Server for spillere uden dual konto

FizzDB

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Kontrol og forbud hjælper sjælendt på problemer.

Jeg synes selv at det er irreterende at man ingen mulighed har for at følge med dual kontoerne.
I stedet for at begrænse plyndringer eller forbyde ip'er, hvilket kun ville gøre spillet mere irreterende, kunne man i stedet prøve at lave begrænsninger som den "normale" spiller ikke vil blive berørt af:

1. Indfør max spilletid pr. dag. En normal person har behov for søvn hver dag, så her kunne man f.eks. begrænse onlinetid til max 16 timer/dag.

2. Indfør IP skift timeout. Jeg tænker på at man kører fra hjem til arbejde, måske kunne man begrænse logins fra ny IP til en time efter aktivitet fra den forrige.

3. Lad være med at overføre flag fra én verden til en anden. Dette gør det fuldstændigt umuligt for en ny spiller at starte op, og opnå det samme som en der har 700 flag fra en anden verden.

Jeg mener at disse foranstaltninger vil være med til at ramme de normale aktive spillere mindst muligt, samtidig med at gøre brug af dual mere uinteressant.

....nu ingen undskyldninger om at det ikke kan lade sig gøre at lave. Jeg er selv IT mand ;-)
 

Foaly

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Om man fra Inno's side er interesseret i at lave de 2 første ved jeg ikke, men den sidste imødekommes på hver anden verden. Derfor er der ikke flag på verden 15. God fornøjelse der. 1 ud af 3 af dine forslag er her allerede ;)
 

Sparrow

Junior medlem
Reaktionsscore
0
ikke sætte en stopper for duals, men ramme alle aktive.

Hmm.. og det er jo så heller ikke fair over os som er meget aktive og stadig alene på kontoen.. :rolleyes::wave:
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
lol

fjern dual fra tw og få tw tilbage tildet det hvor hvor der hvor 4000-5000 bruger forstår i inte folk er stoppet fordi man SKAL hvare på 24/7
og man SKAL spille på hold med dual kontorne for at havde en lille mulihed for at klare sig som solo spiller

mange af jer der mener det er heldt findt med dual hvor jer der tudet over kølige penviner på v 3 og i store tudet langt meger ind folk gør nu
men det har i glemt for nu har i selv fordele af det


man kan ikke forbyde dual desvare server mulihederne er ikke til at det kan styres

man kan måske låse en konto til 1-2 iper men så er der en som mig der betaler for at havde samme ip på aldt så har jeg fordel


nej måden man kan gøre det på er lav en server hvor man opfordter folk til ikke bruge dual
også fjern alle fordele ved at spille dual
det kan man gøre ved at gøre så en sidter ikke kan angribe fra første sek af
man skal ikke kunne farme og man skal ikke kunne sende udbegranset fack ud

også skal angrib og deff gappen hvare 200 milisek efter som meget få kan bruge t metode og man ikke bare har lavet det som indbyget i spillet


også lige en sidste ting dem som tor tw vil tage skade af de 40-50 mand der kun kan finde ud af at spille dual smutter over på net
tjaaa prøv så vil i opdage hvad der sker i skal ikke hvare bekømert for serverne lukker her i dk så tvartimod


til admins find en løsning nu der må hvare en måde og løse det her på så alle kan spille tw uden det skal gå udover famile og venner og arbejte
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
For at minimere tiden folk vil være på skal vi så også gøre sådan man ikke kan angribe fra 8-16 (folk er i skole og arbejder) Lad os da lige tage weekenderne med - så kommer der også lige et par helligdage!

Ikke for noget, i brokker jer men i kommer ikke rigtig med forbedringer hvordan, jeres eneste er gør sådan man ikke kan spille dual vræl vræl, Hvordan? Gøre sådan at man kun kan logge på med en IP? Der er der nogle folk der vil komme i klemme, fordi de bruger tablets, mobil - så kom med en ide som man rent faktisk kan gå videre med før i brokker jer.


også lige til det her hvad er det jeg har gjort i over et år nu jeg har løsningerne og i har rakket dem ned hvargan jeg har skevet dem
skal jeg finde de første 10 tråde hvor i kun rakker og ingen løsninger kommer med

det her er hvad jeg mener doppel morale den ene dag tuder man over ander og næste dag gør man det selv det man tudet over hmmmmmm
 

