Spøgelsesby!

Sunildo

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Hvordan kan jeg midste 100 spydmænd, på en by som jeg ved ikke har flere tropper. Idet jeg havde slagtet dem ifølge mine spejderer. Jeg ved også at byen havde været inkativ i flere dage. Så hvad er det så lige, som dræber mine plyndrings tropper. "spøgelser måske" :confused:
 

Maestro

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Hvordan kan jeg midste 100 spydmænd, på en by som jeg ved ikke har flere tropper. Idet jeg havde slagtet dem ifølge mine spejderer. Jeg ved også at byen havde været inkativ i flere dage. Så hvad er det så lige, som dræber mine plyndrings tropper. "spøgelser måske" :confused:

Hahaha det er jo det ældste trick i historien, det er jo muligt at sende sine tropper til opbakning i en Barbarby, så man kan komme af med konkurenternes tropper og bevare sine farme i fred.
 

bille

Senior medlem
Reaktionsscore
1
Hvordan ved du han var inaktiv ? d;
At han ikke stiger i point er ikke ens betydende med at han er inaktiv , da du ikke får point for tropper osv ! Og hvis folk har farmet/taget råstoffer fra ham har det været svært at bygge sig op !
Ved ikke hvem det drejer sig om, men hvis spilleren er i en stamme (antager det ikke er en barbar-by) kan han have spurgt efter støtte fra de andre, hvilket han har fået !

Ellers kan situationen være som Maestro beskriver :)
 

Sunildo

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Tak

:rolleyes::rolleyes: Ok. tak. jeg skal jo også lærer noget, og det slulle være på dan hård måde. Takker igen.
 
Top