlemsantal.

enhver ved at de seriøse og gode stammer har placeret en del spioner/(venner) i andre stammer,jeg vil påstå nogen op til mellem 10 og 20 spillere der er informanter.
Kan man påstå disse er skjulte medlemmer til stammen og kan de indregnes i dennes stamme medlems antal og gør det den pågældende stamme til en massrekruit stamme.kan man det ,er der så ikke en hvis dobbeltmoral og hvem sætter egentlig normer for om man kaldes det ene eller det andet ,hvad er rigtig og forkert.

kan en leder der har 60 medlemmer tillade sig at påstå den der klandrer dem som massrekruit stamme og har holdning til max 20 medlemmer er en leder der ikke magter en sådan størrelse på 60.
Hvad er rigtig og hvad er forkert,oplys mig:)

Der er ingen der bestemmer det. det er op til den enkeltes holdning. Min holdning med at holde medlemstallet på maks 15 lidt over hvis de rigtige spillere byder sig ind (20) men den er mest bestemt af den måde jeg styrer en stamme på eller måske rettere den måde jeg forventer en stamme fungerer på. Jeg har ikke oplevet det som muligt med stammer ret meget større end det uden du har folk der sidder og ikke laver noget for stammen. Udover det også er svært at opdage om folk gør alt hvad de kan. Det bliver jo ikke nemmere at huske hvad medlemmerne siger med det større antal. Jeg ved det kan lade sig gøre med flere medlemmer og nogen har bevist at det ikke er umuligt, men jeg vil stadig påstå at de stammer måske arbejder X % mindre effektivt end de kunne.
Mht om man skal tælle spioner med, så mener jeg ikke man skal. Alle stammer bruger dem for at følge med og gør de ikke så skal man være en virkelig stor og velfungerende stamme for at man kan bruge russer taktikken til at komme igen med. Derved kan man måske ligge 10 eller 20 spioner oveni de små stammer men man kan gøre det samme i de store. Bare med den mente at de har flere medlemmer der kan have venner end en lille stamme har. Mange venner eller bekendte om man vil :p laver deres egne stammer og jeg får derfor ikke info fra disse spillere. Har de bare lidt holdning til spillet så gider de ikke at være i en hvilken som helst stamme og jeg vil ikke forsøge at få dem ind hvis det ikke er det de selv vil. Derfor er de spioner jeg personligt har nogen jeg samler op hen af vejen og som sidenhen erstatter de der stopper når en krig er vundet... Vel og mærket i den perfekte verden.
Selvfølgelig kan en leder der har så mange medlemmer sagtens klandre en med færre medlemmer for at det er fordi han ikke magter at styre en helt så stor stamme, men som jeg sikkert en gang har nævnt for dig Tobias2008, så ser jeg ikke udfordringen i at vinde en verden med halvdelen af top 100, når der næppe er flere end det antal der er værd at have i stammen. Sagt med andre ord jeg syntes det er kedeligt at verden skal være delt i 2 lejre for at det ikke er afgjort hvem der vinder fra dag 1... Igen så er det et udtryk for min holdning og om du tager den modsatte så respekt for det, men jeg ville kede mig ihjel
 

Hell G

I træning
Reaktionsscore
0
Absolutt holdninger det går på, og personlig er jeg selv enig med Skolehaven da mine erfaringer er at dem med få medlemmer som oftest funcker bere og har mye bedre sammarbeid dem imellom da dem "kjenner" hverandre litt mer når det er få spillere.

Men her vil jeg også si at mass.rec blir definert også av det poenget at dem har en 3stk understammer allerede etter kun 3 dager, og at tidsaspektet teller inn på uttrykket
 

tobias2008

Veteran
Reaktionsscore
0
skole,mit indlæg er ikke et udtryk for min personlige holdning til stamme samsætning eller anklager mod bestemte personer.

men vedr om en server er kedelig,ja det bliver den på et tidspunkt hvor der er 2 lejre hvor den ene part mere eller mindre har givet op på forhånd men en ting man ikke kommer uden om i forbindelse med en afgørelse.
ved godt folks indlæg er et udtryk for en personlig holdning og erfaring men mener bare der køres en hetz mod visse spille måder ,om det er propaganda eller manglende forståelse ved jeg ikke.
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Og for at afkræfte din mistro så er mit indlæg ikke møntet på dig.

Den er møntet på at jeg af bitter erfaring har set det blive delt op alt for tidligt i kun 2 lejre. V2 havde deres meta'er (DDE klanerne og TW klanerne på den ene side og TW-R klanerne og TO klanerne på den anden side + venner) V4 havde ~F~, KK og PPW1 alliancen meget tidligt i spillet endda. Jeg har svært ved at sige at det ikke også var det der forsøgtes på fra TBOJ's side i V5. Jeg kan ikke sige det helt er sådan i 6 men jeg tror selv du har en ide om hvem jeres fjender er... og undskyld mig men det er efter min holdning tidligt der kun er 2 lejre...
 

kayatos

Senior medlem
Reaktionsscore
3
WP er pre-made fra V6 (DSK og nogle fra T.P.R), som er så eksploderet i noget, som jeg også vil kalde mass-recruit. Just to set the story right

Ikke skrevet for at argumentere for holdbarheden. 3 søsterstammer á 20 kommer ikke til at holde, hverken på kortere eller længere sigt - det ville være et TW-mirakel
 

Sir Angelo

Elite medlem
Reaktionsscore
5
Et andet rygte lyder på at HE forsøger at opsnappe spillere fra andre stammer :laugh:

Og et tredje rygte lyder på at Kayatos forsøger at hypnotisere os alle med sit profilbillede :eek:
 

Hoosierdaddy

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Har hørt rygter om, at der er spillere, der allerede har hentet de første 100k ress. hjem fra diverse togter :eek:
 

kayatos

Senior medlem
Reaktionsscore
3
"Al magt vokser ud af et geværløb" sagt af Formand Mao i "Den lille røde", 68-generationen kender den og enkelte, som min far har gemt den:)

Glemte lige at det var dumt eller i hvert fald lidt tidligt at hypnotisere jer til at sende råstof:S
 
Top