Newplayer*

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Nope som sun skrev at de løsninger i kom med slet ikke kunne lade sig gøre, og du har jo ihh så meget viden indenfor dette så hvorfor overhovedet forslå det?
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
ok så når jeg siger at en server skal fjerne alle fordele fra dual kontoer så ved jeg ikke hvad jeg svakker om hmmmmm

lille ven jeg ved presis hvad tw kan og ikke seder her med hele serveasonen den liger på nette nogen har smidt den ud
der er kommet ændringer siden og tw vedden er der for jeg har skevet til dem og de vil inte gøre før den dag en starter den op onling


mine forsllag kan nemt lade sig gøre

1 . fjern mulihederne for at farme (det har vi også haft en server med og der kunne dual kontorne ikke følge med som de kan på de ander)

2 . fjern mulihederne for en sidter kan angribe (det er også nemt i instilingerne)

3 . de muliheder jeg har her der kan man også begranse antal byer en spiller kan tage (tor så det her er til speed server men kan man her så kan man nok også på ander)

4 . og det er også mulidt og gøre så en server starter op igen uden folk kan skifte navn på den

også til sidst jeg har styret 15-20 spil og 5-10 hjemmesider jeg ved udmærket hvad man kan se og gøre hvis man vil
så inten biller admins jer noget ind ellers ved de bare ikke beder selv og ved der er et par admins her der har styr på det så
lad dem komme på banen og forklare jer det det jeg ikke selv kan se har de forklaret mig findt
de har styr på det

tw kam meget meger ind i tor

og vil da anbefale jer og finde servervasonen så i selv kan se hvad den kan
i må ikke gå onlien med den men i må bruge denpå et lan på lukket netværk
for det har jeg spurt om og det er heldt ok med dem
de ser det som reklame lige indtil i åbner op til nette så er det ikke lovlidt meger
i kan så gar få opdat til vasonen fra dem

men har tiget stille med jeg har den her for at se hvor tåblidt der bliv svaret ALDT JEG SIGER KAN LADE SIG GØRE og lidt til som også kunne hvare en løsning

og den enste grund til at det med at låse til en ip ikke kan lade sig gøre det er fordi de fleste mobiler køre på proksy server og opera
laver jers ip om


så ja iihh så meget viden Newplayer* du snakker kun for at holde dig vågen lige nu lad nu os der ved lidt om det diskoter det her
så kan i ander komme med forskal så kan vi sige om det vil hjelpe på noget af det vi gane vil havde gjort op med
 

tobi4981

Spilentusiast
Reaktionsscore
2
Man kunne også lige i starten af verden indtaste 2 ip'er sin mobil og sin Pc Og kan i eventuelle lave en radius bloker så hvis der logges in for it hvis sted uden for den radius af den by man lever i logges kontoene direkte ud.
 

Newplayer*

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
ok så når jeg siger at en server skal fjerne alle fordele fra dual kontoer så ved jeg ikke hvad jeg svakker om hmmmmm

lille ven jeg ved presis hvad tw kan og ikke seder her med hele serveasonen den liger på nette nogen har smidt den ud
der er kommet ændringer siden og tw vedden er der for jeg har skevet til dem og de vil inte gøre før den dag en starter den op onling


mine forsllag kan nemt lade sig gøre

1 . fjern mulihederne for at farme (det har vi også haft en server med og der kunne dual kontorne ikke følge med som de kan på de ander)

2 . fjern mulihederne for en sidter kan angribe (det er også nemt i instilingerne)

3 . de muliheder jeg har her der kan man også begranse antal byer en spiller kan tage (tor så det her er til speed server men kan man her så kan man nok også på ander)

