simcity spillet

belastning

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
så blev det forbudt at bytte kontoer.. det kan man så kun gå ud af det er fordi vv har admin i sin hule hånd. og de nu kan klar sig lidt den vej. det er selvfølgelige kun noget alle andre gisner om.
men skidt med det, endnu engang har det vist sig admin kan ødelægge et spil toltalt. jeg stoppede af samme grundt med tarvian.
store spiller angribe helt små spiller, som aldrig kan få et ben til jorden. små spiller kan ikke overtage en større konto. nej det lader vi bare stå til dem som har mandskab til at tage dem. hvis man kan klog, kan man jo gemme sig, og tage barbar. til at der bliver mindre og mindre spiller tilbage i denne verden 1 her. og de som vinder spillet er så dem som har kunne gemme sig og simme sig igennem spiller. Tribal WARS det skal vi vist havde oversættet til at simcity..
prøv bare at tjek top 20. og se hvor mange barbar byer og gratis byer folk få af nogen som stoppet. så i da selv regne ud hvem der vinder et krigsspil. det er simcity spillerne der vinder,
så kom igang admin og få noget krig ind i et krigsspil. :eek::eek:
 

Neyoo

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Hah har du helt ret i, har selv lagt mærke til a mange a de store spillere bar tager barbar-byer.. ^^ - Mærkeligt nok så syntes jeg os a ~VV~ har admins i deres ''hule-hånd'' .. Eller hva?.. o_O -

La mig forklare dette.. Det er imod reglerne a bytte konti osv. - Men alligevel ka vv få lov a bytte osv.. Sån en som mig jeg stoppet med game her for et par månd siden.. og gav selvfølgelig min konti videre til en go' ven som uheldigvis er stoppet pga ''Time is money?'' :eek: - Ga min konti videre og han ga den så videre pga 2konti... MÅ HAN IKKE HA!. - og ham som så fik den er selvfølgelig stoppet og så står jeg tilbage og enlig gerne ville spille igen da jeg har tid til det nu.. og de byer som jeg nu har taget i tidensløb er de gamle Spillere fra -WW- selvfølgelig begyndt a ta.. ''Sån a ta jeres gamle spillere ud? - Not a very good idea'' - Så er konti'en jo inaktiv og blir selvfølgelig lavet ind til barbar-byer så ka Bugsy / tobias2008 og alle de andre fra 6 1/2 og de andre gamle stikkere fra den gamle stamme -WW- jo bar ta' løs a mine byer..


Latterligt efter min mening.. Ser du.. Ingen ejer a gamle konti.. Ham som fik den er stoppet og konti'en flyder afsted imens ''Sk's spillere tager mine byer'' - Er det ikke en skam a la en min gamle konti stå?.. - Jo ikk?..

andre admins som ikke syntes?.. Hvorfor?.. pga VV styre dem .. - igen VV i erklære krig og krig.. pff men erklære i krig imod?.. det kommer jo ingen vegne.. Det hedder TribalWARS som i selv siger .. så kør efter det.. WARS!.. bange for a squ komme tilbage og ta de byer som The Dane / bugsy og hva de ellers hedder har nuppet for mig.. ^^ - så tænker i nok!.. The-Dane/bugsy er ikke med i VV!!!!!..

Ej 1-0 til jer med WORD UP!. - Nogle -VV- spillere omkring mig som ved a de byer har nu ikke er helt fair a ha taget.. -

-Tøse spil?.. aye ka vi godt kalde det..- enda -WW- Spillere ville stikke hinanden end a komme ud a deres spil.. Latterligt.. Word up og læs hva hjemmesiden i besøgte hed da i starten.. ^^
 

Storm

Elite medlem
Reaktionsscore
1
så blev det forbudt at bytte kontoer.. det kan man så kun gå ud af det er fordi vv har admin i sin hule hånd. og de nu kan klar sig lidt den vej.

Mærkeligt nok så syntes jeg os a ~VV~ har admins i deres ''hule-hånd'' .. Eller hva?

Hvis i tror Admins på nogen som helst måde, hjælper eller tillader mere for bestemte spillere/stammer, så tager i grueligt fejl. Men det er vel nemmere at skyde skylden på Admins, når i ikke kan få jeres vilje?

endnu engang har det vist sig admin kan ødelægge et spil toltalt

Igen tager du fejl. Admins bestemmer ikke slagets gang.

små spiller kan ikke overtage en større konto. nej det lader vi bare stå til dem som har mandskab til at tage dem.

