Skandinaviske Speedrunder

Storm

Elite medlem
Reaktionsscore
1
Kære TW spillere.

Efter en god snak med den norske CM og den svenske CM, har vi besluttet at indføre Skandinaviske Speedrunder. Dette betyder, at der i fremtiden vil være Verdener som bliver hostet af Sverige, hvor danskere, nordmænd og svenskere kan kæmpe om førstepladsen som f.eks. største spiller, spiller med de fleste byer osv.
Dette er ikke Scandinavian Wars.

Den svenske Support vil derfor også have både danskere og nordmænd til at besvare spørgsmål fra deres respektive lande. Desuden opretter vi et forum i hvert land til Speedrunder, så har i spørgsmål, guides osv. kan i oprette jeres tråde/emner derinde.

Den første Speedrunde starter d. 02/06-2010 kl. 18.00. Husk at der vil være begræsninger, så det er først til mølle princippet. I kan læse mere om indstillingerne, spillerantal osv. i linket herunder:

Skandinaviske Speedrunder

For at gøre dette endnu mere attraktivt, gives der muligheden for at vinde Plus Point. Læs i linket herunder, hvor meget og hvilke runder det drejer sig om:

Nye Speedrunder

Vi håber at i vil få en god og sjov oplevelse med det. :) Og vis dem nu at Danmark er bedst. :cool:
 
Senest redigeret:

Spamburg

Elite medlem
Reaktionsscore
0
ja den engelske er syg i hovedet godt at se dig igen haha, der for holder jeg mig til portugal

... Men det er ellers meget sjovt i den engelske :)

Fatter ikke en **** portugisisk.. og jeg har det sådan, så hvis jeg ikke kan sproget, joiner jeg ikke serveren...:cool::cool::eek::rolleyes:;):p
 

liverpoljer

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
skriv en pm på mit navn på se liverpoljer hvis du vil lave lave en alliance med mig ligger altid i nordøst
 

Storm

Elite medlem
Reaktionsscore
1
øh hvad skal vi med de link laptop-freak ?

Jeg tror han ville lave sjov ved at pointere, at vi ikke har speedrunder i vores lands speedopsætning. :rolleyes:

Ang. Plus Point, så overfører vi imellem konti hvis det ønskes. Dvs. vinder du på din svenske konto, kan du skrive til Sveriges Support (hvor der nu er danskere til at hjælpe de danske spillere), og så vil det blive klaret derfra.
 

dræberdaniel

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
hvis jeg køber 1500 plus point er det så muligt at få taget 200 plus point til svensk server? fordi jeg vil godt prøve speed der men jeg vil også have plus på dk
 
Top