Slut

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Grundet min integritet og respekt overfor support har jeg udeladt alle årsager.

Men jeg er som lovet stoppet og har været det siden i formiddags. Jeg kommer ALDRIG igen til at spille igen. Jeg holder retten til at nyde min ferie og vil ikke blive i spillet for enhver pris.

Jeg glæder mig stadig til at se alle inviterede til min tværstamme tværverden TW komsammen d. 13. Jeg glæder mig til at møde alle.
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
En kort og sober version af grunden til jeg stopper er at jeg ikke gider at spille med folk der rykker 7 felter i ludo når de har slået en 6'er. Når de så bliver taget i det beskylder de ham der ligger forrest for at gøre det samme også selv om de ved det ikke er sandt. Den slags misundelse og bagvaskelse gider jeg ikke høre på længere. Dette er ganske kort hovedårsagen.

Jeg håber at alle der har respekt for mig og denne holdning til tingene også vil tage afstand fra denne slags handlinger og personer. Jeg mener endvidere at der mangler en regel imod den slags tåbeligheder. Det er simpelthen sørgeligt at selv børnene udviser en mere moden holdning til reglerne end visse voksne.
 

Alex89

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Kan sgu godt forstå din grund til at stoppe, for det er fandme en træls ting :(

- Men ellers så tak for et sjovt og godt spil :) Og specielt for SW 2010 det var nemlig hammersjovt at prøve :)
 
Top