4 . og det er også mulidt og gøre så en server starter op igen uden folk kan skifte navn på den
1. Sådan man ikke KAN farme? Hvorfor? sådan små mine drenge og BB adler som dig er favoriseret? Dette er noget af det dummeste du har sagt indtil videre.
2. Så jeg smutter på ferie i 2 uger, fjenden finder ud af det og det eneste jeg kan er at deffe mig selv? ikke engang genadle?
3. Hvorfor skulle man begrænse byer? skal vi så alle rende rundt med 100k point og dele første pladsen?, Der er servers til dette, og det vil ødelægge noget ved TW at begrænse dette
4. Ja at lave det til en Bruger pr IP, men hvorfor må folk ikke skifte navn?, skader det dig?
You just went full retard, never go full retard
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
1. Sådan man ikke KAN farme? Hvorfor? sådan små mine drenge og BB adler som dig er favoriseret? Dette er noget af det dummeste du har sagt indtil videre.
2. Så jeg smutter på ferie i 2 uger, fjenden finder ud af det og det eneste jeg kan er at deffe mig selv? ikke engang genadle?
3. Hvorfor skulle man begrænse byer? skal vi så alle rende rundt med 100k point og dele første pladsen?, Der er servers til dette, og det vil ødelægge noget ved TW at begrænse dette
4. Ja at lave det til en Bruger pr IP, men hvorfor må folk ikke skifte navn?, skader det dig?
You just went full retard, never go full retard


lol i kan jo gøre som på cl 3 hvor man ikke kunne farme og ikke tage bb byer
og nej tw er et taktik spil det ved jeg godt i ikke har opdaget for jer er det magt og onlien tid inte andet
selvom i siger i er taktiske smarte men alle kan spille godt hvis men i starten har tid til at farme sig stor
og når man først har over magten så køre det
menat begranse hvor mange byer man kan tage så skal man tingesig om for så kan man ikke få over magten så hurtig

det kræver så at man gør det sammen med koth byer for ellers skal man finde et vinder krav som er mba mbf eller mbt'
men som jeg skiver ander steder lav en server for dem der har lyst til sådanne en og rasten kan spille på de ander




og ja det skader og skifte navn for så ved man ikke hvem er hvem og man kan nemt stoppe folk hvis man ved hvem de er
hvorfor ikke gøre som os ander der godt tør bruge samme navn og godt tør at spille solo spørsmålet er om i er dygtige nok til det eller i skal havde den fordel det er at gemme sig for at klare det
 

LiamAird

Elite medlem
Reaktionsscore
7
lille ven jeg ved presis hvad tw kan og ikke seder her med hele serveasonen den liger på nette nogen har smidt den ud

Ikke korrekt, du kender ikke til hvad TW kan - du har IKKE hele serverversionen.
Det du tænker på, er TWLan, der en gammel udgave af Tribal Wars, som nogle stykker har fået lov til at udgive offline - det er langt fra en udgave, der kan sammelignes med denne - Den er langt bagefter, og er modificeret til at møde de behov, der er for offline.
Der er mange værktøjer og features, som kun er tilgængelige der, men ikke her.



1 . fjern mulihederne for at farme (det har vi også haft en server med og der kunne dual kontorne ikke følge med som de kan på de ander)

Selvfølgelig kan dette lade sig gøre, men det fjerner ikke muligheden for dual konti - det rammer dem på deres aktivitet, såvel som det rammer alle andres aktivitet.

2 . fjern mulihederne for en sidter kan angribe (det er også nemt i instilingerne)

Kan kun lade sig gøre efter X antal dage. Fx de efter 20 dages uafhængig sitning, vil kontoen blive blokeret fra at angribe, blandt andet.

3 . de muliheder jeg har her der kan man også begranse antal byer en spiller kan tage (tor så det her er til speed server men kan man her så kan man nok også på ander)

Kan ikke lade sig gøre - vi kan ikke begrænse antallet af byer, man kan tage.
Og dette kan hellere ikke lade sig gøre på Speedservere (bekræftet af CM med speedserver).

