spørsmå til admins om pl

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
hej hvondan funger det med % til sin pl har lige oplevet en pl stige 30-40% efter der hvor et angrib
er der en gylen rel om hvondan det stiger eller er det heldt tilfeldit

er der noget med hvor meget den er med til at nakke forholdt til hvor mange % den stiger ??
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Mener du med pl paladin? Jeg må indrømme det ikke er en forkortelse jeg tidligere har set, normalt ville jeg bruge pala nemlig :)

Hvis du mener paladin og procent i forbindelse med at finde genstande til ham, så får du hver dag et fast antal procent og får ekstra procent hvis du får MB (altså får du hurtigere næste genstand, hvis du deltager i kamp med eller uden din pala).
Der er en formel bag dette, det er ikke tilfældigt, men så vidt jeg ved er det en af de formler InnoGames ikke ønsker a offentliggøre :)
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
ja paladin som vi stortset altid har kaldt pl i alle stammer jeg har hvaret i :O)

vi miste en by hvor der stov pl i den nået og stå der ved 2 spion angrib og 2 nomale angrib
det gav et hop på 30-40% på den

det er ikke mulidt for jer og finde ud af hvondan det virker det kunne hvare meget rart og vide
vi snakket om om det kunne betyde noget med hvor meget den hvor medtil at nakke
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Så må vi aldrig ha været i stamme sammen ;)

Det afhænger som sagt af hvor meget MB der tjenes (modstandere der besejres) hvad man får ud over den faste stigning pr. dag. Så vidt jeg har kunne se, så skal der mere og mere MB til jo længere man kommer ind i spillet/for hver genstand, men det er hvad jeg har erfaret, det er ikke fakta.
Og det betyder intet om paladinen selv er med i angrebet/forsvaret, det betyder kun noget at han er uddannet.
Mere nøjagtigt end det for du det ikke, da formlen ikke er offentliggjort og der ikke er planer om den bliver det så vidt jeg ved :)
 
Top