Skandinaviske Speedrunder

dræberdaniel

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
møg så hvis man vil have 30 dage + på svensk server og 150 dage på dansk server så skal man købe de små og dyre + pakker på svensk server hvis man vil spille med plus der? det synes jeg ikke er så smart igen. Men ellers tak for hjælpen

ps: jeg søger ally til næste speed runde
 

liverpoljer

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
hej dræberdaniel, har aldrig prøvet at have venner på en speed server men det skal da prøves, så vi kan da godt lave en alliance jeg ligger nord øst
 

Spamburg

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Men liverpoljer, kan da godt ligge mig i nord-øst selv om jeg ikke der vant til det..
 

schultz

Nybegynder
Reaktionsscore
0
to minutter jeg har aldrig prøvet at det gik mere end 2 sek på de svenske speed :confused:
 

Lauras

Veteran
Reaktionsscore
0
hvis det er som før, skal man have en svensk konto, og så bliver de sadt der på

Nej.. man lavede en svensk konto for at have de plus man skulle bruge for at kunne starte på SW, men pluspoints blev indsat på den konto man ville have i dit eget land.

Så de bliver afregnet som Storm har beskrevet :D
 

Lauras

Veteran
Reaktionsscore
0
hvis jeg køber 1500 plus point er det så muligt at få taget 200 plus point til svensk server? fordi jeg vil godt prøve speed der men jeg vil også have plus på dk

Du kan ikke flytte dine plus fre en landeserver til en anden. Du kan kun flytte dem mellem de verdener du spiller på hvor du har købt dem, altså er de købt på .DK så kan de flyttes mellem alle 5 verdener, og er de købt på .net kan de flyttes mellem alle de verdener der er der også speed servere :D
 
Top