4 . og det er også mulidt og gøre så en server starter op igen uden folk kan skifte navn på den

Hvordan ville det hjælpe på dualkonti, at man ikke skal kunne skifte navn?

også til sidst jeg har styret 15-20 spil og 5-10 hjemmesider jeg ved udmærket hvad man kan se og gøre hvis man vil
så inten biller admins jer noget ind ellers ved de bare ikke beder selv og ved der er et par admins her der har styr på det så
lad dem komme på banen og forklare jer det det jeg ikke selv kan se har de forklaret mig findt
de har styr på det
tw kam meget meger ind i tor

Selvfølgelig er der meget man "kan" gøre, men det skal programmeres først - hvilket ikke sker herfra, men fra udviklerne hos InnoGames. Disse udviklere skal godkendes og programmere disse indstillinger før de kan bruges.
Selvom det lyder af én lille ting, der skal ændres, kan det stadig tage et længere stykke tid at programmere det.
Hertil vælger de om det er en indstilling/funktion der skal bruges og om det er noget de skal bruge tid på.

og vil da anbefale jer og finde servervasonen så i selv kan se hvad den kan
i må ikke gå onlien med den men i må bruge denpå et lan på lukket netværk
for det har jeg spurt om og det er heldt ok med dem
de ser det som reklame lige indtil i åbner op til nette så er det ikke lovlidt meger
i kan så gar få opdat til vasonen fra dem

TWLan er et hobbyprojekt, der kun er i version 1.4.3 - den kan ikke i nærheden af det samme som Tribal Wars kan.
TWLan fik lov til at lave dette, så de kunne spille det offline med deres venner, i sin tid.
Dette er dog stadig gældende og derfor må spillet ikke tages online.

men har tiget stille med jeg har den her for at se hvor tåblidt der bliv svaret ALDT JEG SIGER KAN LADE SIG GØRE og lidt til som også kunne hvare en løsning

Der findes ikke en version af det script, der kan måle sig med den version vi er ved nu, og det laves ikke sidenløbende med Tribal Wars - de har funktioner vi ikke har, da de laver det selv, og omvendt.

og den enste grund til at det med at låse til en ip ikke kan lade sig gøre det er fordi de fleste mobiler køre på proksy server og opera laver jers ip om

Mobiler, der kører på deres eget netværk, kan komme til at dele netværk med andre, hvilket vil sige, at flere af jer sagtens kan ende med at dele IP, selvom i ikke er i nærheden af hinanden som sådan.
Derfor ville denne IP blokering ikke være brugbar.

-----------------

Alt i alt The Cleaner, så snakker du meget om hvor meget du ved, men sandheden er, at du langt fra ved det hele, kan jeg konstatere.
Selvom mange af dine forslag er gode, så kan de desværre ikke bruges.

Du kan sige dem igen og igen (∞), men det gør ikke at de fungere eller kan udføres i realiteten.
 
Senest redigeret:

Newplayer*

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Jeg er en som ikke bruger meget plus, det i henter på diverse fordele skal jeg hente et andet sted og her er farming det eneste, så hvis vi skal gøre det lige for alle skal man jo også afskaffe de plus fordele?

Og det med navne skift du skriver forsår jeg ikke en brik af
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
hvis folk ikke skiftr navnså ved man hvem man skal nekke ned først

og det med man ikke kan begranse byer hmmm måske men spiller man på de server der vare 2-3 timer så er det kun mulidt og tage 5-10 byer også kan man ikke tage fleger så hvis det ikke er i instilingerne så har de koderne til det fra ander instilinger
også må man jo bede om at få dem her på også

i kan måske ikke se folk smutter fra tw alle jegsnakker med smutter alene af den grund tw er blivet et spil der ikke kan vindes uden man spiller dual eller er på 24/7 eller er en af de par solo spiller der er sammen med dual spillerne


men igen vis mig jeg ikke har rat også lav en server der køre minst 3 ganne med samme intiling
men igen får jeg rat så diskoter vi det ikke meger så køre alle server bare sådanne

jeg vil væde med vi kan få 1000-2000 bruger på sådanne sever og noget skal vi havde gjort hvis vi ikke vil lukke tw i dk
 

tuborgchefen

Spilentusiast
Reaktionsscore
1
hvis folk ikke skiftr navnså ved man hvem man skal nekke ned først

og det med man ikke kan begranse byer hmmm måske men spiller man på de server der vare 2-3 timer så er det kun mulidt og tage 5-10 byer også kan man ikke tage fleger så hvis det ikke er i instilingerne så har de koderne til det fra ander instilinger
også må man jo bede om at få dem her på også

i kan måske ikke se folk smutter fra tw alle jegsnakker med smutter alene af den grund tw er blivet et spil der ikke kan vindes uden man spiller dual eller er på 24/7 eller er en af de par solo spiller der er sammen med dual spillerne


