Sommarturnering 2012

Status
Ikke åben for yderligere svar.

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
- ANNONCERING OVERSAT FRA DET SVENSKE FORUM -​


Sommertournering 2012

Nu hvor sommeren er her har I måske mere tid til at spille speeds derfor virker det som om en speedtournering er en god idé.
Læs indlæget igennem, specielt reglerne og find så 4-5 spillere og skriv til mig (red. Boefst på .se).
Sig det gerne videre til andre spillere på de forskellige verdener, desto flere hold, jo sjovere bliver det og jo større bliver gevinsten!

Præmier
Medlemmerne i den vindende stamme:
Premiumpoint aghængig af hvor mange hold der deltager i tourneringen.

Medlemmerne i stammen som kommer på anden pladsen
Premiumpoint aghængig af hvor mange hold der deltager i tourneringen.
(Mindre end vinder stammen.)

Medlemmerne i stammen som kommer på tredje pladsen
Premiumpoint aghængig af hvor mange hold der deltager i tourneringen.
(Mindre end stammen som kommer på anden pladsen.)

*Tilføjer måske flere præmier senere.

Indstillinger

Vigtige indstillinger
  • 4 timers speed mellem klokken 19:00 og 23:00.
  • 4 spillere pr. stamme under kampene, I må have en reserve på holdet, dvs. 5 spillere hvoraf 4 spiller. I behøver ikke have en reserve, men det kan være godt da kampenen ikke vil blive flyttet hvis nogen ikke kan spille.
  • Stammen som har flest point når runden slutter vinder
  • For detaljerede indstillinger se nedenfor!
Se spoileren i den svenske annoncering!

Afhængig af antallet af hold der stiller op tilføjer jeg måske en speed hvor man starter med lidt flere byer.
Dvs. man møder hinanden 2 gange, en gang med lav start og en med høj og flere byer.

Regler
  • Samme stammenavn og tag i alle kampene, ikke mere end 1 stamme pr. hold, stammen skal være klar indenfor 5 min. fra start.
  • Samme brugernavn på samtlige spillere som I har angivet i jeres i tilmelding.
  • Kun en IP-adresse pr. spiller pr. kamp.
  • God tone overfor modstandere og andre indblandede.
  • Ingen scripts som strider mod spillets regler.
  • Ud over det gælder de vanlige spilregler: Regler
OBS!
Hvis I ikke følger reglerne vil det få konsekvenser, at sige "jeg vidste det ikke" vil ikke være godt nok.
Hvis I bliver udelukket vil jeg ikke se klager på forum, det vil lede til udelukkelse fra resten af kampene, alt tages i supporten.

Uddybelse af regler og konsekvenser
Samme stammenavn og tag i alle kampene, ikke mere end 1 stamme pr. hold, stammen skal være klar indenfor 5 min. fra start.
Enkel regel at følge, for at I ikke skal bryde reglen er det besluttet at holdkaptajnen altid skal oprette stammen og gøre dette med det samme runden startes. Alle medlemmer ska være med i stammen indenfor 5 minutter.
Konsekvens for regelbrud: Om ni inte klarar av att följa regeln får ni en varning. Om ni inte efter varningen rättat till misstaget blir det någon form av avdrag. Om ni upprepade gånger match efter match inte följer regeln blir det större konsekvenser.

Samme brugernavn på samtlige spillere som I har angivet i jeres i tilmelding.
Også denne er enkel at følge, samme brugernavn som I har angivet i jeres tilmelding.
Konsekvens for regelbrud: Avstängning hela matchen, dvs laget spelar med en spelare mindre.

Kun en IP-adresse pr. spiller pr. kamp.
For at I ikke skal co-spille (spille dual) på en konto vil det kun være tilladt at have en IP-adresse under en kamp. Så sørg for I sidder ved rigtige pc og på rigtige Internet når I logger ind. Det er under ingen omstændigheder tilladt at skifte IP-adresse under en kamp.
Konsekvens for regelbrud: Udelukkelse fra resten af kampen.

Ingen scripts som strider mod spillets regler.
Laver dette som et separat punkt da der er mange der bruger ikke-tilladte scripts. Læs reglerne grundigt igennem!
Har I nogle spørgsmål er det bare at kontakte mig (Red. Boefst).
Konsekvens for regelbrud: Udelukkelse fra resten af kampen.

Tribalwars regler
I skal følge de almindelige regler, læs dem igennem!
Konsekvens for regelbrud: Udelukkelse fra resten af kampen.

Tilmelding
For at være med i tourneringen skal I tilmelde jer hos mig (red. Boefst) inden søndag 01.07.2012 klokken 20:00.
Det som skal være med i tilmeldingen er:

  • Stammenavn:
  • Stamme tag:
  • Spiller 1 (Holdkaptajn):
  • Spiller 2:
  • Spiller 3:
  • Spiller 4:
  • Reserve:
Kontaktoplysninger:
Skype: Zidrocs
Har I ikke skype så skriv pm på forumet (red. HER kan skrives til Boefst).


- ANNONCERING OVERSAT FRA DET SVENSKE FORUM -​
 
Status
Ikke åben for yderligere svar.
Top