Server for spillere uden dual konto

The king of sorø

I træning
Reaktionsscore
0
Hej

Jeg ville høre om det ikke kunne være muligt at i kunne lave en server for ikke dual kontoer ???

Det er spild af mine penge at spille TW når dem der vinder alle serverne er Dual spillere.

Jeg har et arbejde og kan ikke være på 24/7

Så en server for os der har et liv udover spillet og så kan de andre spille de andre servere.

Det ender med for mit vedkommende at jeg hellere vil købe et spil på steam og så spille online der, da mine penge så ikke er spildt som de er her.

Håber i vil tage denne pm som konstruktiv og ikke som negativ.

Med venlig hilsen

The king of sorø
 

Morten82

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Hej

Jeg ville høre om det ikke kunne være muligt at i kunne lave en server for ikke dual kontoer ???

Det er spild af mine penge at spille TW når dem der vinder alle serverne er Dual spillere.

Jeg har et arbejde og kan ikke være på 24/7

Så en server for os der har et liv udover spillet og så kan de andre spille de andre servere.

Det ender med for mit vedkommende at jeg hellere vil købe et spil på steam og så spille online der, da mine penge så ikke er spildt som de er her.

Håber i vil tage denne pm som konstruktiv og ikke som negativ.

Med venlig hilsen

The king of sorø

Jeg kunne ikke være mere enig,

jeg er personligt dybt skuffet over det faktum at hvis du ønsker at havde en fair chance i dette spil er man tvunget til entet at være online 24/7 via mobil el ligende eller være dual(eller flere) om en acount!
 

Sparrow

Junior medlem
Reaktionsscore
0
Er enig med "the king" og "morten", der burde være en regl mod det, lige så vel som der er om delt forbindelse, kontorep. og alt det der.. :wave:
 
Senest redigeret:

louichrisT

I træning
Reaktionsscore
0
helt enig

Hej

Jeg ville høre om det ikke kunne være muligt at i kunne lave en server for ikke dual kontoer ???

Det er spild af mine penge at spille TW når dem der vinder alle serverne er Dual spillere.

Jeg har et arbejde og kan ikke være på 24/7

Så en server for os der har et liv udover spillet og så kan de andre spille de andre servere.

Det ender med for mit vedkommende at jeg hellere vil købe et spil på steam og så spille online der, da mine penge så ikke er spildt som de er her.

Håber i vil tage denne pm som konstruktiv og ikke som negativ.

Med venlig hilsen

The king of sorø

Jeg ku ikke være mere enig

vh
louichrisT
 

Newplayer*

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Og ved at man laver sådan folk ikke kan dual vi de straks smutte til net server så bliver vi endnu mindre ;-) Og jeg ved da af erfaring at du ikke behøves at være på hele tiden for at ligge i toppen, blot brug din tid fornuftig og vupti :)
 

The king of sorø

I træning
Reaktionsscore
0
Og ved at man laver sådan folk ikke kan dual vi de straks smutte til net server så bliver vi endnu mindre ;-) Og jeg ved da af erfaring at du ikke behøves at være på hele tiden for at ligge i toppen, blot brug din tid fornuftig og vupti :)

Nej for som jeg skriver

Så en server for os der har et liv udover spillet og så kan de andre spille de andre servere.

Så er der plads til alle..
 

Estoy Perdido?

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Og hvordan skal sådan en regel så overholdes? ;)

At man spærrer en konto til 1 IP-adresse? For så spærrer i også jer selv inde med at kun kan være online på 1 computer/mobil mm.

Den slags regler vil aldrig kunne overholdes, netop fordi folk spiller på forskellige maskiner/computere, dermed vil i også "skyde jer selv i foden" ;)

"Dual-kontoer er noget som er kommet for at blive" skrev en supporter engang mener jeg, så det er ikke noget som man kan regne med kommer.

Sådan en regel findes kun i en speedserver som vare nogle timer, hvor det giver god mening at have sådan en regel ;)
 

Newplayer*

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Ja, og skal have 2 server kørende er alt for dyrt hvis kun 50 % spiller, Lev nu bare med dual kontis - ved af erfaring at man godt kan blive stor uden at spille døgnet rundt
 

Newplayer*

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Men det er underligt som folk kun brokker sig på DK server, på net er der slet ikke samme brokkeri - og er der sikker på de også har mistet spillere, det man burde at gøre er at lave en nordic server, fordi der blot ikke er folk nok der har interessen for dette spil
 

tuborgchefen

Spilentusiast
Reaktionsscore
1
altså jeg var med til at vinde v10 med min bruger"endnumereøl" og jeg havde ingen dual på min så det ikke altid duals der vinder
 

The king of sorø

I træning
Reaktionsscore
0
Men det er underligt som folk kun brokker sig på DK server, på net er der slet ikke samme brokkeri - og er der sikker på de også har mistet spillere, det man burde at gøre er at lave en nordic server, fordi der blot ikke er folk nok der har interessen for dette spil

Nej det er der ikke da de ikke gider spille deres penge på TW, så de køber et spil på steam og spiller der.