men igen vis mig jeg ikke har rat også lav en server der køre minst 3 ganne med samme intiling
men igen får jeg rat så diskoter vi det ikke meger så køre alle server bare sådanne

jeg vil væde med vi kan få 1000-2000 bruger på sådanne sever og noget skal vi havde gjort hvis vi ikke vil lukke tw i dk


det er da det mest underlige jeg har læst længe hvorfor skal man ikke have muligheden for at skifte navn haha det har altid været en mulighed aat skifte navn så hvorfor stoppe med det nu
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
tjaaa måske fordi folk gemmer sig bag forskelige navne det er jo stor fordel ved at vide hvems ens naboer er

og mange mener de er beder ind alle ander men de tør ikke spille solo og de tør ikke køre med samme navn
så spørsmålet er om de overhovedt er gode nok

men som jeg skiver i de ander tråde server for alle så du skal da også havde lov og havde en der vil passe til det du ønsker
og hvis der er to amenlige som dem der er nu også en som jeg siger så er der server for alle og folk kan vælge hvad de vil gå på
også løser problemet sig selv dog vil i nok opdage jeg har rat og de amenlige server vil blive en del tomme
men så må i jo tilpasse jers spil efter det
 

tobi4981

Spilentusiast
Reaktionsscore
2
Du Findern ok Hurtigt Ud af hvem din nabo er Hvis du har de rigtige forbindelser og du kan vel altid se hvor hurtigt han gror
 

Danielh007

Nybegynder
Reaktionsscore
0
men som jeg skiver i de ander tråde server for alle så du skal da også havde lov og havde en der vil passe til det du ønsker
og hvis der er to amenlige som dem der er nu også en som jeg siger så er der server for alle og folk kan vælge hvad de vil gå på
også løser problemet sig selv dog vil i nok opdage jeg har rat og de amenlige server vil blive en del tomme
men så må i jo tilpasse jers spil efter det

Hvis det er at du har ret, hvorfor er der så ikke flere der støtter op om forslaget?
Tribal Wars har nu kørt i 10 år, så skulle det da være mærkeligt om de ikke har gjort et eller andet rigtigt.
Som flere også har skrevet, blandt andet Community Manager, så kan mange af de ting du foreslår slet ikke lade sig gøre, og jeg tvivler helt ærligt på at InnoGames vil bruge en masse tid på at tilføje nye indstillinger, hvis der kun er en eller to der støtter forslaget, og en del flere der nedstemmer forslaget.
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
du kan jo bare få admins til at spøre folk det er jo meget få spiller der er her inde

men start en server så ser vi jo hvor mange der støtter op om det

og ja tw har kørdt 10 år så det er søvlidt vi er gået fra 5000 spiller på server 3 til kun 500-600 på dem der starter nu
der er mange minder brøder tw er gået glip af fordi ders storbroer ikke har kunne klare sig i tw og derfor ikke roser spillet

hmmm og det jeg skiver kan lade sig gøre men i er her kun for at brokke jer fordi i ved hvis der kommer sådanne en server så er de ander tomme fordi folk er træte af dual kontoer som køre 24/7


nu prøver jeg og skive det igen det jeg siger der skal køre på sådanne en server
det du har læst er ønsker til hvad de kan lave fram over


servern med begranset farm mulihed (det kørte på cl 3) koth byer 100 stk fra start hvor man skal havde 95 som stamme for at vinde
det har også kørdt før natbonusen tjaaa den kan man jo sedte som man vil i instilinger og muliheden forat en sidter kan sedte og angribe
vil jeg tro den kan gå ned på 1 dag også som jeg skiver så kan admins gantert finde fleger instilinger der vil
fjerne mulihederne for nogen kan udnyte at de har aldt for meget fritid og nogen er dual

aldt der står det kan man

også som jeg skev tiliger som du så har læst hvor jeg har spillet på server i tw hvor man hvor begranset til at kun kunne tage et vist antal byer og det kan man ikke i instilingerne her siger admins


men igen bed admins om at spøre folk hvad der gør de stopper så ser vi om jeg har rat jeg har skevet med folk på de sidste 5 server eller meger så jeg ved godt hvad de vil svare
 
Top