La mig forklare dette.. Det er imod reglerne a bytte konti osv. - Men alligevel ka vv få lov a bytte osv.. Sån en som mig jeg stoppet med game her for et par månd siden.. og gav selvfølgelig min konti videre til en go' ven som uheldigvis er stoppet pga ''Time is money?'' - Ga min konti videre og han ga den så videre pga 2konti... MÅ HAN IKKE HA!. - og ham som så fik den er selvfølgelig stoppet og så står jeg tilbage og enlig gerne ville spille igen da jeg har tid til det nu.. og de byer som jeg nu har taget i tidensløb er de gamle Spillere fra -WW- selvfølgelig begyndt a ta.. ''Sån a ta jeres gamle spillere ud? - Not a very good idea'' - Så er konti'en jo inaktiv og blir selvfølgelig lavet ind til barbar-byer så ka Bugsy / tobias2008 og alle de andre fra 6 1/2 og de andre gamle stikkere fra den gamle stamme -WW- jo bar ta' løs a mine byer

Selvfølgelig. Hvis man stopper er det ens eget problem, og det er vel til at regne ud, at byerne vil komme under angreb på et tidspunkt? Der skal heller ikke være forskel på spillere som starter, ved at vi bare "giver" konti ud til højre og venstre.

Desuden MÅ MAN IKKE HA 2 konti. Det vidner om multiaccounts og det er stadig imod reglerne. Og nej, man må heller ikke bytte konti. Det der overrasker mig mest her, er at i siger det er sket, men aldrig har taget kontakt til Support. Så er det da klart at det sker uden straf.

I bund og grund, er denne tråd ikke andet en tuderi, fordi man har stoppet og fortrudt, ikke kan klare sig i spillet, eller fordi man ikke har læst reglerne ordenligt igennem. Er det et problem, så er det nok ikke det rigtige sted at spille.
 

belastning

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
hvor er du henne storm. halvdelen af alle større kontoer har nye ejere. jeg kan finde de første 20 til dig..

har ikke så meget imod du skrive. man kan altid give admin skylden, det vist bare i ingen ansvar tager her..

kan godt være i ikke bestemmer slages gang, men ved der komme mindre og mindre spiller ind, som ikke kan bygge sig op på nogen måder. så komme i jo til at bestemme det, nå i skriver der ikke må byttes kontoer. og i må da også havde en mistanke siden i ligepludseligt skriver det ud til alle..

jo flere der stopper jo mindre starter igen. da en masse cimcity spiller tage nemme byer, som gør spillet kedligt.

og det er vel jeres opgave at gøre spiler til det er der. men tro da bare vi køber det nye simcity istedet for..
gå nu ind på tavian og se hvor mange der spiler der inde. skal siges da jeg startede der ind, ved der ca 12000 spiller på de 2 verdner der var. nu er der 1200 hvor de 50 er aktive.

det samme sker med det her spil hvis I ikke kan finde ud af gøre det mere spændene..
 

Neyoo

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Aldrig taget kontakt til en admin?.. Word up. - Ikke engang jeres egen admin har noget imod a man bytter konti eller Gir den væk.. hvis du er så Sikker på din sag som det lyder så har jeg da hel side hvor en admin ikke følger ''reglerne'' eller iværtifald siger han ikke noget med a det er imod reglerne.. - Det burde det ellers være sån.. samt reklamer om nogle ting som han nok ikk li' burde.

En tude profil?.. hah.. Du tager vist nok lige lidt fejl der champ.. -
Og forresten læs op på sagen hvis du gik mer i dypten så ville du finde ud a at som jeg ga min gamle konti til GAV DEN VIDERE!.. da det imod Tribalwars's regler a ha 2konti's.. så igen BUMP!. læs før du begynder på a skrive..

og a admin ikk tager parti?.. ahhhh... det vist nok li' løgn ...
 

Storm

Elite medlem
Reaktionsscore
1
hvor er du henne storm. halvdelen af alle større kontoer har nye ejere. jeg kan finde de første 20 til dig..