Og det er sådan at der er mange der ikke gider skrive herinde de stopper bare.

Jeg syntes det burde komme an på en prøve, og som skrevet højre oppe i tråden så lader det til det kun er dual spillere der brokker sig.

Men de kan jo spille på en anden server mod andre dual spillere fair spil " lige børn leger bedst" og så spiller vi andre fair spil mod andre der ikke spiller dual.

Kan virkelig ikke se problemet og det med at det koster dit og dat seriøst så meget koster det heller ikke og TW vil tjene flere penge på den måde.
 

Newplayer*

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
For at minimere tiden folk vil være på skal vi så også gøre sådan man ikke kan angribe fra 8-16 (folk er i skole og arbejder) Lad os da lige tage weekenderne med - så kommer der også lige et par helligdage!

Ikke for noget, i brokker jer men i kommer ikke rigtig med forbedringer hvordan, jeres eneste er gør sådan man ikke kan spille dual vræl vræl, Hvordan? Gøre sådan at man kun kan logge på med en IP? Der er der nogle folk der vil komme i klemme, fordi de bruger tablets, mobil - så kom med en ide som man rent faktisk kan gå videre med før i brokker jer.
 

Newplayer*

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Fordi den på ingen måde er realistisk!
Hvis man klager skal man være sikker på at hjælpe til, den løsning her vil blot lukke for at man kan gå på mere end en enhed
 

tuborgchefen

Spilentusiast
Reaktionsscore
1
altså jeg kan ikke se logikken i at lukke muligheden for dual og der har aldrig været nogle andre end mig inde på mine konti så det ikk fordi jeg selv spiller dual, det kan også være en fordel at lade dem blive både for duals og ikke duals
 

Estoy Perdido?

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Vi prøver igen.

Duals er kommet for at blive.... der kommer ingen regler indenfor sådan et område, da man kun har en mulighed for at spærre for duals og det er IP'en, at spærre en konto til kun 1 IP, så vil 90-99% af spillerne blive udelukket, da man kører med app, forskellige computere mm.

Jeg har heller ikke set andre steder hvor folk jamrer over sådan noget her, kun her i .dk hvor denne diskussion kører...hvorfor mon? :confused:
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Hmm.. Jeg har også klaret mig oka uden duals, så vil ikke mene det har meget at sige for mig..
Men jeg kan absolut godt forstå tankegangen.. En dual konto er ikke meget mere værd end en Simcity spiller der bruger koder til liiiige at få lidt ekstra penge..Det er lidt til grin faktisk, men alligevel en KÆMPE pest for de andre spillere, der gerne vil vise hvad de kan på egen hånd..
I det moderne Tribalwars, er det faktisk UMULIGT at sige "Han er en god spiller" .. Eneste man kan sige for tiden er "Han er meget aktiv" .. Gode spillere er gået af mode, man behøver ikke kunne de fineste tricks, eller være villig til at kæmpe nat og dag, man får da bare en dual og så er tricks egentlig irrelevant, da man altid er på og har massere af varsel mod inc. angreb....

OG så er der jo self. lige den lille ting, som nok er det værste faktisk... Nye spillere får ALDRIG en chance mod en dual med alle flag og 10k plus på kontoen.. Såå jaa, det er nok ved at være en uddød spilart, de gamle går på pension og de nye starter aldrig rigtig op..

Bottom Line.. Jeg syns idé'en han smider her er alle tiders og måske den sidste mulighed for at redde et godt spil.. Om ikke andet den danske version som kun bliver mindre for hver verden ;)
 
Senest redigeret:

Sparrow

Junior medlem
Reaktionsscore
0
Hmm.. Sys der er en del delte meninger, men kan kun sige, er nok lidt "old school", men der er kun en spiller på min konto og det er mig (sagde hunden), det sys jeg der er lidt mere ære i.. :p:D:wave::tw_paladin:
 

LiamAird

Elite medlem
Reaktionsscore
7
Det vil næsten være umuligt at indfører regler, systematiske tjeks og andet, for at spærre for muligheden for dual konti - vi har ingen reel måde at se hvornår en konto er dual og hvornår den ikke er.
Vi kan ikke se om der er 1 eller 10 på en konto, medmindre vi følger kontoen dag og nat igennem et længere stykke tid og studere dennes bevægelse, IP skift osv - Det er bare ikke holdbart i længden!

Vi kan ikke, slet ikke nu, indfører nogen regler, der minder om disse forslag på at forbyde duals.

Vi har nogen indstillinger, der kan være med til at sætte de aktive lidt mere i skak, end dem der ikke er så aktive - dette kan gøres via plyndringsindstillingen (der kan kun plyndres x antal råstoffer om dagen) - men dette vil stadig ikke sætte en stopper for duals, men ramme alle aktive.

Jeg mangler, i dette forslag, virkelig at se nogen konstruktive forslag til hvordan dette forslag skal kunne føres ud i spillet - at forbyde en IP ville ikke hjælpe, da man i dag kan skifte IP ved hjælp af en knap.
 
Top