sortering af off. rapporter

anje

Veteran
Reaktionsscore
3
Var det ikke muligt man i lighed med indkomne rapporter kunne lave så man kan lave grupper til offentlige rapporter?

har efterhånden en meget lang side jeg skal ned når jeg skal offentliggøre ex. 10 rapporter på en gang, så skal jeg f.eks. 100 ned for at kunne trykke fremsend
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Der er sån en dejlig bar ude i siden.. den går lidt hurtigere end og scrolle xD
 

anje

Veteran
Reaktionsscore
3
deka for fanden da.....ved jeg godt, men det tager sgu da stadig en krig med alle de rapporter jeg pt. skal poste ikke
 

anje

Veteran
Reaktionsscore
3
ja det er skam overvejet, men kan jo ikke fjerne rapporter der, som jeg samtidig smider i forum vel
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Du kan da bare lave flere grupper til selve rapporterne så.. du kan sagtens offenliggøre/fremsende en rapport 2 gange jo :huh:

Personligt har jeg ikke brugt mappen med offentliggjorte rapporter mere end 3 gange ialt eller sån noget.. finder da bare de rapporter jeg ska bruge i mapperne og offenligør dem igen ;)
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Var det ikke muligt man i lighed med indkomne rapporter kunne lave så man kan lave grupper til offentlige rapporter?

har efterhånden en meget lang side jeg skal ned når jeg skal offentliggøre ex. 10 rapporter på en gang, så skal jeg f.eks. 100 ned for at kunne trykke fremsend

Lav en gruppe til inc. rapporter .. dubliker dem med script hvis du vil og bare offenliggør dem flere gange istedet for at søge igennem alle offenliggjorte rapporter hver gang :huh:

Hvis ik det er på grund af listen med offenliggjorte rapporter er for lang og søge igennem.. så nej, så ved jeg ik hva du mener..

Og det samme gælder at fremsende dem..
 

anje

Veteran
Reaktionsscore
3
der er forskellige rettigheder til rapporterne alt efter hvad der skal ses.

ligesom det er forskel på hvor de skal postes det sker jo man angribes af mere end en spiller

derfor vil det være smart i offentlige rapporter at kunne lave grupper så det blev lettere at offentlige gøre i forum
 

Foaly

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Så ideen er at dele dem efter hvor meget man kan se fx? så du har en til de spillere du stoler på og en til internt forum og en til externt forum fx?

Tror det dekani mener er om man i det hele taget kigger det igennem en gang til i de rapporter man har offentliggjort frem for bare at offentliggøre dem en gang til... Jeg ved personligt ikke om jeg syntes det er en god ide... tror ikke selv jeg ville benytte funktionen... Måske ville jeg hvis det var som standard opsæt... lidt ala farmassistent hvor du bare kan klikke på en knap og så sender den det du ønsker...
 

anje

Veteran
Reaktionsscore
3
nej....

det jeg gerne vil er at jeg f.eks. at sortere så jeg kan sige alle rapporter i en gruppe er på spiller x
alle i en anden gruppe er på spiller y

jeg skal ikke offentliggøre dem flere gange

men da jeg f.eks. nemt kan have 50 rapporter i min indbakke som ikke alle har samme rettigheder, er jeg dem igennem en af gangen og trykker offentliggør og ændre rettigheder m.m.

jeg smider dem IKKE i forum en af gangen.
når jeg er færdig med at ændre alle går jeg så i offentlige rapporter, og markere alle dem der nu skal bruges i en bestemt tråd, og det er så her jeg skal laaaaaaangt ned for at fremsende...

og det er her jeg gerne vil lave grupper sådan at jeg kunne lægge dem der var offentligtgjort over i en anden gruppe, så kun de nye er forrest det vil gøre det hele meget lettere
 
Top