Hvis større konti har nye ejere, er det nok sket fordi de har aftalt at give dem væk. Det er tilladt. Det der ikke er tilladt er at bytte konti. Der er væsentlig forskel.

har ikke så meget imod du skrive. man kan altid give admin skylden, det vist bare i ingen ansvar tager her..

kan godt være i ikke bestemmer slages gang, men ved der komme mindre og mindre spiller ind, som ikke kan bygge sig op på nogen måder. så komme i jo til at bestemme det, nå i skriver der ikke må byttes kontoer. og i må da også havde en mistanke siden i ligepludseligt skriver det ud til alle..

jo flere der stopper jo mindre starter igen. da en masse cimcity spiller tage nemme byer, som gør spillet kedligt.

og det er vel jeres opgave at gøre spiler til det er der. men tro da bare vi køber det nye simcity istedet for..
gå nu ind på tavian og se hvor mange der spiler der inde. skal siges da jeg startede der ind, ved der ca 12000 spiller på de 2 verdner der var. nu er der 1200 hvor de 50 er aktive.

det samme sker med det her spil hvis I ikke kan finde ud af gøre det mere spændene..

Allerførst, hvilket ansvar mener du at vi skal tage? Vi skal tage ansvar for, at spillet er bygget op på en måde, som vi ikke styrer, da vi ikke er udviklerne?

Nu har jeg selv meget erfaring med diverse andre browserspil, og jeg er enig med dig i, at det er surt. Men igen er det ikke os (Admins) der bestemmer disse ting.

Der kommer skam spændende ting meget snart, men der er næsten ikke nogen som har mere tålmodighed. Jeg forstår godt, at der er blevet ventet i meget lang tid på en ny verden og en CM som kan sætte det i gang. Og grunden til at man ikke må bytte konti osv. er fordi reglerne er blevet opdateret. Der sker meget på et halvt år, hvor de ikke bliver opdateret, da der mangler en CM. Hvis folk bare gad og læse forummet lidt mere, ville dette være åbenlyst.
 

Storm

Elite medlem
Reaktionsscore
1
Aldrig taget kontakt til en admin?.. Word up. - Ikke engang jeres egen admin har noget imod a man bytter konti eller Gir den væk.. hvis du er så Sikker på din sag som det lyder så har jeg da hel side hvor en admin ikke følger ''reglerne'' eller iværtifald siger han ikke noget med a det er imod reglerne.. - Det burde det ellers være sån.. samt reklamer om nogle ting som han nok ikk li' burde.

Jeg synes lige du skal komme med beviser, før du slynger teorier og påskyldninger ud.

og a admin ikk tager parti?.. ahhhh... det vist nok li' løgn ...

Igen, kom med beviser.
 

Neyoo

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Hah.. ka nemt komme med beviser... - har du en msn eller en email så ka jeg sende det til dig.
 

LiamAird

Elite medlem
Reaktionsscore
7
Nu må jeg da lige bryde ind her, da det var mig der behandlede din anmodning Neyoo.

Og det eneste jeg kan sige er: Hvordan kan du udfra hvorfor samtale, gå ud fra at jeg tager parti et i spil? Du naevnte ikke hvilken stamme du spillede i foer i tiden?

Så hvordan du kan antyde at jeg tager et stamme parti, flyver mig over hovedet :)
Ligeledes med belastnings skrivelse?
Hvad er det der får dig til at tro dette?? Nogen specielle ting, episoder?

Som storm siger, vi styrer ikke hvordan slagets gang går. At i eventuelt taber en krig, hvilken jeg ikke gider saette mig ind i, skulle vaere vores skyld?
Hvad tror du vi er her for? At få en masse spillere til DK, lade dem forme to store stammer, for derefter at "styre" den ene? Det må da vaere en joke?


Forskel på at GIVE KONTI VAEK & BYTTE KONTI

Give konti vaek
For at dette skal goeres korrekt skal dette foregå således:

Spiller A vil overtage spiller B's konto.
Spiller A saetter sin konto til sletning. Venter 5 dage, til den er slettet. Får DEREFTER koden til spiller B. Logger ind og aendre koden og email, hvilket begge parter skal validere via email link.

Bytte konti
For at dette skal goeres korrekt, skal det foregå praecis som det foerste eksempel. Og da man ikke kan goere det, da begge ville kende hinandens koder, ville dette bryde reglerne. Mange af §1's regler bliver brudt af dette :)
 

Yan88

Veteran
Reaktionsscore
0
så blev det forbudt at bytte kontoer.. det kan man så kun gå ud af det er fordi vv har admin i sin hule hånd. og de nu kan klar sig lidt den vej. det er selvfølgelige kun noget alle andre gisner om.
men skidt med det, endnu engang har det vist sig admin kan ødelægge et spil toltalt. jeg stoppede af samme grundt med tarvian.
store spiller angribe helt små spiller, som aldrig kan få et ben til jorden. små spiller kan ikke overtage en større konto. nej det lader vi bare stå til dem som har mandskab til at tage dem. hvis man kan klog, kan man jo gemme sig, og tage barbar. til at der bliver mindre og mindre spiller tilbage i denne verden 1 her. og de som vinder spillet er så dem som har kunne gemme sig og simme sig igennem spiller. Tribal WARS det skal vi vist havde oversættet til at simcity..
prøv bare at tjek top 20. og se hvor mange barbar byer og gratis byer folk få af nogen som stoppet. så i da selv regne ud hvem der vinder et krigsspil. det er simcity spillerne der vinder,
så kom igang admin og få noget krig ind i et krigsspil. :eek::eek:

