spørgsmål

Tigereye

Forum Moderator
Reaktionsscore
0
Han stiller et spørgsmål, det er ikke ulovligt. Det er derimod ulovligt at poste hans navn, med mindre han har givet dig lov til det.

PS. jeg flytter dette indlæg til spørgsmåls forummet.
 

GummiBear

I træning
Reaktionsscore
0
det der ville jeg IKKE opfatte som et spørgsmål. Jeg synes det lyder som en fornærmelse eller noget (kommer dog an på hvad der er sket forud)
 

bille

Senior medlem
Reaktionsscore
1
Tror også vi skal have hele historien før det er muligt at komme med en fuldent konklusion !!
Og det er ikke bare din version , men begges ! Og beviser ville ikke skade !
 

Tigereye

Forum Moderator
Reaktionsscore
0
Fra reglerne:
Alle former for kommunikation skal foregå i en Høflig Tone. Det er dog tilladt at true og afpresse folk så længe der er tale om ting i spillet.

Eksempel

• Det er tilladt at kalde spillere for NOOB fordi man syntes de spiller dårligt.

• Det er tilladt at afpresse spillere for råstoffer for at de kan slippe for angreb.

• Det er FORBUDT at afpresse for Plus-Point eller ting uden for spillet.

• Det er FORBUDT at bruge racistiske gloser i både breve og profilbeskrivelsen.

• Det er FORBUDT at håne andre med deres seksualitet, hudfarve, eller på anden måde diskriminerende udtalelser.

• Det er FORBUDT at reklamere for andre spil i sin profil, dette betyder så også at det ikke er tilladt at have links til andre spil i sin profil.

Jeg synes det går ind under det første eksempel, som er lovligt. Men det er helt klart en vurderingsag og da jeg ikke har hele samtalen, kan jeg kun vurderer ud fra den ene besked.
 

GummiBear

I træning
Reaktionsscore
0
jeg vil ikke kalde den besked for værende i en høflig tone, men i det hele taget at kalde nogen en NOOB uanset hvad (med mindre begge parter er 100% indforstået med det er for sjov) er ikke en høflig tone, so imo de regler modsiger sig selv
 

liao666

Nybegynder
Reaktionsscore
0
jeg prøver lige at forklar

altså det starter men at jeg angriber ham. jeg dræber hans hær, og tager hans råstoffer. nogle dage før begyndte jeg med at afpresse ham med at giv mig hans råstoffer og hvis han ikke gør så angriber jeg ham.
i mellem den tid er Min stamme og hans stamme også kommet i krig. og der jeg angreb ham igår fik jeg en brev med titel " F..U..C..K dig din nar"
og i brevet står der "er du dum."

nu har jeg fortal min historie. nu prøver jeg at få ham til at skrive sin historie.
 
Senest redigeret:
Top