Jeg kan godt følge dig her. Det jeg så synes er mest irriterendem er når ens stammevenner sletter deres konti, og fjenden får 500 gratis byer. Jeg syns da at det er urimeligt, at byerne ikke kan blive i stammen, men sådan er det jo bare :mad:
 

Sbye

I træning
Reaktionsscore
0
Jeg kan godt følge dig her. Det jeg så synes er mest irriterendem er når ens stammevenner sletter deres konti, og fjenden får 500 gratis byer. Jeg syns da at det er urimeligt, at byerne ikke kan blive i stammen, men sådan er det jo bare :mad:


Shit happens :) man harloyaespillerog uloyale :) sådan er det altid
 

Spamburg

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Ej helt seriøst lad dog vær med at brokke jer.. Han er lige kommet og gør det bedste han kan.. Nej spillet er ikke fejlfrit men det er der næsten intet der er! synes lige i skal give holdet en chance før i dømmer dem! De er altså kun 3!! De køre et helt spil alligevel det synes jeg sgu da er flot. Men det eneste i gør er bare at finde nole dårlie ting frem i stedet or at finde det gode!! Læste faktisk noget idg der stod: "Smil og få et bedre hjerte.".

Spamburg
 

VeLuX

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Jeg vil også skrive at jeg som den eneste er med i VV på verden 1, Men jeg har intet med Verden 1 at gøre, Vi har interne regler ang. det
 

explanation?

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Forskel på at GIVE KONTI VAEK & BYTTE KONTI

Give konti vaek
For at dette skal goeres korrekt skal dette foregå således:

Spiller A vil overtage spiller B's konto.
Spiller A saetter sin konto til sletning. Venter 5 dage, til den er slettet. Får DEREFTER koden til spiller B. Logger ind og aendre koden og email, hvilket begge parter skal validere via email link.

Bytte konti
For at dette skal goeres korrekt, skal det foregå praecis som det foerste eksempel. Og da man ikke kan goere det, da begge ville kende hinandens koder, ville dette bryde reglerne. Mange af §1's regler bliver brudt af dette :)

Kan ikke rigtig se hvorfor nogen ville oenske at bytte konto, men saavidt jeg kan se ville det kunne klares ved hjaelp af en trejde part der ikke er tilknyttet en konto paa den verden. Det giver foelgende:

Spiller A vil bytte med spiller B
Spiller C overtager konto A og skifter kode etc.
Spiller A overtager konto B og skifter kode etc.
Spiller B der nu ikke er tilknyttet nogen konti overtager konto A

Altsammen klaret paa et par min og foelger .net reglerne for overtagelse a kontoer :)
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Ja så simpelt er det. Men uanset hvad admin gør så er det spillerne der skaber spillet. Hvis alle der spiller kun vil holde i hånd og bytte tribalhugs, som der er sket i nogle verdener (eller for den sags skyld spille mergewars) (Kender både en her og på .no). Så er der ikke meget admin kan gøre. desværre :(
Det eneste der så er at gøre er at vi som spillere tager os selv i nakken og skaber et spil der er værd at spille. For fejler vi det, så ligger vi som vi har redt.
 

explanation?

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Hvis du gerne vil have krig saa skal du proeve start spurten paa .net, der er der sku ingen mercy^^ Jeg har set top spillere der maatte give op fordi de loeb sammen med de forkerte :)
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Det er vel altid risikoen :p Ville ikke være sjovt at spille hvis der ikke er risiko for at tabe (eller vinde naturligvis). Derfor jeg savner en ny verden at begynde i her på .dk. Håber på at det bliver udfordrende og spændende, men ellers er der jo .net eller .de, men du har ret der skal man være skarp og helst have sine venner omkring sig. Ellers bliver du nemt adlet meget hurtigt :D
 

explanation?

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Hvis du gerne vil have lidt sjov saa lad os starte ved siden af hinanden, ville vaere godt med lidt udfordring i starten :) Men jeg ville foreslaa du finder dig en co player eller to saa du daekker alle 24 timer :).
 
Top